Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det greit å holde en så liten gruppe utenfor?
Nei 91 83,49%
Ja 18 16,51%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-14, 18:21   #21
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

I utgangspunktet synes jeg det er innafor å invitere en naturlig gruppe + en eller to til, basert på hvem barna leker med. Men her gjorde jo aldersfordelingen at det ble litt uheldig for de siste som ikke ble invitert.

Ja, nettopp. Hadde det vart 10 som sto igjen hadde det stilt seg anderledes, men nå er det jo 4 vi snakker om her.

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:24   #22
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi var i samme situasjon en gang, et av barna som ville invitere guttene + 2 av jentene. Heldigvis dobbeltsjekket jeg med lærer først som kunne telle i motsetning til meg og gjorde meg oppmerksom på at det da ble 4 elever som ikke ble invitert. Jeg tenker at sånt oftest oppstår av ubetenksomhet, for skolestartere + bestekompis er vanligvis grei skuring.

Jo, at man er ubetenksom er en ting, men man har da f.. meg et ansvar for å tenke seg om når man sender ut invitasjoner i en barnahage. Det står jo opp og ned i mente om dette i media. Man kan da ikke unngå å få det med seg?

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:28   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av mille mari, her.

Jo, at man er ubetenksom er en ting, men man har da f.. meg et ansvar for å tenke seg om når man sender ut invitasjoner i en barnahage. Det står jo opp og ned i mente om dette i media. Man kan da ikke unngå å få det med seg?

Tja... jeg vet ikke hvor mange barn som går i gruppe med mine barn i barnehagen. Eller hvor mange barn som går i klassen til ungene mine. Det er ikke så stort skille på innenfor og utenfor. Jeg tenker at det er rart om de ikke la merke til det ved utlevering av lappene hvis det var veldig synlig, men jeg lever med litt vimsetendenser og skylapper selv, så det er ingen garanti her heller.

Det jeg lurer på er hva du har tenkt å gjøre med det utover å være kjempesint? Jeg tror nemlig det er ganske stor enighet om at dette ikke var det smarteste trekket fra de som skal ha bursdag.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:35   #24
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det jeg lurer på er hva du har tenkt å gjøre med det utover å være kjempesint? Jeg tror nemlig det er ganske stor enighet om at dette ikke var det smarteste trekket fra de som skal ha bursdag.

eh? Jeg er ikke kjempesint. Hvor får du det fra? At jeg skrev f.. ? Det var bare for å legge trykk på at vi voksne har et ansvar.
Dette er en knøtte liten barnehage der alle voksne kjenner hverandre.
I større sammenhenger tenker jeg vi må være litt oppmerksome og forhøre oss.
Hva kan jeg gjøre? Det har jo alt skjedd.

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:38   #25
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Ikke ok, spesielt ikke med utdeling i barnehagen. I fjor var min da førsteklassejente eneste som ikke var invitert fra sin gruppe, invitasjoner utdelt på skolen. Årsak? Bursdagsjenta hadde fått velge selv. Heldigvis tok kontaktlæreren affære og formidlet at det er uakseptabelt og ekskluderende.

Vi hadde en sånn runde på første trinn et år. Foresatte tok kontakt med skolen i forkant og spurte hvordan det var med invitasjoner. Det ble klart formildlet at alle jentene måtte inviteres hvis de skulle deles ut på skolen. Invitasjonene kom og lærerne oppdaget at det ikke var til alle. Samlet inn igjen invitasjonene, ringte hjem. Da delte foresatte ut invitasjonene på SFO i stedet for. Igjen ble invitasjonene plukket inn og foresatte kontaktet. Til slutt måtte jeg inn og si at det ikke var greit.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:39   #26
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Stemte nei, men hadde ikke reagert i en slik setting selv. Hadde bare forklart sønnen min at det var årskullet over som var invitert. Det hadde han skjønt fint selv om han bare er 4 år.'

Hadde jeg skullet hatt denne bursdagen hadde jeg sikkert invitert alle - eller eventuelt invitert den ene fireåringen på privaten.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:40   #27
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Vi hadde en sånn runde på første trinn et år. Foresatte tok kontakt med skolen i forkant og spurte hvordan det var med invitasjoner. Det ble klart formildlet at alle jentene måtte inviteres hvis de skulle deles ut på skolen. Invitasjonene kom og lærerne oppdaget at det ikke var til alle. Samlet inn igjen invitasjonene, ringte hjem. Da delte foresatte ut invitasjonene på SFO i stedet for. Igjen ble invitasjonene plukket inn og foresatte kontaktet. Til slutt måtte jeg inn og si at det ikke var greit.

Er det mulig
Flaut

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:40   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Ring til foreldrene og hør, bare sånn i tilfelle du hadde misforstått noe? Kan det være at noen nye har begynt på avdelingen nå i august og foreldrene ikke har fått det med seg?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:41   #29
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Jeg tror iallefall jeg ville tatt opp det faktum at barnehagen syns det er greit å dele ut invitasjoner på den måten når ikke alle er bedt. I alle de barnehagene jeg har jobbet så har kriteriet vært at dersom de skal deles ut i barnehagen så må alle bli invitert.

Jeg syns også det er litt tvilsomt at så få blir utelatt, samtidig så har jeg en sønn som ikke vil invitere så mange fordi han syns det blir for mye styr, og da er det litt vanskelig å få det til å bli rett når det ikke er så mange barn i gruppa.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:43   #30
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Ikke innafor.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:43   #31
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Stemte nei, men hadde ikke reagert i en slik setting selv. Hadde bare forklart sønnen min at det var årskullet over som var invitert. Det hadde han skjønt fint selv om han bare er 4 år.

Men det er jo ikke bare de over.
4 åringen min skjønner dette også, og kommer sikkert til å akseptere det. Men det er prinsippet som blir helt feil.
Men god at flertallet ser verdien av å ha hele gruppa og ikke bare 9 av 13.

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:46   #32
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ring til foreldrene og hør, bare sånn i tilfelle du hadde misforstått noe? Kan det være at noen nye har begynt på avdelingen nå i august og foreldrene ikke har fått det med seg?

Neida, de har gått der siden barnet begynt i barnehagen for mange år siden, og alle vi mammaer og pappaer kjenner til hverandre på avdelingen.

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:48   #33
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

At en utenom inviteres fordi man er ekstra mye sammen med denne, er helt normalt - men burde vært gjort privat.

Så lenge det er naturlige grupper (alle jentene, alle guttene, alle i et årskull, alle jentene på et årskull, alle guttene på et årskull) så hadde verken jeg eller sønnen min blitt skuffet - selv om det dessverre var litt få som ble igjen denne gangen. Derfor hadde jeg nok rasket med meg de siste fire også kjenner jeg meg selv rett - jeg er nemlig veldig nøye på at alle inviteres på skolen.

Det er likevel forskjell på hva jeg ville gjort selv og hva jeg forventer av andre. Naturlige grupper har alltid vært greit.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 18:50   #34
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Jeg synes dette er helt greit og kunne sikkert gjort det samme.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 19:04   #35
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Jeg synes ikke det er greit, og jeg synes også det er litt pussig om det var et uhell (i allefall om det ikke var snakk om noen som nettopp har begynt). Jeg har i allefall alltid hatt oversikt over antall gutter og jenter og vet også navnene på alle, så det ville ikke skjedd, hverken ved et uhell eller bevisst, at kun noen få ble utelatt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 19:07   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Å invitere alle skolestarterne pluss en fra året under er i grenseland, men egentlig ok, syns jeg. Men: Invitasjonene burde ikke vært hengt på hylla, men blitt sendt i posten/levert i postkassa/sendt på sms.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 19:09   #37
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Litt i grenseland. Her er en hel gruppe (skolestarterene) + en ekstra venn som er invitert. Det synes jeg er innenfor. Men i og med at det er så få til overs, så hadde nok jeg invitert resten også. Men "resten" kunne jo like gjerne vært 13 til.

I tillegg synes jeg ikke det er så ille om søsken må erfare at de ikke får gå i samme bursdagene. Det er jo helt naturlig for mine med så stor alderforskjell, men i grunnen ikke mindre naturlig for søsken som er jevngamle.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 19:11   #38
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg synes ikke det er greit, og jeg synes også det er litt pussig om det var et uhell (i allefall om det ikke var snakk om noen som nettopp har begynt). Jeg har i allefall alltid hatt oversikt over antall gutter og jenter og vet også navnene på alle, så det ville ikke skjedd, hverken ved et uhell eller bevisst, at kun noen få ble utelatt.

Jeg tror mange tenker "naturlig gruppe + 1 = greit", mer enn at de bevisst tenker at nei, de siste barna gidder vi ikke be.

Jeg mener ikke å høres krass ut, men det er lett å gjøre så noen føler seg ekskludert, selv om man selv synes man ber inn riktig. Gutten vår lekte masse med jentene på samme kull i barnehagen (de var 11 jenter og bare 3 gutter), og med flere av guttene som var et år eldre. Han ble bedt i kun to bursdager i løpet av tre år på stor avdeling, da han ikke var hverken 06-gutt eller 07-jente, og ble ofte lei seg fordi han ikke ble bedt til de han lekte mest med. Så jeg vet det kan bli sårt samme hva man gjør.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 19:12   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Stemte nei, men hadde ikke reagert i en slik setting selv. Hadde bare forklart sønnen min at det var årskullet over som var invitert. Det hadde han skjønt fint selv om han bare er 4 år.'

Hadde jeg skullet hatt denne bursdagen hadde jeg sikkert invitert alle - eller eventuelt invitert den ene fireåringen på privaten.

Enig i alt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 19:20   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4 av 13 barn på avdelingen ble ikke invitert i bursdag

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

At en utenom inviteres fordi man er ekstra mye sammen med denne, er helt normalt - men burde vært gjort privat.

Så lenge det er naturlige grupper (alle jentene, alle guttene, alle i et årskull, alle jentene på et årskull, alle guttene på et årskull) så hadde verken jeg eller sønnen min blitt skuffet - selv om det dessverre var litt få som ble igjen denne gangen. Derfor hadde jeg nok rasket med meg de siste fire også kjenner jeg meg selv rett - jeg er nemlig veldig nøye på at alle inviteres på skolen.

Det er likevel forskjell på hva jeg ville gjort selv og hva jeg forventer av andre. Naturlige grupper har alltid vært greit.

Ja. Dette med å se verdien av å ta med "hele gruppen" som hi sier kommer litt an på hvilken gruppe man orienterer seg ut fra. Det er lett å få noen til å føle seg utenfor nærmest uansett. Det kan godt være andre barn som også er naturlige spinnoffinnbydelser av å utvide. Situasjonen ble uheldig, men jeg hadde ikke reagert veldig på noe annet enn synlige innbydelser på plassene. Det er den sikreste oppskriften på såre bursdagsfølelser uavhengig av hvordan man deler inn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012

Sist redigert av Katta : 19-11-14 kl 19:26.
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no