Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 19:09   #101
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Jeg var i gang lenge før skolealder, men med ofre av kjøtt og blod.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 19:10   #102
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.878
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Jeg startet ikke før jeg var ti. Åtteåringen min har derimot vært i gang lenge. Orlando Bloom/Legolas ruler der i gården.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 19:13   #103
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Forelsket i Ante var jeg definitivt ikke. Jeg var 10 år da det gikk på tv, og antagelig for gammel til å falle for en så liten gutt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 19:41   #104
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

E-lålelå-le-låle....

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 19:42   #105
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Mark Owen fra Take That (her i blå v-genser):

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 19:58   #106
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.884
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Ante

Jeg drømte om å gifte meg med en same og bo i lavvo.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:00   #107
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Ekte nordnorsk forelskelse. Knirk.


(Kilde: youtube.com)

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:03   #108
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Og Dag Brandth i Shatoo!


Jeg skulle inn å skrive, men måtte sjekke hele tråden først, for jeg var ganske så sikker på at du hadde vært inne her å skrevet om vår felles forelskelse før meg
Har du forresten hørt at de skal gjenforenes???

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:09   #109
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.878
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Herlighet, så unge, Katinka!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:14   #110
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.359
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Muffe eller Gækki i Drama. Tror det var Gækki.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:18   #111
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Herlighet, så unge, Katinka!


Ikke sant? Unge og uskyldige.
Og ekstra kjekt å kunne sverme rundt irl.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:20   #112
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.359
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Muffe eller Gækki i Drama. Tror det var Gækki.

Gækki om Gækki er han til venstre. Sjekk hockey-sveisene!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:39   #113
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Morten Harket! Og han som spilte hovedrollen i Sigurd Drakedreperen.


Jeg har vært så lenge sammen med min mann at jeg minnes at han hadde Samantha Fox-plakat på rommet sitt.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.

Sist redigert av Susse : 03-06-13 kl 20:45.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:47   #114
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Åtteåringen min har derimot vært i gang lenge. Orlando Bloom/Legolas ruler der i gården.

på Toffebarnet.



()

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:48   #115
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.103
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Kevin Keegan. Jeg var 5 år og opplevde voksne menn gråte, klemme, synge, rope, danse og juble over at Liverpool og Keegan vant europacupen for serievinnere i 1977. Kevin hadde det kuleste navnet, det kuleste håret og Liverpool ble Laget med stor L.


Noen år etter (1980) var Eric Heiden fra USA den store helten, etter at han vant fem gullmedaljer på skøyter under OL i Lake Placid. Haiden var drømmemannen og jeg leste alt jeg kom over om han. Jeg tror det var da min store USA-drøm ble født, mest av alt i hele verden drømte jeg om å reise til USA.


Sist redigert av 007 : 03-06-13 kl 21:03.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:56   #116
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg startet ikke før jeg var ti. Åtteåringen min har derimot vært i gang lenge. Orlando Bloom/Legolas ruler der i gården.

Kudos!! Orlando Bloom er snasn da.


Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Ekte nordnorsk forelskelse. Knirk.


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Hockeysveis med ekstra lang, flat lugg. Nyyydelig.

Og nå kom jeg jo på at jeg har kjendisautograf på russedressen min. Steinar Albrigtsen og Tom Pacheco var i Bodø og holdt konsert, da de hadde en Norgesturne på den tiden. De to satt ved et bord i solen og drakk kaffe, og det var en masse folk som hadde stimlet rundt Steinar Albrigtsen for å få hans atugraf, mens stakkars Tom satt der helt alene og kikket på da jeg og venninna mi kom forbi. Vi kom rett bort til Tom og ba om å få hans autograf på dressen. Han gav oss det største gliset i hirstorien sikkert.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:57   #117
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Johan Widerberg fra Ebba och Didrik. Han var jo såååå fiiiiin.
Så ble jeg sånn halvveis emokid og foreldsket meg i Kurt Cobain. Det var dyp sorg når han tok livet av seg og jeg fikk være hjemme fra skolen for jeg bare grein og grein.
Så kom Brad Pitt svevende inn med Lidenskapes pris og emoperioden var over.<3<3<3<3

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:57   #118
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

på Toffebarnet.



()


Har googlet, og


:kremt:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 20:57   #119
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.346
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den tidligste jeg kan komme på er ellers Luke Macahan fra I Ville Vesten, som gikk på NRK da jeg var tolv.



Og han er da fremdeles ganske søt i cowboyhatt?

Tror dette var en av mine første også.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:02   #120
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Min også. Nabogutten var Sølvpilen, hans kamerat var Falk og jeg var selvsagt Månestråle Det lekte vi om sommeren, og mitt lille telt var tipien.
Dengang hadde jeg lange røde fletter, knøttlita for alderen, fregner på nesen, skjeløyd og med briller og snakket attpåtill en annen dialekt (nordlenning) Likevel var Sølvpilen min.

Sølvpilen ja. Vi lekte også. Hadde noen trør i Hagen som var perfekte hester å ti på. Å lykke. Ellers husker jeg særdeles få crush. Husker jeg som 17-åring(!) så hele vm i fotball fordi jeg fikk crush på en italiensk fotballspiller som het Gianini eller noe sånn. Men bortsett fra det var det dårlig med stormende forelskelser i tv-personligheter.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no