Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ditt beste tips til øyesminkefjerner

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-15, 12:15   #21
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt beste tips til øyesminkefjerner

Jeg brukte tofase- fjerner både fra Lancome og Chanel før- var veldig fornøyd. Gikk tom på ferie en gang og fant ikke noe annet enn L'Oreals tofasefjerner. Fant ut at den funket like bra som de to andre, bare rimeligere. Så nå bruker jeg den i stedet. Lettere å få tak i også, siden den stort sett selges i dagligvarebutikker.

Den beste sminkefjerneren jeg har hatt var en sminkefjerningskrem fra Clinique, men den sluttet å eksistere for mange år siden. Dessverre.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 12:19   #22
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.392
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt beste tips til øyesminkefjerner

Jeg er veldig fornøyd med Avène micellar lotion ansiktsrens.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 12:39   #23
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste tips til øyesminkefjerner

To-face ja. Enten Lancöme, Mary Kay eller billigere fra butikk L`Oreal og Nivea.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 12:52   #24
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt beste tips til øyesminkefjerner

Chanel, etter tips fra min eksembelastede venninne.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 12:55   #25
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt beste tips til øyesminkefjerner

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Lancome Bi-Facil. Har tabbet meg en gang i mellom med å prøve noe annet, men de er alltid mye dårligere,


Enig. Eg får sår hud eller i verste fall utslett av alt anna eg har prøvd, inkludert uparfymerte produkt for hypersensitiv hud. Denne frå Lancome tåler eg, og den tar bort det den skal.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 12:59   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt beste tips til øyesminkefjerner

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg brukte tofase- fjerner både fra Lancome og Chanel før- var veldig fornøyd. Gikk tom på ferie en gang og fant ikke noe annet enn L'Oreals tofasefjerner. Fant ut at den funket like bra som de to andre, bare rimeligere. Så nå bruker jeg den i stedet. Lettere å få tak i også, siden den stort sett selges i dagligvarebutikker.

Den beste sminkefjerneren jeg har hatt var en sminkefjerningskrem fra Clinique, men den sluttet å eksistere for mange år siden. Dessverre.

Den fra L'oreal kjøpte jeg også en gang, syns den irriterte øynene og på ingen måte fungerte like bra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no