Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 22:14   #121
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Då kan eg melde at produktet har effekt. Det starta så vidt den 5. dagen, og følte meg ganske nedsnødd den 6. Eg "kosta" lett over føttene med sånn hanske eg også - satte meg ut for å sleppe å ha eit nedflassa bad . Huden under er deilig og mjuk. Men hælane er nesten like harde som før - men så har eg nokre skikkelige problem-hælar med djupe sprekker. Litt har likevel gått bort, så nå vil eg kunne komme betre til med ein god skrubb.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 09:48   #122
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Flassede ganske mye i 3 dager, og hjalp flittig til med daglig fotbad og høvel i denne perioden. Føttene er mye bedre nå, især på hælene, men de ordentlige problemområder er det fortsatt, og bruker jeg ikke fotkrem i et par dager ser huden med en gang tørr ut igjen.

Likevel, fint til årlig "vårvask".

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 21:29   #123
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Kan melde at etter å ha brukt pimpstein eitpar-tre gonger etter dusj, er hælane nå betre enn dei har vore på sikkert 10 år.

Dette gjorde eg altså etter å ha brukt baby feet. Produktet tok bort det meste, og nokså vanlig skrubbing på hælane i etterkant tok siste rest av hard hud.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:16   #124
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

babyfoot på tilbud på vita nå. 169 kr.. jeg tester det ut i skrivende øyeblikk.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:54   #125
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Kult! Det produktet har eg høyrt masse godt om. (Og no altså og lest godord om her.)

Skal prøve, takk for tips!

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:51   #126
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Takk for tips, SR! Jeg reiser til Thailand om 14 dager, og må ha sommerføttene klare.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 22:00   #127
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Takk for tipset, spetakkelet ...jeg maa teste ut dette naa skjoenner jeg!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 06:59   #128
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Jeg har mye har hud på hælene, og det tok ikke alt av det. Jeg ventet heller ikke mirakler. Det må nok mer enn en behandling til. Med litt mer behandling er hælene bedre enn på mange år.

Har en pakke til liggende som skal brukes. Jeg har også gitt det bort i gave.

Flasset kun når bena hadde vært veldig våte, så her ble det ekstra lange dusjer i 5-10 dager etter behandlingen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 17:54   #129
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Hvor lenge holder dette? Er det sånn at man må behandle ofte for å få et godt resultat?

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 20:02   #130
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

det står på at man kan gjøre det hver 3-4 mnd. og hun på vita tipset meg om at når det har blitt deilig første gang.. når alt har falt av, så smører man inn føttene med en god krem hver kveld så forebygger man litt.. jeg får alltid tørre føtter om vinteren.. :/

Mitt beste babyfeettips er å dra til syden og gå masse barbeint i glovarm sand og på heller.. men det er jo litt dyrt å få til hele tiden.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 07:14   #131
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

her har det enda ikke skjedd noe... er 4 dager siden jeg gjorde det..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 07:19   #132
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

her har det enda ikke skjedd noe... er 4 dager siden jeg gjorde det..

Sånn var det med meg også. Tror det var 5 eller 6 dagen det begynte å flasse, og da etter en LANG dusj. Hos meg var bløtlegging av beina viktig for mest mulig flassing.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 21:07   #133
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

oi.. nå flasses det.. gad så ekkelt.. yikes.. håper det går fort over og jeg sitter igjen med babymyke føtter snart..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 22:50   #134
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Mitt beste babyfeettips er å dra til syden og gå masse barbeint i glovarm sand og på heller.. men det er jo litt dyrt å få til hele tiden.

Akkurat det er i stedet drepen for føttene mine. Da blir de bare tørre og mer som en fil.

Jeg har rimelig myke føtter fra før, men de trenger å smøres inn med krem hver kveld på vinterhalvåret. Det som dog kan skje med mine føtter er at de får sprekker.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:02   #135
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Akkurat det er i stedet drepen for føttene mine. Da blir de bare tørre og mer som en fil.

Jeg har rimelig myke føtter fra før, men de trenger å smøres inn med krem hver kveld på vinterhalvåret. Det som dog kan skje med mine føtter er at de får sprekker.

Samme her, å gå barbeint gir meg bare mer hard og sprukken hud - en killer i grunnen.

Jeg burde sikkert ha smurt føttene mine hver kveld selv, men det skjer jo ikke ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 13:48   #136
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Klimaet her der vi bor når er for øvrig topp for hud og negler så her har jeg veldig bra føtter.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 21:35   #137
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Sitter med poser på beina nå, utrolig spent på om det vil ha noe virkning.
Synes det er dårlig gjort at jeg alltid har hardere/styggere føtter enn gubben.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:18   #138
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Kan også melde at det å gå barfot eller i sandaler gjer mine føtter enda værre. Vinteren går greit - det verkar som at sokkar og sko gjer at huden ikkje tørkar ut. Om sommaren slit eg veldig med sprekker.
Eg brukte dette produktet i fjor med fantastisk resultat Holdt det sånn passe ved like med krem, men har slurva i fleire månader no. Det er på tide å ta ein ny kur tenker eg Syns det er herlig å kunne få heilt fine føtter utan hard hud på ein så lett måte. Eg tok altså 1 stk kur, og fjerna dei siste standhaftige restene med skrubb.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:23   #139
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Dette må prøves til våren. Pimpstein eller skrubb, får man kjøpt det også på Vita?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:32   #140
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supert tips for å få babymyke sommerføtter

Det gjer du heilt sikkert. Eg likar best sånne blå klossar - dei er ikkje så harde mot foten.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no