Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-10, 08:07   #21
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Hm.. har akkurat funnet en tur for min mor og typen. 3 netter t/r Bergamo (Italia) med Ryanair, inkl. hotell - 4500,- og dere kan sikkert få det billigere også hvis ikke hotellet må være 4-5 stjerners..

hvor finner man slikt??

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 08:20   #22
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Jeg har en drøm om å dra til akvariet i Bergen.
Men er veldig dyrt her fra :/
Blir like dyrt som å dra til syden

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 08:30   #23
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

hvor bor du da? vi skulle byttet hus for en uke.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 09:28   #24
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

hvor finner man slikt??

Jeg går først inn på ryanair.com og så inn på hotels.com...

Da bestiller man jo fly og hotell hver for seg.. Ellers er det jo fullt mulig for deg å sitte på gjerdet å vente for å se om det dukker opp restplasser..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 19:52   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

hvor bor du da? vi skulle byttet hus for en uke.

Polarsirkel byen :P

Norges 6 styggeste by:P

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 20:25   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hvis du sjekker priser hos RyanAir, så vær obs på at det er en million artige avgifter som kommer på toppen. Det koster penger å ha med bagasje, det koster penger å sjekke inn på nett(!), det koster penger å være blandt de første som får gå ombodr (og det er du NØDT til å punge ut for når du reiser med barn, ellers risikerer du at dere blir spredt for alle vinder i flyet) og best av alt: det koster 120 kroner å få lov å betale for moroa. RA er greit nok til sitt bruk om du får grisebillige billetter, men du må ta det for det det er. Stort sett billig, og opplevelsen er deretter.

Norwegian har kampanje nå med f.eks t/r Oslo for 5-600 kroner pr person. Pluss pluss her også, selvsagt. Det er jo et lavprisselskap. Fra Bergen går det vel NAS-fly til endel ulike destinasjoner.

Er du Coop-medlem kan du bo relativt sentralt til en ganske billig penge.

Ryanair flyr man ikke. Punktum.
Fly hva som helst annet. Please.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 21:10   #27
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

fikk svar fra pers hotell. tilbud for alene med barn lang helg. torsdag til søndag en helg i juli: 4300 kr. da er det frokost og middag inkl hver dag pluss en dag i badeland. *vurdere* det blir pluss togtur. (ca 1000 kr.)

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 21:13   #28
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Det var jo en fin pris og det er jo fint på pers

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 21:18   #29
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Må dere reise så langt og fint, da? Hva med å reise på besøk til noen eller byttelåne hus med noen?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 21:18   #30
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Sett på wizzair? Får flybiletter til et par hundrelapper for alle sammen.. billigt med hotell i polen også.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 22:11   #31
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi

fikk svar fra pers hotell. tilbud for alene med barn lang helg. torsdag til søndag en helg i juli: 4300 kr. da er det frokost og middag inkl hver dag pluss en dag i badeland. *vurdere* det blir pluss togtur. (ca 1000 kr.)

Det hørtes jo ut som en god pris! Håper uansett at dere får en fin ferie uansett hvor dere ender opp!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 16:09   #32
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Sjekk her:
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10009320

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 17:57   #33
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Sjekk her:
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10009320

Dette er tilbud på reiser dersom man kan reise en av de nærmeste dagene. HI vil reise i juli...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 18:02   #34
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe meg å finne en billig ferie?

Hvis du kan reise på kort varsel, er det masse restplasser å finne. Jeg fant restplass til min 6-personers familie til ca 6000,- til syden på OSL sine sider. Apollo var gjengangeren på de rimeligste turene.

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no