Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum > Spanskkurs

The day has come ...

Spanskkurs Forum for spanskkurs.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 13:01   #1
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

The day has come ...

Jeg skal in til Colombianske embassaden i Oslo torsdag kl.11 og signere papirene.
Skal gi meg fra statsbogeskap fra min kjære land, den land jeg er så glad av, hvor mine foreldrene og min bror bor, takk til God i fred!
Viste ikke at de skule vare så vont. Jeg vet de er vare pass og cedula (ID) min de skal ta fra meg. Alt jeg ha i hjerte min blir der for alltid, og skal leve i mine barne etter vert. Jeg vil delle noen bilder fra vår tur til Colombia. Vi hadde så gøy. Jeg er stolt av hvor jeg kommer fra og veldig glad for alt Norge ha gi meg. Takk til mine foreldrene jeg ha fåt masse vidsom og det er det som hjelpe meg å bigge up en familie og en live så lang fra de. Mine kjære svigerforeldrene har gjøre de veldig enkel. De er så snill og er like glad av min Colombia.

Takk for du leste


Sist redigert av Botero : 04-04-08 kl 12:20.
Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:10   #2
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: The say has come ...

Flotte bilder Vicky, takk for at du deler!

Jeg skjønner godt at det er vanskelig å gi fra seg statsborgerskapet ditt. Jeg syns det er dumt at man ikke kan ha dobbelt statsborgerskap i Norge. Verken lojaliteten eller kjærligheten til hjemlandet kan uttrykkes på et papir eller gjennom et pass.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:18   #3
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: The say has come ...

tusen takk IOA.
Jeg skal være aleine i Oslo elle dag , vis de er noen som vil/kan treffe meg for lunch eller kafe sender meg en pm!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:21   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The day has come ...

Så vemodig og fint innlegg, føler med deg som må gi opp statsborgerskapet ditt.

Takk for at du delte alle bildene fra det nydelige landet ditt og av den flotte familien din.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:22   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The day has come ...

Forstår godt at du synes det er vemodig, men inni deg vil du jo alltid være colombiansk, selv om det står noe annet på passet.

Og så synes jeg det er så flott å se at du skriver på norsk, du blir jo bare flinkere og flinkere.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:24   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The day has come ...

Så kule bilder! Det er gøy å se så eksotiske innslag her. Skjønner at det er med blandet hjerte du bytter statsborgerskap.



Miss Colombia!!!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:25   #7
Melonina
Fullverdig medlem
 
Melonina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 59
Melonina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: The say has come ...

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg syns det er dumt at man ikke kan ha dobbelt statsborgerskap i Norge.

Helt enig!


Flotte bilder og for en vakker familie!

Melonina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:28   #8
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: The day has come ...

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Forstår godt at du synes det er vemodig, men inni deg vil du jo alltid være colombiansk, selv om det står noe annet på passet.

Og så synes jeg det er så flott å se at du skriver på norsk, du blir jo bare flinkere og flinkere.

tusen takk.
The cover er som en vanlig norske pass, men inni da der stå føt plass skal stå :Bucaramanga

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:35   #9
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The day has come ...

Signerer de andre her; jeg har stor forståelse for at det er vemodig å "gi fra seg" statsborgerskapet.

Fine bilder, og dere er en fin familie.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:53   #10
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The day has come ...

Så flotte bilder, Vicky! Jeg skjønner godt at det er vedmodig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:56   #11
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: The day has come ...

Flotte bilder! Skjønner du synes det er vemodig å gi opp statsborgerskapet.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:03   #12
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: The day has come ...

Så flotte bilder! Fekk akutt lyst til å reise til Colombia for å sjå meir. Takk for at du deler.

Eg skjønnar godt at det er vemodig å gje frå seg passet. Det er "berre" papir, men det er noko sterkt symbolsk likevel.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:09   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The day has come ...

Så flotte bilder, og en herlig familie du har. Skjønner at det er litt vemodig, men landet og familien din er der fortsatt. Og du har blitt veldig god på norsk etterhvert, synes du stort sett har skrevet på engelsk, derfor ble jeg litt imponert nå over alt du har skrevet i dette innlegget. Hvor lenge har du bodd i Norge nå?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:16   #14
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: The day has come ...

Jeg skjønner også at det er vemodig.
Moro å se bilder fra Colombia. Flotte bilder og ikke minst en flott familie du har.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:16   #15
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: The day has come ...

Skjønner at dette er litt vemodig, men røttene dine har du uansett

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:18   #16
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: The day has come ...

Tusen takk til alle!!

Elisabet: Jeg er i Norgen siden sommer 2001. gifteg meg med Gus i september same år. så de er 7 år siden. Det er fra dere jeg har lært mest (NM, FP, BP jeg er i vogndilla og hehe!!
De er ikke perfekt, men de må blir før Daniel gå på skole.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:19   #17
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The day has come ...

Fargerike, livlige, og herlige bilder! Takk for titten - det gjorde susen på en norsk grådag.

Skjønner godt at du er stolt av hjemlandet ditt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:24   #18
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: The day has come ...

Utrolig morsomt å se.
Vakre mennesker ,vakre steder. Ikke rart du er stolt.
Du er særdeles pen.
Takk for titten.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 14:43   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The day has come ...

Fantastiske bilder, jeg skjønner godt at det er trist for deg å måtte gi slipp på statsborgerskapet.

...og så bra norsk du skriver nå!

Til slutt må jeg bare si at du er jo knallpen! Og for noen vakre fotballdrakter på det første bildet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 16:04   #20
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The day has come ...

Jeg skjønner godt at det er vemodig å bytte statsborgerskap, men du vil jo alltid være colombiansk.

Så utrolig flotte bilder, veldig morsomt å se. For en flott familie du har!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no