Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøpe barnestakk - styr?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-15, 18:03   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøpe barnestakk - styr?

Svigermor vil gjerne kjøpe en barnestakk til Lille. Veldig snilt og vi har takket ja. Hun sier nå vi må til byen og se, på diverse husflidsbutikker. Lørdager går lille på dans til kl 12.30. U måneden fremiver har vi også en dag med dukketeaterbilletter og en dag bort på overnatting i annen by. Svigermor blur stressa og lurer på om jeg kan ta en dag fri. Det er jeg ikke så keen på... Jeg synes stakk er flott, men er det virkelig SÅ mye styr for å kjøpe det?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 18:42   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.863
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Går det ikke an å se på stakk en lørdag etter dans da?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 19:18   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Må dere se på den akkurat nå da? Kan dere ikke vente til dere har litt bedre tida?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 19:31   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Kan hun ikke ta med lille alene?
Eller gjøre det etter dans?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 19:33   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Kan dere ikke se på en stakk på nett?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 19:33   #6
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Går det ikke an å se på stakk en lørdag etter dans da?

Jo gjerne for meg, men det tarr jo fort en times tid å skifte, kjøre til t-bane og dra inn. Svigers sier vi skal til tre gire (?) ulike steder, så hun er redd det blir dårlig tid.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Må dere se på den akkurat nå da? Kan dere ikke vente til dere har litt bedre tida?

Dansen er jo hver lørdag, men målet var vel å ha den sydd til 17. mai. Aner ikke hbor lang tid slikt tar? Jeg har bare sagt takk til stakk jeg....

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 19:34   #7
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kan dere ikke se på en stakk på nett?

Tvilsomt. Vi snakker om den eldre garde som gjerne oppsøker Norli i sentrum fremfor i lokalmiljøet pga kyndig veiledning og utvalg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 19:47   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Jeg har ikke avstandene helt klart for meg, men hva er problemet med å dra etter dans en lørdag? Eller etter jobb en ettermiddag?

Jeg hadde ikke tatt meg fri en dag fra jobb for å handle barnestakk om så svigermor hadde truet med å få innerste helvete til å fryse fullstendig over, jeg hadde mye heller skippet dans en lørdag.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 19:49   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Er det viktig at du er med? Hvis hun ser for seg hvordan den skal se ut og du egentlig ikke bryr deg, så kan hun vel dra alene? Barnet trenger vel heller ikke være med så lenge den ikke skal sys på mål? (Regner med at det er str. 4 år etc)

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 19:49   #10
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Kanskje et teit spørsmål, men må lille være med?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:13   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Det er jo et flott tilbud å få en stakk (svinedyrt. Lillesøster har fått av min mor som sydde selv). Jeg ville skippet dans en lørdag.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:18   #12
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Ikke viktig for meg å bli med, ikke viktig for meg at Lille er med. Men svigers ønsker det slik. Lille elsker dansen og gleder seg hele uken. Mannen er imot stakk og vil ikke skippe dans.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:18   #13
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Jeg hadde også droppet dans en lørdag.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:20   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ikke viktig for meg å bli med, ikke viktig for meg at Lille er med. Men svigers ønsker det slik. Lille elsker dansen og gleder seg hele uken. Mannen er imot stakk og vil ikke skippe dans.

Da lar du han ta avgjørelsen. Det er hans mor.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:27   #15
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Da lar du han ta avgjørelsen. Det er hans mor.

Vi/jeg har sagt ja.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:29   #16
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Hun forholder seg uansett kun til meg i slike saker. Kvinneting....

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:31   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Da ville jeg tatt det etter dans om det i det hele tatt lot seg gjøre eller skippet det. Er det dans i skolens vinterferie? Kan dere få det gjort da?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:34   #18
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Da ville jeg tatt det etter dans om det i det hele tatt lot seg gjøre eller skippet det. Er det dans i skolens vinterferie? Kan dere få det gjort da?

Ikke dans men slalåmkurs og bortreist.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:37   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Jeg antar jo dette er noe svigermor synes er litt hyggelig å ha Lille med på? Kanskje se på stoff sammen etc? Lillesøster har vært med min mor på Husfliden og det var også noe de hygget seg med.
Jeg ville vel ha vært litt fleksibel når det er snakk om en såpass stor gave og tenkt at dette var noe som var litt viktig for svigermor og forklart Lille at dansen måtte droppes en lørdag til fordel for bytur.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 21:38   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg antar jo dette er noe svigermor synes er litt hyggelig å ha Lille med på? Kanskje se på stoff sammen etc? Lillesøster har vært med min mor på Husfliden og det var også noe de hygget seg med.
Jeg ville vel ha vært litt fleksibel når det er snakk om en såpass stor gave og tenkt at dette var noe som var litt viktig for svigermor og forklart Lille at dansen måtte droppes en lørdag til fordel for bytur.

Enig i det. Det er jo ekstra stas for begge om hun får den ferdig i god tid før 17. mai. Det er virkelig en flott gave!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no