Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Usynlig BH til halterneck-ballkjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-13, 11:19   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usynlig BH til halterneck-ballkjole....

Mitt råd (etter å ha jobbet i undertøysavdeling der gråtkvalte kunder kommer og forventer å finne en bh som ikke eksisterer, som opphever de fysiske lovene, og som er helt nødvendig til en steinsdyr kjole de allerede har kjøpt):

Ikke kjøp slike kjoler hvis du er avhengig av å bruke bh som støtter. I alle fall ikke før du vet at løsningen du trenger faktisk finnes. For folk som har tung byste fungerer det rett og slett ikke med stroppløs, usynlig bh eller puppetape. Har man tung byste trenger man bh med god støtte og ordentlige skulderstropper for å se bra ut, og kjøper man en kjole som man kan bruke en slik bh under ser man absolutt best ut. For min egen del har jeg bare innsett at jeg er nødt til å ha en ordentlig bh, så de kjolene som går for langt ned i ryggen, eller som ikke har noe over skuldrene, går jeg bare rett forbi. De kan være så lekre de bare vil, men det hjelper ikke hvis jeg ikke kan bruke favoritt-bh-ene mine under. Da ser det uansett ikke bra ut.

Sånn til neste gang altså ...

Men jeg anbefaler også halterneck-bh med mulighet for å trekke ned stroppen bak, framfor puppetape. Puppetape fungerer svært sjelden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no