Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du skillepinne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-14, 11:53   #21
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Jeg legger pinnen der den trengs. Ikke nødvendigvis for å glede kunden før eller etter, men for å hjelpe kassebetjenten med å skille mellom kundene. At noen klarer å engasjere seg til å bli irritert over at en pinne blir lagt feil er over min forstand.

Det hender til og med at jeg rekker poser til de som kommer bak meg, om det ser ut som de trenger det. Andre ganger kan jeg slå av en prat med folk rundt meg. Katastrofe.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 12:15   #22
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Ved behov så bruker jeg skillepinne foran for å skille mine varer fra den foran meg. Det kommer litt an på om jeg er på nærbutikkene med lite kø eller på de større butikkene der det som oftest er kø. Ellers har jeg ikke tenkt så mye over problemstillingen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 12:29   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Skillepinne? Finnes det ikke et bedre ord for den dingsen?

Jeg legger foran og bak. Ikke fordi jeg er så hyggelig nødvendigvis, men fordi jeg har en broket fortid som kassadame. Jeg legger alltid strekkodene riktig vei også. Solidarisk med mine tidligere kolleger. (jeg satt i kassa en sommer når jeg var 16. Det har satt sine spor. )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 12:39   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.186
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Jeg legger den bare bak varene mine, men det er fordi alle gjør det her hvor jeg bor så det er ikke nødendig å legge foran. Det er kanskje en engelsk greie?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 19-11-14 kl 13:33.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 12:42   #25
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ja, hvis det er noen etter meg i køen legger jeg den bak varene mine slik at de kan se at jeg er ferdig og kan begynne å legge varene på båndet, og for at de skal slippe å måtte lene seg over et bånd fullt av varer for å hente pinnen.

Ja, slik.


Edit: jeg legger selvsagt foran egne varer også.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.

Sist redigert av Syrinx : 19-11-14 kl 16:05.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 12:45   #26
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg legger pinnen der den trengs. Ikke nødvendigvis for å glede kunden før eller etter, men for å hjelpe kassebetjenten med å skille mellom kundene. At noen klarer å engasjere seg til å bli irritert over at en pinne blir lagt feil er over min forstand.



Jeg legger alltid foran om personen foran meg ikke har lagt pinne bak sine varer (og irriterer meg ikke over at vedkommende ikke har gjort det) og legger bak etter behov. Behov vil si at de som kommer bak ikke legger på pinne selv.

Og så legger jeg varene pent på samlebåndet, med strekkoden opp om jeg får det til. (Det siste er det ikke alltid jeg får til siden jeg gjerne håndterer to små unger og et lass med varer, men varene legges alltid pent på båndet.) På polet setter jeg flaskene på samlebåndet med strekkoden inn mot scanneren. Og så svarer jeg aldri "næi takk, æ kan da vel itj skriv av det på skatten" når jeg blir spurt om jeg vil ha kvitteringen. Bmrk. jobbet på polet i flere år i studietiden.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 12:49   #27
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Jeg legger skillepinne foran og bak. Fordi det er praktisk og fordi jeg selv misliker å måtte strekke meg forbi personen foran meg for å få tak i pinnen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 13:09   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Jeg har også vært noen ganger i Danmark og legger derfor skillepinnen både foran og bak, som regel.

Den gang jeg jobbet i butikk hadde vi ikke skillepinner. Det var sjelden noe problem å se når den ene kundens varer sluttet og den andres startet. Man kastet bare et blikk opp før neste kunde startet og så fikk man det med seg. Det var aldri noe problem med det.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 13:10   #29
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Dette er av de ting i livet jeg ikke reflekterer over så jeg vet ikke hva jeg gjør.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 13:23   #30
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hvorfor er det "sjokkerende" at noen velger å legge pinne bak for å gjøre det klart for nestemann? Jeg syns bare det er høflig, i grunn.

Jeg har da ikke sagt at det er sjokkerende? Jeg ser bare ikke hensikten, og har som sagt aldri sett noen gjøre det. Jeg tar selv ansvar for å skille mine varer fra varene som allerede ligger på båndet, og regner med at de bak meg tar ansvaret når deres tur kommer.

På de butikkene jeg handler er det uansett ikke noe alternativ at de bak meg skal begynne å legge på båndet før mine varer er i ferd med å bli slått inn, for jeg blir jo stående i veien for dem helt fram til den foran meg er ferdig å betale, og båndet er jo gjerne helt fullt med mine varer.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 13:26   #31
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.040
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Jeg legger kun foran, det har ikke slått meg at de burde legges bak og.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:10   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Det er jo lov å tenke litt også. Hvis den ligger klønete til for den bak meg, hender det selvsagt at jeg lener meg over og henter den. Der jeg vanligvis handler er det enten så trangt at det ikke er plass til mer enn én om gangen (Joker) eller så mange skiller at det er helt uproblematisk for den etter meg å få tak i dem (stor Meny).

Jeg pleier å ta med meg vognen, og gå bak og lempe de betalte varene mine i poser så fort jeg er ferdig, så det er ikke noe problem å se at jeg er ferdig, akkurat. Jeg følger også med på varene mine slik at jeg står klar med kortet i maskinen når siste varer dras. Disse tingene er mye viktigere for effektiviteten enn hjelp med skillepinnen og fargesportering på samlebåndet, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:21   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Ja, men jeg har flere ganger opplevd at de bak meg legger varene sine kliss inntil mine, slik at de som sitter i kassa ikke klarer å skille det, og om jeg da går bak for å pakke ned varene mine mens det enda scannes, så er det fort gjort å gjøre feil, så jeg gjør det like mye for betjeningens skyld.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:27   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er jo lov å tenke litt også. Hvis den ligger klønete til for den bak meg, hender det selvsagt at jeg lener meg over og henter den. Der jeg vanligvis handler er det enten så trangt at det ikke er plass til mer enn én om gangen (Joker) eller så mange skiller at det er helt uproblematisk for den etter meg å få tak i dem (stor Meny).

Jeg pleier å ta med meg vognen, og gå bak og lempe de betalte varene mine i poser så fort jeg er ferdig, så det er ikke noe problem å se at jeg er ferdig, akkurat. Jeg følger også med på varene mine slik at jeg står klar med kortet i maskinen når siste varer dras. Disse tingene er mye viktigere for effektiviteten enn hjelp med skillepinnen og fargesportering på samlebåndet, altså.

Joa, men det ene utelukker ikke det andre, akkurat. Og det er jo et svært lite offer for meg å slenge på den pinnen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:41   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Jeg legger foran og flytter den bak når vi er kommet til "min tur å betale" (med mindre det alt ligger en der.) - jeg gjør det liksom som en "vennlig gest" til de som betaler etter meg slik at de skal slippe å hente en selv eller noe sånn.
Jeg opplever at folk flest bruker pinner jeg, men kan ikke huske å ha sett mange bruke to (altså en foran og en bak)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:43   #36
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Jeg legger foran hvis personen foran meg ikke har lagt bak, og så legger jeg bak hvis det kommer noen bak.
Jeg tilstreber å være i butikken til tider hvor andre folk ikke er der.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 14:47   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Joa, men det ene utelukker ikke det andre, akkurat. Og det er jo et svært lite offer for meg å slenge på den pinnen.

Jada, seff. Det som holder meg tilbake litt er egentlig akkurat det han sier i artikkelen; at det plutselig skal bli etablert som mitt problem, og noen har rett til å bli sur på meg hvis jeg ikke gjør det.

Eller, mye verre, at jeg må interagere gjennom å smile og takke den foran meg, og få tilsvarende fra den bak meg hver gang jeg handler! Før du vet ordet av det, snakker de til meg også.

:norsktrovert:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 15:04   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Eller, mye verre, at jeg må interagere gjennom å smile og takke den foran meg, og få tilsvarende fra den bak meg hver gang jeg handler! Før du vet ordet av det, snakker de til meg også.

Ta det med ro, det er det ingen som gjør.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 15:12   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Foran etter behov og alltid bak.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 15:27   #40
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du skillepinne?

Foran dersom det er en kunde foran meg, og/eller bak dersom det er kunder bak meg og det finnes ledig skillepinne. Jeg blir glad dersom kunden foran meg legger skillepinne klar til mine varer - i sær om jeg står med hendene fulle.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no