Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger råd (med bilder)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 08:54   #41
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men kan jeg gjøre noe med stolene så de blir hvite? Trekk eller noe?

Du kan sy trekk. Det er ikke vanskelig.

Selv om stolene er bastante vil det virke mye lysere og luftigere når de får hvite trekk.
Legg et hvitt laken eller teppe over og "prøv".

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 13:13   #42
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men jeg tror hvitt bord og røde stoler hadde blitt kult.
Men du kan også ha hvitt bord og hvite stoler og heller satse på rødt stæsj.

__________________
Snuppene 02 • 07
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 15:40   #43
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Hadde gått for hvitt bord og hvite stoler, og funnet en tøff rød lampe, f eks, til å ha over bordet..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 16:13   #44
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Aller helst ville jeg hatt disse
men det er jo AJ, og de er svindyre.

Det kan godt være de er dyre, men det syns ikke. De er helt grei, lixom.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 16:20   #45
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Jeg ville latt bordet være, og kjøpt de hvite stolene. Syntes veggen bak er veldig naken og ville kanskje byttet persiennen med en liftgardin med et litt sprekt mønster (feks hvit og turkis) og kjøpt en løper til å ha på bordet i da samme kontrastfarge (feks turkis).
Ville også funnet en lampe med mye særpreg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 23:22   #46
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men jeg tror hvitt bord og røde stoler hadde blitt kult.
Men du kan også ha hvitt bord og hvite stoler og heller satse på rødt stæsj.


Enig med Ekkir: Hvitt bord - og røde stoler. -og så hadde jeg gått for en liftgardin med innslag av rødt i .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 11:41   #47
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

... eller så kunne det også vært stilig med hvitt bord og grå eller beige stoler, og hatt en liftgardin og duk/spisebrikke som hentet opp disse fargene: rødt/beige/grått på hvit bakgrunn

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 11:44   #48
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg dulter på Veronal, et kraftig bjørkebord med enkle linjer hadde vært lekkert til de hvite stolene og det røde skapet!

Og jeg dulter videre.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 12:01   #49
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hadde gått for hvitt bord og hvite stoler, og funnet en tøff rød lampe, f eks, til å ha over bordet..

Lampen er helt ny,dyr og stilig.





Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ville latt bordet være, og kjøpt de hvite stolene. Syntes veggen bak er veldig naken og ville kanskje byttet persiennen med en liftgardin med et litt sprekt mønster (feks hvit og turkis) og kjøpt en løper til å ha på bordet i da samme kontrastfarge (feks turkis).
Ville også funnet en lampe med mye særpreg.

Liftgardin kommer, men ikke turkis tror jeg. Er litt lei av det som kjøkkenfarge.
Løper utgår til ungene er konfirmert.

Lampen er fremdeles ny, dritdyr og stilig.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 12:02   #50
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Enig med Ekkir: Hvitt bord - og røde stoler. -og så hadde jeg gått for en liftgardin med innslag av rødt i .

Det tror jeg totalt blir litt for mye rødt, og litt for bohus-matchende.
Men liftgardin kommer, og det blir sikkert noe rødt i den fordi jeg elsker den fargen.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 12:22   #51
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger råd (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det tror jeg totalt blir litt for mye rødt, og litt for bohus-matchende.
Men liftgardin kommer, og det blir sikkert noe rødt i den fordi jeg elsker den fargen.

Ja, jeg kom med et nytt tips i innlegget etter

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no