Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-16, 23:20   #121
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Kan noen knekke blyantene hans?

Hvorfor det, egentlig? Han har jo uttrykt mye i tegningene sine så langt. Jeg synes det er ganske fint, sånn rent fortellerteknisk.
- sitat Knut Hamsun

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 07-12-16, 23:25   #122
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Hvorfor det, egentlig? Han har jo uttrykt mye i tegningene sine så langt. Jeg synes det er ganske fint, sånn rent fortellerteknisk.
- sitat Knut Hamsun

Joda, jeg liker det! Men akkurat nå, med halvannen episode igjen, er jeg virkelig mer på talking IRL, liiiizzm! Og med IRL, mener jeg hooking og generell nærkontakt, hva de nå enn gjorde i dusjen. Sitat Aksel Sandemose.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 07-12-16, 23:35   #123
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Emm... mener du kanskje sitat Agnar Mykle?

Nøtsj-nøtsj, say no more, I know what you mean!

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 07-12-16, 23:37   #124
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Joda, jeg liker det! Men akkurat nå, med halvannen episode igjen, er jeg virkelig mer på talking IRL, liiiizzm! Og med IRL, mener jeg hooking og generell nærkontakt, hva de nå enn gjorde i dusjen. Sitat Aksel Sandemose.



Jeg hadde blitt lykkelig hvis Isak fikk en fin, liten tegning fra Even nå før leggetid. Et livstegn hadde vært bra.
Og så må de prate, ikke bare hooke og fjase. Sitat tante Sofie.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 07-12-16, 23:40   #125
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.



Jeg hadde blitt lykkelig hvis Isak fikk en fin, liten tegning fra Even nå før leggetid. Et livstegn hadde vært bra.
Og så må de prate, ikke bare hooke og fjase. Sitat tante Sofie.

Prate nå i denne episoden, så blir det mye tid til hooking og greier i dusjen i siste episode. Sitat Agnar Mykle denne gangen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 07-12-16, 23:53   #126
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg håper de snart får ballen i mål. Sitat Gandhi

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 00:06   #127
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Isak må step up his game. Sitat Susanne Sundfør

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 00:08   #128
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Isak skal på skolen i morgen og har forhåpentligvis lagt seg for lenge siden. Sitat Jens Bjørneboe, lærer.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 00:13   #129
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Isak skal på skolen i morgen og har forhåpentligvis lagt seg for lenge siden. Sitat Jens Bjørneboe, lærer.

Isak må leva livet, skolen er ikke det viktigste akkurat nå. Sitat Åge Aleksandersen, ikke lærer.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 00:20   #130
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Han må vise at Life is good. No matter what.

Sitat NAS.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 07:52   #131
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Er eg virkelig den einaste som håper Isak går vidare uten Even i livet sitt?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 08:22   #132
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Er eg virkelig den einaste som håper Isak går vidare uten Even i livet sitt?

Nei. Eg tenker at det skal veldig mykje til for ein 17-åring å takle eit slikt forhold. Eg håper dei får snakka ut og slikt. Men eg trur ikkje dei er modne for å fortsette det forholdet.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 08:23   #133
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Er eg virkelig den einaste som håper Isak går vidare uten Even i livet sitt?

Jeg håper på Even og Isak. Sammen er de sterke. Alt er love. Love is love is love. Sitat Carl I. Hagen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 08:30   #134
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg håper på Even og Isak. Sammen er de sterke. Alt er love. Love is love is love. Sitat Carl I. Hagen.

Love actually is all around you. Sitat Bill Nighy.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 09:45   #135
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg shipper Isak og Even så sykt mye ass! Alt er love!

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 09:46   #136
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Er eg virkelig den einaste som håper Isak går vidare uten Even i livet sitt?

Hilsen Sonja.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 10:05   #137
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

First.

Sitat

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 10:56   #138
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hilsen Sonja.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 11:10   #139
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

First.

Sitat

Halllllo! Hvorfor skriver du det når du ikke var First?!?!?








__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 08-12-16, 11:59   #140
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Nei. Eg tenker at det skal veldig mykje til for ein 17-åring å takle eit slikt forhold. Eg håper dei får snakka ut og slikt. Men eg trur ikkje dei er modne for å fortsette det forholdet.



Jeg shipper Evak så inderlig. Og ikke bare fordi jeg er en håpløst sentimental romantiker. Først og fremst fordi jeg tenker at alle de i målgruppa som sliter psykisk ikke skal sitte igjen med en følelse av at de er upassende kjærestemateriale, at de er en bør som er for tung å bære. Det betyr jo ikke at Isak og Even skal bli gamle sammen, men det at de faktisk går videre sammen tror jeg betyr enormt mye for mange.

Og så må jeg bare dele denne:

https://maieckhoffmorseth.com/2016/1...kam-og-manier/


Sist redigert av Olifant : 08-12-16 kl 12:39.
Olifant er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no