Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvem var det som lette etter skatoll til barnerom?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-12, 10:36   #1
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvem var det som lette etter skatoll til barnerom?

Sist jeg var innom FP leste jeg en tråd om en som var jakt etter et skatoll til barnerommet. Så noen slike i den store brukthandelen i Storgt i Oslo i går, den som ligger litt før Hausmannsgate når du kommer fra sentrum og som har deler av møblene stående i gårdsrommet.

Sånn i tilfelle det fremdeles er aktuelt

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:01   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem var det som lette etter skatoll til barnerom?

Det er veldig aktuelt! Takk for tipset. Håper de har noen igjen dersom jeg kommer meg innover til sentrum etterhvert.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 11:44   #3
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem var det som lette etter skatoll til barnerom?

Så at de hadde et par stykker da jeg kjørte forbi med bussen i går, men fikk naturlig nok ikke sjekket tilstanden fra bussen.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no