Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-17, 08:37   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Langtidsplanlegging, men jeg vil veldig gjerne flytte til leilighet med tiden og det bygges en del i Bjørvika og noe av det er ikke klart før om to år og da begynner Herremannen på videregående så det spiller ikke så stor rolle for ham hvor vi bor. Vi vil ha utsikt, gjerne over sjø og vi vil ha stor terrasse. Det kan man få her. Hva tenker du om å bo i området om du tenker på hvordan det kommer å bli?



Vi har hytte i pendleravstand også i ukedager så vi kommer å være der mye også og få gress mellom tærne.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 08:41   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Nå bor ikke jeg i Oslo da, og er egentlig ikke særlig kjent, men slik jeg har forstått det (?) er det langt opp og fram i tid før dette området er ferdig utbygd. Sånn at man da må belage seg på å bo i et område med mye byggeaktivitet, risikere perioder med omkjøringer og støy i lang tid. Eller tar jeg feil? I tilfelle tenker jeg man må være villig til å tåle det i en periode, og ha som mål å bo der lenge.

Sett bort ifra det, for et ferdig utbygget område, med tanke på hvordan det kommer til å bli, så tenker jeg det må være flott, hvis man er typen til å bo sånn. Jeg er nok ikke det, men det regner jeg med dere er, siden dere vurderer det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 08:50   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Jeg kunne godt tenkt meg å bo på Sørenga hvis jeg ikke hadde barn - kunne sikkert fungert når minste går på vgs også. Det eneste jeg ville sett på som upraktisk hvis jeg fortsatt hadde hjemmeboende barn er plassen - nå har vi egen stue til ungene, det får vi jo ikke i en leilighet på Sørenga.

Utpå tuppen der begynner de vel å bli ganske ferdige, gjør de ikke?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 08:51   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Det hadde vært totalt uaktuelt for meg å bo der, fordi prisnivået, beliggenheten og området rundt tilsier at befolkningen vil være veldig homogen, og det hadde jeg på ingen måte trivdes med. I tillegg er jeg veldig negativ til plasseringen av både Munch-museet og hovedbiblioteket, og det hadde vært dumt å bo i et område som jeg blir møkksur av.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 08:53   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Det er ganske rått å bo nede ved vannet. Og det vil være mye mer støy enn dere er vant til. Det vil være ganske mye trøkk på de fine sommerdagene, hele døgnet, og isete og dødt resten av året.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 08:59   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Kjenner noen som flyttet i ett av byggene som var ferdig for ett par år siden. De er veldig fortvilt over varmeanlegg i bygget, og har ikke mulighet for å åpne vinduer. Skal vist være noe balansert oppvarming. Men det resulterer i at de kun er der når de MÅ. Ellers er de på hytta ett godt stykke unna. Sliter vist med å få sove godt, alltid litt for varmt vistnok.
Så jeg hadde definitivt hatt fokus på det om jeg skulle flyttet dit.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:20   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Ang. homogent samfunn; jeg vil tro det ikke er mer homogent enn der dere bor nå. Dessuten vil områdene brukes av så mange ulike mennesker, at dere vil i det minste ha andre folk i nærheten, om ikke boende tett på.

Men i nesten alle slike sentrumsnære, og ganske dyre nybygg som dette, vil det være en ganske stor gruppe kjøpesterke pensjonister. De har, i likhet med dere, solgt eneboligen som nå er verdt masse penger og vil ha noe mer sentrumsnært. Disse vil ha mulighet til å styre endel, og kanskje ha andre ønsker enn dere for samfunnet rundt dere.

I nesten alle slike områder så blir det konflikt mellom de fastboende, og hvordan byen ellers bruker deres nærområde. Det være seg bading på natterstid, lekende barn som hyler så det gjaller mellom husene, uteserveringer hvor folk røyker eller ler høyt slik at de på verandaen over blir forstyrret etc.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:23   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men i nesten alle slike sentrumsnære, og ganske dyre nybygg som dette, vil det være en ganske stor gruppe kjøpesterke pensjonister. De har, i likhet med dere, solgt eneboligen som nå er verdt masse penger og vil ha noe mer sentrumsnært. Disse vil ha mulighet til å styre endel, og kanskje ha andre ønsker enn dere for samfunnet rundt dere.

Dette er et godt poeng. foreldrene mine flyttet til et sånt område - riktignok litt lenger ut på landet, men mange av naboene har utrolig mye rart for seg. I tillegg har de veldig mye tid å bruke på å presse meningene sine gjennom siden de er pensjonister. Blir mange gode historier for oss som slipper å bo der da.

Men seriøst, de trives veldig godt likevel - selv med crazy naboer. De fleste er jo helt vanlige, men de rare tar litt mye plass.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:32   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Vi bodde en periode sentrumsnært etter at vi flyttet tilbake fra USA da huset vårt fortsatt var utleid. Det var i 2. etasje i et område med mye studenter og nattliv. Jeg syns det gikk bra, men det var selvsagt noe forstyrrende. Det var egentlig mer irriterende at søplet ble hentet i søppelrommet som var under oss kl 05.30 hver mandag.

Om vi flytter så blir det i en høy etasje så det burde hjelpe noe mot støy.

Men først så må jeg overbevise Pelenmannen litt mer også. Han er ikke negativ, men det er ikke like viktig for ham.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:35   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Dere kan jo henge litt rundt der i sommer, både på dagen og sent på kvelden, og se?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:36   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

I nesten alle slike områder så blir det konflikt mellom de fastboende, og hvordan byen ellers bruker deres nærområde. Det være seg bading på natterstid, lekende barn som hyler så det gjaller mellom husene, uteserveringer hvor folk røyker eller ler høyt slik at de på verandaen over blir forstyrret etc.

Godt poeng. Vi bor ikke i Oslo, men bor like ved et spilitter nytt område ved vannet med nydelige turmuligheter og badeplasser. Mye grønt og alt tilgjengelig for andre enn boboerne i de nye blokkene, kjedede eneboligene og eneboligene med egen båtplass utenfor vinduet sitt. Det er ganske mange som er sure på folket som bruker området "deres". De offentlige grillene, benkene, volleyballbanen og lekeplassen er mye brukt på sommeren. Og spesielt av ungdom på ettermiddag/ kveld.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:38   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dere kan jo henge litt rundt der i sommer, både på dagen og sent på kvelden, og se?

Vi var der noe i sommer. Utfordringen er bare at til sommeren så er nok dette prosjektet solgt. Det kommer selvsagt flere, men akkurat dette hadde vi sett ut som veldig aktuelt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:40   #13
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi var der noe i sommer. Utfordringen er bare at til sommeren så er nok dette prosjektet solgt. Det kommer selvsagt flere, men akkurat dette hadde vi sett ut som veldig aktuelt.

Hvis dere har råd, kan dere jo kjøpe leilighet nå, men men vente med å vurdere om dere skal flytte dit til området og leiligheten er klar? Jeg tviler på at det blir noe problem å selge en splitter ny leilighet med god beliggenhet i det området!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:51   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Du er jo så grei, Pelen, og har så lett for å komme i kontakt med folk. Hva om du tar deg en tur ned dit nå, på denne årstiden, og snakker med dem du møter? Det vil mest sannsynlig bare være fastboende omkring ute på Sørenga nå. Det ligger en Evita kaffebar der, hvor du sikkert kan strike up a conversation.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 09:54   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Jeg er oppvokst der Pelen har hytte så jeg synes alt annet er sentralt.
Synes det ser flott ut å bo på Aker Brygge iallefall. Der er det jo mer etablert og mer liv hele året. Det blir nok bra utpå denne utstikkeren også.
Men får ikke med meg mannen på å bo sånn nedi gryta.
Sant det med fuktig og vind og vær rett inn da.
Og det er sikkert mange pengesterke personer som bor på et sånt sted og de har sine meninger. Men sånn blir det nok når det er mange boenheter på samme sted. Jeg har aldri bodd i blokk så vet ikke. Men hører mamman min følger med på "alle" og irriterer seg...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:08   #16
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du er jo så grei, Pelen, og har så lett for å komme i kontakt med folk. Hva om du tar deg en tur ned dit nå, på denne årstiden, og snakker med dem du møter? Det vil mest sannsynlig bare være fastboende omkring ute på Sørenga nå. Det ligger en Evita kaffebar der, hvor du sikkert kan strike up a conversation.

Det kan jeg gjøre. Det skulle koste meg null og niks og det er greit å få et inntrykk av hva folk syns.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:08   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Det med bygging bør jo nærme seg slutten snart, og jeg er i motsetning til Input vilt begeistret over både Munch og Deichmanske, og syns det blir utrolig staselig når man kan bruke havnepromenaden helt fra Sørenga til Bygdøy!

Jeg anbefaler nesten mer å gå der nå vinterstid og "kjenne" litt på området. Lukke øynene litt og se for seg hvordan det blir. Liker du følelsen av gatene og utsikten? Føles det ok å vandre rundt der? Hvor nær oppleves resten av sentrum og byen for DERE (det er veldig individuelt hvordan man oppfatter sånt, syns jeg).

Jeg liker at det er kort vei over gangbroen til Grønland og dermed Akerselva og den delen av byen, nærheten til Havnepromenaden, at trikken skal gå der og at du er relativt nær t-baneknutepunkt. Hvis du liker Frogner/Majorstua/Bisletdelen av sentrum (som jeg gjør), så er den et godt stykke unna.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:27   #18
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Hvis Grønlikaia blir bygd blir det flott, men det er jo noen år til.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:38   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis du liker Frogner/Majorstua/Bisletdelen av sentrum (som jeg gjør), så er den et godt stykke unna.

Ja, det er et godt poeng. Det er sentrum og Grønland som blir nærmeste bysentra. Jeg er ikke vilt begeistret for sentrum, men liker Grønland godt. Om man ikke liker dem, så blir man litt isolert ute på tarmen der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 10:38   #20
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du som fordeler og ulemper å bo i Bjørvika som voksen (nesten) uten barn?

Jeg hadde gjerne bodd på Sørenga!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no