Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shabby chic i Bergen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-09, 18:24   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Shabby chic i Bergen

Jeg skal til Bergen om noen uker og skal ha med meg tre shabby chic-gale damer. De ønsker tips til interiørbutikker i Bergen!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 10-05-09 kl 18:55.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 18:27   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chabby i Bergen

Tips før flisespikkerne kommer, det heter shabby chic.

Ellers kan jeg ikke hjelpe deg desverre.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 18:27   #3
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chabby i Bergen

Ok, jeg bare MÅ si fra at det heter shabby (uttales sjabby) og ikke chabby (uttales tsjabby)...

Ikke noe hjelp ellers, sorry

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 18:34   #4
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chabby i Bergen

Ikke helt min stil, så jeg har ikke så mange tips, men jeg vet det er en Laura Ashley-butikk i sentrum (Teatergaten 19).

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 18:48   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chabby i Bergen

Ikke helt inne på stilen jeg heller. Ihvertfall ikke skrivemåten.

Er ikke Laura Ashely nedlagt, synes det så sånn ut i påsken.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 18:50   #6
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chabby i Bergen

Det er en butikk på Gullgruven (i Åsane) som heter Farmors Hus. Den skal visst være veldig fin.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 18:54   #7
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Chabby i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ikke helt inne på stilen jeg heller. Ihvertfall ikke skrivemåten.

Er ikke Laura Ashely nedlagt, synes det så sånn ut i påsken.


Ikke nedlagt men flyttet til Jon Smørsgt. 3.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 18:54   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chabby i Bergen

Jeg liker stilen (shabby, riktignok ), og har blitt tipset om to butikker i Bergen som blant annet selger Green Gate. Mener det var Birte Bo og Bertas Oldebarn. Evt Berta Bo og Birtes Oldebarn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 18:56   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby i Bergen

Fransk landstil da. :P Nå har jeg rettet tittelen.

Jeg synes jeg så en på Nesttun da jeg kjørte forbi i påsken??

Jada, jeg er fra Bergen, men har ikke bodd der på 13 år.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 19:09   #10
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Shabby i Bergen

Home & Cottage på Laksevåg Senter eller Gullgruven.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08

Sist redigert av Callisto : 10-05-09 kl 19:41. Årsak: Trykkfeil.
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 19:37   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby i Bergen

Laksevåt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 19:41   #12
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Shabby i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Laksevåt.

Uuups.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 20:20   #13
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: shabby chic i Bergen

Home and Cottage må jo være enhver shabby chiccers våte drøm

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 13:29   #14
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: shabby chic i Bergen

Jeg må jo bare reklamere for en veldig koselig butikk som heter Velkommen. Den ligger i Eikelandsosen, ca 1 times kjøring fra Bergen.
Nettsiden er www.velkommen.org
(Nei jeg verken eier, eller jobber i butikken, men synes den er vel verdt et besøk. )

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 14:31   #15
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: shabby chic i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg må jo bare reklamere for en veldig koselig butikk som heter Velkommen. Den ligger i Eikelandsosen, ca 1 times kjøring fra Bergen.
Nettsiden er www.velkommen.org
(Nei jeg verken eier, eller jobber i butikken, men synes den er vel verdt et besøk. )

Hva? En nettbutikk innenfor interiør jeg ikke har sett! Det trodde jeg ikke gikk an. Takk!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no