Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male spisebord og vitrineskap

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-10, 08:41   #1
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Spørsmål

Male spisebord og vitrineskap

Jeg lurer på å male spisebordet og vitrineskapet mitt. Ville egentlig lakkbeiset dem, men da de er lakkbeiset fra før vil det sikkert bare bli stripete og stygt.
Jeg har lyst å male dem mørke - men ikke svart. Noen som har gjort noe lignende og kan si om det går an å få pent?

  Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 08:48   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Male spisebord og vitrineskap

Vi har malt spisebordet vårt. Det ble malt hvitt, og vi brukte gulvmaling. Vårt bord er kombinert kjøkken-og spisebord, og er dermed MYE brukt, men malingen holder like fint ennå, etter et 1/2 år.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 08:52   #3
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Male spisebord og vitrineskap

Var det greit å få det jevnt og fint, uten striper etter kosten?

  Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:23   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Male spisebord og vitrineskap

nå var det ikke jeg som malte bordet , men mener mannen brukte rulle på bordflaten, og kost ellers. Det er ihvertfall ikke noen "malemerker" på bordet.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no