Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Twilight - New Moon

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-09, 23:55   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Twilight - New Moon

Ikke så lenge igjen nå, gleder meg veldig. Men jeg blir litt grumpy av alt de på død og liv må forandre på i filmene. Så nettopp på traileren nedfor, og i boka er det jo ingenting om noe slåssing med Volturi! Ikke i det hele tatt. Det er jo greit at de må kutte ut ting, men å legge til teite slåssescener som egentlig ikke skulle eksistert? Jaja, de må vel sprite det opp for publikum, whatever.

Jeg gleder meg hvertfall.


(Kilde: youtube.com)

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 07:01   #2
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Gleder meg masse!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 07:15   #3
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Jeg gleder meg også. Når denne traileren får tårene til å renne, vet jeg hva filmen kan gjøre.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 07:53   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Gleder meg masse jeg også!!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 08:12   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Gleder meg veldig jeg og!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:11   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Jøss, det er jo Dakota Fanning som spiller Volturi-Jane i filmen, hun er jo blitt skikkelig hot. Hun var jo nettopp et lite barn? :måpe:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 08:13   #7
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Gleder meg også. Og tenkte på det samme som deg da jeg så traileren.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:17   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Jeg gleder meg til tross for at film 1 var en skuffelse i forhold til boka. Jeg syntes ikke den var noe informativ om hva som egentlig skjedde, sånn i forhold til boka.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:19   #9
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Åhåhå, jeg gleder meg sånn at jeg dauer! Får besøk fra østlandet også, så det blir en superhelg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:21   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg gleder meg til tross for at film 1 var en skuffelse i forhold til boka. Jeg syntes ikke den var noe informativ om hva som egentlig skjedde, sånn i forhold til boka.

Jepp. Jeg så filmen før jeg leste boka, så for meg var den ikke noen skuffelse der og da. Men da jeg så filmen igjen etter å ha lest boka, ble jeg litt målløs i forhold til hvor mye som var endret på og kuttet ut. Det var ganske utrolig, egentlig, og jeg følte hele filmen bare "hastet" seg gjennom det lille av informasjon vi fikk i forhold til boka. Scenene gikk bare i ett, wosj wosj.

Jeg bekymrer meg bittelitt i forhold til den siste boka, den er så tykk og innholdsrik at jeg er stygt redd de vil presse alt det inn i halvannen time spilletid slik at omtrent alt går tapt. Håper de to siste filmene varer lenge, minst 2 timer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:22   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg bekymrer meg bittelitt i forhold til den siste boka, den er så tykk og innholdsrik at jeg er stygt redd de vil presse alt det inn i halvannen time spilletid slik at omtrent alt går tapt. Håper de to siste filmene varer lenge, minst 2 timer.

Jeg klarer liksom ikke helt å se for meg den siste boka som film jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:25   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg klarer liksom ikke helt å se for meg den siste boka som film jeg.

Nei, jeg har litt problemer med det jeg også, hehe. Jeg holder på å lese den nå, har ca. 1/3 igjen. Gleder meg til å se Isle Esme, og huset deres, og ikke minst svangerskapet og bryllupet. Og Renesmee. Får håpe den svarer noenlunde til forventningene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 08:52   #13
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Gleder meg , men skjønner nok nå at jeg må hive meg rundt og få lest boken i all hast først!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 08:58   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Jeg fikk ikke premiérebilletter men har kjøpt billetter til meg og krystallklart til søndag 22. november. Skal alltids holde ut et par dager ekstra. Gleder meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 09:13   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Diggbart diggbart.
Leste boka først, og så den første filmen etterpå, og det var jo ikke nedtur som i n e d t u r, men boka er jo unektelig mer informativ- og slik må det jo være også, ellers hadde filmen vært ørten timer lang.

Gleder meg til å se neste. Er nesten ferdig med bok 3 nå, og har 4 på vent, så deilig atte

Har hørt rykter om ei bok nr. 5 - har jeg drømt eller?

  Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 09:16   #16
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Vi er en gjeng jenter som skal på premieren, gleder meg villt.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 12:09   #17
Marihøna
Carpe Diem!
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 33
Marihøna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Jeg gleder meg også veldig! Fredag 20 november har mamma reservert kinobillett! wohoo!

Marihøna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 12:15   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Diggbart diggbart.
Leste boka først, og så den første filmen etterpå, og det var jo ikke nedtur som i n e d t u r, men boka er jo unektelig mer informativ- og slik må det jo være også, ellers hadde filmen vært ørten timer lang.

Jeg skulle ØNSKE alle filmene hadde vart i 5 timer.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har hørt rykter om ei bok nr. 5 - har jeg drømt eller?

Jeg har lest bok nr. 5, Midnight Sun. Den er ikke helt ferdig skrevet og kan kun leses på nett. Jeg angrer ikke på at jeg leste den, den var helt fantastisk og veldig informativ. Det er bok nr. 1 på nytt, men alt er fra Edwards perspektiv, det er han som "snakker" i stedetfor Bella. Vi får vite masse om alle folkene siden han kan lese tanker, vi får vite mer om episoden der Bella nesten ble angrepet av den gjengen i Port Angeles, hvor Edward var da han var borte fra skolen, hva familien hans tenker osv. MÅ bare leses, den er knallbra! Du finner den på Meyer sin hjemmeside.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 00:49   #19
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Er dette film nr 2?

Er Evighetens kyss film nr 1? Denne går nemlig på kino nå, mens New Moon kommer fredag.

(Jeg trodde Twilight var en tv-serie basert på bøkene? *meget forvirret*)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 08:07   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twilight - New Moon

Ikke tv-serie nei. Evighetens kyss er film nr. 1 ja, den gikk på kino i mai i fjor og er ute på dvd nå, men det kan hende noen kinoer har satt den opp igjen i forbindelse med New Moon-premieren. New Moon er film nr. 2 ja. I sommer kommer Eclipse, film nr. 3 og neste år eller året etter kommer nr. 4, Breaking Dawn.

Har forresten den første boka noe annet navn enn Twilight på engelsk? Siden den heter Twilight - Evighetens kyss på norsk? Eller er det bare Twilight som egentlig er oversatt til å liksom bety Evighetens kyss? :forvirret:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no