Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ullbukse til herre?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-18, 00:07   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Ulvang Rav har til menn også tror jeg. Jeg fikk til jul.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 00:17   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Cubus har en joggebukseaktig sak i merinoull.

Til voksne? Jeg finner bare til baby og barn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 00:23   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg kjøpte ulljoggebukse til snart 12-åringen i forbindelse med skidag, hun bruker den til hverdags også. Den ser jo ut som helt vanlig joggebukse?

Jepp. Bare mykere og varmere i følge tolvåringen min. Han går vanligvis ikke i joggebukse på skolen ellers, men sier at flere av gutta har samme ullfrottebukse som han nå.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 14:04   #24
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Skidagen blir ikke utsatt om det er meldt 20 kuldegrader? Her har elevene inneordning i friminuttene om det er kaldere enn 15.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 14:17   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Skidagen blir ikke utsatt om det er meldt 20 kuldegrader? Her har elevene inneordning i friminuttene om det er kaldere enn 15.

Nei, de MÅ ikke i alpinbakken, og nede i sentrum er det ikke meldt så kaldt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 15:35   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Jeg spurte på Sport1 da jeg kjøpte langrennsbuksen min og hun ville heller brukt to ullongs når det var skikkelig kaldt. De hadde fleecebukser men feil str for meg.

Min skal ha skidag på tirsdag så da blir det ullongs og en i større str utenpå pluss boblebukse, evt Swixbuksen sin.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 19:52   #27
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Jeg sverger til Lanullva, de har mellomlagsull i veldig fin kvalitet. Ligner litt på Ulvang, bare mer elastisk og pustende (mindre kompakt). Men, jeg vet ikke om man får kjøpt dem på noen fysisk butikk i Oslo. Nettbutikk funker vel ikke om han trenger den denne uka.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 19:54   #28
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

To longser og en bomulljoggebukse burde duge, bomullvarmer jo godt så lenge den er tørr. Det er jo når det er vått ulla er overlegen.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 20:48   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Til voksne? Jeg finner bare til baby og barn.

Ja! I dameavdelingen. Men den er ensfarget, vil absolutt funke til ung mann også. Og jakker uten hette i samme stil. Helt enkel, ingen krimskrams.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 20:52   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Han er 182, så damestørrelser blir for korte i beina. :/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 21:02   #31
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Ah. Nei, da blir de nok for små ja. Men de hadde grei pris da. 499,- mener jeg å huske. Da kan det vel hende du må innom en sportsbutikk og betale litt mer. Mannen kjøpte seg nytt ulltøy i dag. HH Lifa Merino. Jeg har det samme. Veldig godt og varmt. Det kan jo absolutt funke som en av to stillongser om det er vanskelig å få tak i noe tykkere. HH har en varmeskala på undertøyet sitt. Og dette er det varmeste. Funker finfint under en ikke alt for tykk dress på scootertur i -15. Jeg har prøvd.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 21:52   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Takk for tips! Kanskje en tykkere stillongs og vanlig joggebukse kan funke, ja. Og kanskje jeg trenger en i ull fra Cubus selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 22:07   #33
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Husk bare å dra longsene og buksa godt opp på leggen slik at det ikke blir en kant nede i slalomstøvelen.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 22:12   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Han kjører snowboard, tror ikke støvlene er så harde? Han har ikke klaget på kant før, men sikkert greit å tenke på om han har tykkere stillongs. Takk for tips.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 22:59   #35
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Lanullva er ikke bukse, det er stillongs, selv om den har buksetykkelse. Jeg tviler sterkt på at det er noe han vil være komfortabel med å gå i på skolen etterpå. Jeg har ikke et eneste plagg jeg føler meg så ulekker i som den. Bortsett fra det anbefaler jeg produktene deres, altså.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 23:07   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 23:07   #37
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Ribbuksene til nøstebarn fins vel i voksenstørrelse også, men det er kanskje ikke helt det han ønsker seg.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 23:11   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Han er faktisk ganske rasjonell når det kommer til klær og det å fryse, men jeg tenker det er greit å ikke be ham ta på noe andre elever kan reagere på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 23:36   #39
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Lanullva er ikke bukse, det er stillongs, selv om den har buksetykkelse. Jeg tviler sterkt på at det er noe han vil være komfortabel med å gå i på skolen etterpå. Jeg har ikke et eneste plagg jeg føler meg så ulekker i som den. Bortsett fra det anbefaler jeg produktene deres, altså.

Lanullva har to tykkelser. Det ene er stillongs, den andre er mellomlagsbukse. Alle mine unger har begge varianter i både bukser og gensre/jakker og de fryser ikke med dette under vintertøyet. I dag var alle mann ute i to-tre timer i -15.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 00:11   #40
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ullbukse til herre?

Hvis du går inn i nettbutikken deres ser du at den heter Lanullva Tykk Ullstillongs. Den selges som stillongs, ikke som mellomlag, selv om jeg også bruker den som det på de kaldeste dagene.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no