Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Nøstebarn

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 16:37   #21
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nøstebarn

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror ærlig talt ikke man blir mindre syk med nøstebarn framfor annet ulltøy, altså. Antakelig ikke med ull framfor bomull heller - i alle fall ikke bluer.

Fnis.
Jeg tror Mim hadde dårlig tid, hun synes de er ekle, samtidig som man ikke blir syk av Nøstebarn. Jøss, sier jeg.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 18-12-08 kl 17:12.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 17:12   #22
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nøstebarn

Nøstebarn har mange myke, varme produkter. Vi bruker en del Nøstebarn, så jeg har absolutt skjønt hva det er med Nøstebarn. Strikker masse med garnet og har aldri opplevd ujevnheter på det jeg har strikket. Jakker, gensere, bukser, votter, luer og halser! Kommer til å fortsette å bruke Nøstebarn!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 17:38   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nøstebarn

Når det gjelder garn er jeg enig når det gjelder det tynneste ullgarnet. Jeg strikket både bukser og kjoler til lillesøster i dette, og det nupper forferdelig, og blir fort hullete/slitt. Jeg regner med det er fordi tråden er ujevnt spunnet, og dermed tåler svært lite på enkelte steder.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 17:44   #24
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.818
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nøstebarn

Vi har noen plagg fra nøstebarn, og de er veldig myke og gode. Men til vårt bruk er de for lite slitesterke, og da man har en aktiv pode som søler yoghurt, kaviar og brun saus på bodyene sine holder det ikke å bare lufte de litt etter bruk. De ribbestrikkede buksene er de plaggene jeg er mest fornøyd med i forhold til pris og kvalitet.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:16   #25
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nøstebarn

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror ærlig talt ikke man blir mindre syk med nøstebarn framfor annet ulltøy, altså. Antakelig ikke med ull framfor bomull heller - i alle fall ikke bluer.

Er det noen som tror noe slikt?

Jeg har ikke ull innerst på mine barn forresten, minste på grunn av eksemtendenser og største pga eksem og fordi han desper fullstendig bare han får ull mot håndleddet eller kragen. (ÆÆÆÆ, dette er ull!!! Det stikker!!!) Det kjenner jeg meg veldig igjen i.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:17   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarn

Opprinnelig lagt inn av Karima

Er det noen som tror noe slikt?


Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Mine små bor i Nøstebarntøy, eldste går alltid i ullundertrøye og er bankibordet aldri syk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:23   #27
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøstebarn

Vi har noen plagg fra Nøstebarn og så har vi 2 par votter med vindfor på utsiden og vi bare elsker det. Vet det ikke skal tas i vaskemaskin, men jeg gjør det innimellom med undertøyet og det funker fint.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 19:50   #28
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nøstebarn

Jeg liker det ikke, men jeg er veldig glad i nøstebarntøyet.
Jeg er varm på en helt annen måte med nøstebarntrøyen min enn med janustrøyen, jeg blir ikke svett bare god og varm. Og slik opplever jeg det med vesla også, hun har det godt i nøstebarnulla. Men den har sine bruksområder, og slett ikke alt nøstebarn har står på ønskelista mi. Men undertøy til liten og stor, ribbestrikket til å ha under ytterdressen og ullfleesen er god. Garnet er godt å strikke med, men jeg synest det blir penest på tynne pinner. Jeg bruker garnet til undertrøyer, deilige singletter til å ha under penkjolene og på sommeren når det er småkjølig.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:11   #29
krisztina
Nybegynner
 
krisztina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen, Espeland
Innlegg: 10
krisztina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nøstebarn

Sitat:

det blir ujevnt og hullete samme hvilke pinner jeg bruker (Prym, Drops eller KnitPicks)!!! Ikke advares det i mot at man må skylle opp det ferdige strikketøyet opptil 4 ganger før man får bort ujevnhetene heller... Hvilken strikker har tålmodighet til å vente på at plagget skal tørke 4 - FIRE - ganger før man er ferdig. Skal man ha flere farger på et lite plagg må man i tillegg kjøpe hesper på 100 gram av hver farge - for kanskje å bruke 15-20 gram... Det blir fort veldig dyre plagg som kun brukes kort tid. Heldigvis har det kommet ut bøker med oppskriftene, kjøp heller en bok og finn garn med samme strikkefasthet!

Når du strikker med nøstebarn ull så er det litt ujevnt, ja. Det er jeg enig i. Hullete er det også. Men sånn er det at feks. signes teppe, som er ujevn og meget hullete er det varmeste teppet du kan bruke på et barn. Jo mer hullete jo varmere plagget er!!! Fordi lufthullene isolerer varmen. Rett og slett.
Jeg bruker heller 10 kroner ekstra på garnet (per 50 g), men da får jeg en kjempekvalitet. Mitt barn bruker nesten bare nøstebarn plagg.

Oppskriftene er enkle, men meget brukervennlige. Min jente har brukt en ribbestrikket ullbukse helt fra fødselen av til nå. hun er snart 6 mnd gammelt!!!

krisztina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:45   #30
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nøstebarn

Jeg har skjønt greia med nøstebarn. Ullfleecedressen til lillegutt er gull verdt, og det ligger også gaver fra nøstebarn under juletreet

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:03   #31
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarn

Jeg hadde en periode som nøstebarnfrelst, men jeg er vel delvis frafallen nå. Jeg liker fremdeles en del av plaggene derfra, men synes nok de er vel oppskrytt og at andre merker er like bra.

Jeg synes Nøstebarns klær til voksne klør.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:29   #32
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nøstebarn

Vi elsker Nøstebarn, både små og store.
Det meste er egentlig sagt, det har bedre kvalitet, man er varm og god på en annen måte, blir ikke klam, plaggene føles fantastisk gode å gå med, de er fine, de trenger ikke vaskes så ofte osv.
Ull/silke plaggene til å ha innerst og pysjene er våre favorittplagg, ja og ribbebukser og ullfleece. Og så kunne jeg sikkert ramset opp en hel del mer.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:35   #33
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarn

Jeg liker en del av Nøstebarnklærne, spesielt ullfleecen synes jeg er utrolig deilig og har ikke funnet noe annet sted som er like bra. Ullbodyene er ok, men der kan man finne andre som er like bra.

Ulempene synes jeg ikke er så store, vi vasker klærne greit i maskinen vår, de tåler det- Så har vi bare ett barn, det blir ikke noe særlig forskjell i totalbudsjettet om jeg kjøper en ullfleece i året for å si det sånn.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 23:43   #34
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.118
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nøstebarn

Nei, det gidder jeg ikke bruke penger på. Flotte klær, men hypet og alt for dyre. Sønnen vår er god og varm både i bomull og annet ulltøy til lavere pris. Og HÅNDVASK? Neitakk, ikke for meg. Tviler på at det holder å lufte vekk bananflekker, gjørme og ekkel kaviar. Kjenner noen som vasker klærne for hånd hver kveld. Nei, takke meg til maskinvask en gang i uka. *lat*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 00:05   #35
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarn

Klærne er fine synes jeg, og jeg har ikke funnet noe som kommer opp mot ullfleecen og ullpysjene. Bodyene er ikke bedre enn andre i hvertfall, heller litt mindre slitesterke. De ribbestrikkede buksene er bra. Jeg har ikke helt skjønt det der med å lufte ubehandlet ull rent (altså jeg har skjønt det, men jeg får det ikke til å fungere i praksis). Klærne må vaskes som alle andre klær synes jeg, men det fungerer jo greit å putte dem i maskinen. Men bortsett fra ullfleece og ullpysj (og kanskje en ribbestrikket bukse), ser jeg ikke poenget i å bruke ekstra penger på nøstebarntøy.

Jeg har ikke prøvd garnet, men teller på knappene om jeg skal strikke babyteppe i nøstebarnull eller vanlig behandlet babyull...

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:29   #36
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarn

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg måtte bare .

det er deg vel unt.



Mine unger trenger å være skikkelig varme og jeg synes ikke unger blir skikkelig varme i bomull. Når bomull blir vått blir det kaldt. Våt ull blir ikke kald. Og den ubehandlede ulla blir ikke så våt heller.

Pussig observasjon: lillesøster er en ordentlig sovebaby og sover normalt 8-10 timer sammenhengende hver natt. I natt var Nøstebarnpysjen til tørk, og de to bodyene var hhv til tørk og vask. I natt sov hun i en JOHA-body med bomullinnside og en Mohini-pysj med bomull innside. Hun våknet, var urolig, måtte få mat og roet seg ikke før hun ble lagt inntil meg, tydelig kaldere enn vanlig. Hun sovnet senere og våknet tidligere enn hun pleier. Det samme skjedde sist pysjen var til vask. Jeg skal fortsette å observere dette for å få bedre empirisk grunnlag, selvsagt.

Jeg har ingen gulpebaby nå, men forrige var det. Da brukte jeg ull innerst og bomull utenpå pluss siklesmekke el. Samme i bhg ol. Og gallesåpe tar det aller meste av flekker.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:33   #37
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nøstebarn

Mim: hvor får man kjøpt sånn gallesåpe? :flekker på klærne:

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:37   #38
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nøstebarn

Jeg har halvveis skjønt det. Jeg liker Nøstebarn-tøyet og lillebror har noe derfra. Men jeg synes prisen er stiv. Har derfor passet på å kjøpe brukt når jeg har kommet over det. Lillebror har en ullfrotté-bukse som jeg liker kjempegodt. Den er myk, god og, ikke minst, fin. Han har også et ullfleece-sett og jeg elsker spesielt jakken.

Kan styre meg for å kjøpe dyre bodyer der siden jeg er avhengig av å vaske bodyer i maskin jevnlig. Matrester og dritt på dem hele tiden.


Sist redigert av Jenna : 19-12-08 kl 09:43.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:37   #39
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarn

Ingen av mine tåler ull rett på kroppen, men vi bruker det som mellomlag og er veldig fornøyd med det. Nå har de ferdige ullbukser fra nøstebarn og begge to er veldig glad i de. Jeg har ærlig talt ikke vært veldig opptatt av at det er nøstebarn ull eller ei på ferdige klær, men jeg elsker å strikke med garnet derfra. Har strikket ganske mange forskjellige plagg, og synes egentlig bare det er artig å strikke plagg av restene man får også. Har alltid skyldt opp det jeg strikker en gang, og det har holdt fint det. Det gjør jeg når jeg strikker med andre garntyper også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 09:41   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nøstebarn

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jge liker ekle ting av god kvalitet



Jeg har til dags dato aldri hatt noe av Nøstebarn, tror jeg, så jeg vet ikke noe om det. Mulig jeg bør kjøpe noe for å teste det ut, men jeg er redd jeg blir hekta, for vi har jo ikke økonomi til det der.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no