Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvit vaskehjelp i Trondheim

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-12, 14:49   #1
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.856
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Hvit vaskehjelp i Trondheim

Noen som kan anbefale rengjøringsfirma til meg? Fra før har jeg fått anbefalt City Maid, men siden jeg jobber i staten er jeg opptatt av å få satt ting ut på anbud.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:54   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Ikke at det er svar på spørsmålet ditt, men jeg har vært veldig fornøyd med City Maid.

TOBB hadde en renholdstjeneste for noen år tilbake, som tok oppdrag i private boliger, men jeg vet ikke om den servicen eksisterer lenger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:55   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Det er ellers ganske begrenset hvor mange firma som påtar seg private oppdrag i Trondheim, var min konklusjon da jeg lette etter renholder for et par år siden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:57   #4
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Proff-renhold?

Og så er det ett eller annet firma på Heimdal, men jeg husker ikke navnet for mitt bare liv. :ikke særlig hjelpsom:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 14:57   #5
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Vi var sånn moderat fornøyd med city maid, og grenseløst misfornøyd med abss. Nå vasker ingen hos oss.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 15:00   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.669
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Kan man legge slikt ut på mitt anbud?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-12, 15:04   #7
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.856
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kan man legge slikt ut på mitt anbud?

Fant akkurat en anbudsnettside, kanskje verdt et forsøk? Jeg er nemlig svært misfornøyd med de som (ikke) vasker her nå, alt må være bedre enn det.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 22:37   #8
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Vi har City Maid, og eg er ikkje spesielt nøgd med dei. Omtrent annakvar gong har det vore ting eg har lurt på å klage på - ikkje store ting, men småting som at badekaret ikkje er reint, veggen over badekaret/dusjen blir ikkje vaska, det er støv att i hjørnene på trappetrinna osv, og eg er ikkje nøgd med støvtørkinga. Sånt eg ikkje nødvendigvis hadde gjort betre sjølv om det var snakk om ein kattevask, men som eg absolutt hadde tatt om eg tok meg tid til ein grundigare vask, og som eg forventer at er med når eit firma bruker to timar på å vaske huset vårt.

Men i det minste er det sort sett reinare enn når det ikkje blir vaska, så sånn sett er det verdt det.

Denne gongen var det skjolder etter skitten mopp på heile stuegolvet (sjølv Mannen reagerte), og sanitærporselenet såg ut til å ha vore tørka med ei skitten fille som loet. Eg har sendt klagemail og kjem til å trekke frå nokre hundrelappar på fakturaen (og si frå om det, sjølvsagt) om dei ikkje kjem innom og vasker stua på nytt (badet måtte eg ta sjølv, orka ikkje ha det sånn).

Vi prøvde eit lite firma først, desse dukka plutseleg ikkje opp til avtalt tid, og svarte ikkje på mail, sms eller telefon. Eg var glad eg ikkje hadde rukke gi dei nøkkel.

Viss nokon veit av betre alternativ så fortell meg om det! Tar gjerne papirarbeidet for å gjere det kvitt sjølv.

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 22:40   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Vi brukte husmorvikarsenteret (eller hva de het) tidligere. Har fått nummer til noen nye nå, men glemt å ta det videre.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 22:49   #10
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kan man legge slikt ut på mitt anbud?

Jepp. Det var sånn jeg fant min. Jeg fikk en del useriøse henvendelser også, men det var rimelig lett å sile.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 23:01   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Jeg hang opp seddel i matbutikkene i området. Skrev på norsk, engelsk og fransk og var tydelig i, at søker måtte kunne jobbe hvitt og ha skattekort. Før uken var omme hadde jeg fått 4 seriøse henvendelser. 3 søkere hadde eget renholdsfirma med org. nr. og kunne fremvise referanser. Nå har jeg hvit vaskehjelp av en polsk dame med eget firma. Hun kommer med sin mor eller en veninne mens vi er borte, og sender regning hver måned. Vi er strålende fornøyde !

City Maid hadde vi på befaring, men de var rådyre (450 kr i timen, og de skulle ha 1 time for kjørsel, som i realitet blir 2x10 min fra deres hovedkontor).

Nå bor jeg ikke i Trondheim, da. Kanskje demografien hos dere er anderledes enn her på bondelandet.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 21:03   #12
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Hvit vaskehjelp i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi brukte husmorvikarsenteret (eller hva de het) tidligere. Har fått nummer til noen nye nå, men glemt å ta det videre.

Hm, har du lyst til å si noko om korfor du slutta med Husmorvikarsenteret?

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no