Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-11, 22:22   #101
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Jeg bruker t-skjorte transfer "papir" for mørke tekstiler (også når jeg stryker det på lyse tekstiler, det blir penest). Når jeg er ferdig med bildet printer jeg det bare ut på blekkskriveren og stryker det på .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 14:10   #102
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Ok. Superfint! Og sā syns jeg at de grønne hjertene gjorde seg så godt sammen med det lilla.

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 11:00   #103
Bell412
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 105
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Kjempefin..

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 22:47   #104
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Fulgte oppskriften til linken du la ut, og sydde min første veske i dag Ikke så veldig fancy, tenkte å prøve først. Men to gamle gardiner gjorde susen. Den ble hvit utenpå, da jeg ikke hadde noe å applikere med, men lurer på å kjøpe stryke-på-merke, med engel på...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 02:23   #105
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Så flotte vesker. kan tenke meg at de heldige mottagerne ble veldig glade!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 08:28   #106
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Kjempefin gave, så flink du er.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 17:45   #107
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Man har da flere unger - og flere lærere som man kan smøre litt. Laget denne veska som spontan gave til jentungens lærer. Tok en råsjanse med oransje - og jaggu gikk ikke læreren i oransje kjole i dag. Litt flaks skal man ha.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 17:53   #108
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Smøring av lærere, altså? Etter heftige smiske- diskusjoner i en nylig lærertråd, synes jeg du burde ligget litt lavt i terrenget med veskene dine nå.
Men veska var superfin! Hvilken skole går ungene dine på, sa du?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 17:53   #109
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Wow! Mange smilyer...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 17:57   #110
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Smøring av lærere, altså? Etter heftige smiske- diskusjoner i en nylig lærertråd, synes jeg du burde ligget litt lavt i terrenget med veskene dine nå.
Men veska var superfin! Hvilken skole går ungene dine på, sa du?

Jeg begynner hvert skoleår med å si så tydelig jeg kan at jeg er svært mottakelig for smøring, men det har gitt dårlig uttelling så langt.

(Datteren mi hadde forresten glemt norskboka på skolen i går, så norskleksa var ikke gjort til i dag. Jeg skrev derfor følgende beskjed på en post-it lapp på kortet som fulgte med veska: "PS! NN har forresten ikke gjort leksa til i dag." Jentungen syns det var noe av det pinligste og ville at jeg skulle fjerne lappen - men, er man mor så bestemmer man da litt. )

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 17:58   #111
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Veldig fin veske! Når barna dine begynner på vgs kan jeg anbefale min skole.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 18:04   #112
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Den var kjempefin, Darth! Heldige læreren!

Og så snill du er...smisking eller ei.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 18:18   #113
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Kjempefin!!

Si ifra om du tar imot bestillinger.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 18:29   #114
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Da visste jeg ikke at jeg kunne sy, hehe.

Men du vet, man kan jo alltids få på etterskudd.




__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 18:31   #115
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men du vet, man kan jo alltids få på etterskudd.




Vi får se. Jeg er veldig upålitelig når det kommer til sying, derfor kan jeg ikke ta bestillinger. Jeg blir lei - og så plutselig får jeg lyst til å sy ei veske igjen. Du får håpe at det er deg jeg tenker på neste gang jeg kjenner trangen til å sy ei veske til noen sprenger seg fram.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 18:32   #116
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kjempefin!!

Si ifra om du tar imot bestillinger.

Jeg tar det som et kompliment - men jeg er ikke noe særlig tess når det kommer til bestillinger. Man vet liksom aldri helt når jeg finner tid og inspirasjon til å sy, og det er litt dumt når man har tatt på seg oppdrag.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 18:55   #117
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg tar det som et kompliment - men jeg er ikke noe særlig tess når det kommer til bestillinger. Man vet liksom aldri helt når jeg finner tid og inspirasjon til å sy, og det er litt dumt når man har tatt på seg oppdrag.

Du kan jo ta i mot ei sånn langtidsbestilling.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no