Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klestips for pærer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-09, 19:11   #41
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klestips for pærer

Jeg bruker ermeløse saker når jeg er skikkelig brun.
Liten og lekker blir jeg aldri uansett.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 09:06   #42
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Klestips for pærer

Jeg har schvære overarmer. Jeg bruker ermeløst likevel jeg. Satser på at med dyp nok utringning så legger man ikke merke til grevinnegreiene.

  Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 10:22   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for pærer

Sånn er fin på pærer og ikke noe for damer med pupper, for da ser det ut som man har en stor pupp som starter under haken.


Skulle tro dette var noe for pærene også, damer med pupper kan ikke gå i noe som ikke definerer puppene.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 10:51   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for pærer

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Sånn er fin på pærer og ikke noe for damer med pupper, for da ser det ut som man har en stor pupp som starter under haken.

Ja, sånne kan jeg gå i, men halterneck føler jeg meg ikke vel i. Jeg synes puppene blir for små. (Du, Electronica, stiller i en helt annen klasse så vidt jeg kunne se fra bildet du la ut. Du kler halterneck. )

Opprinnelig lagt inn av Mim

Skulle tro dette var noe for pærene også, damer med pupper kan ikke gå i noe som ikke definerer puppene.

Nå er jeg generelt motstander av klær som minner om telt, og i ting som det der føler jeg meg ca. 30 kg tyngre enn jeg er. Slike plagg visker jo ut pærenes store fordel: en relativt slank midje. Det ser ut som man er like bred over det hele som over baken, noe som ikke er heldig for den figuren. Jeg synes klær til pærer helst bør være ettersittende, i alle fall ned til under puppene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 11:34   #45
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Klestips for pærer

Enig med Elinblu - den nederste der er mord på min fasong ihvertfall. Rynker i det hele tatt er ikke noe som passer på meg. Ikke på hverken hud eller klær når jeg tenker meg om.

  Svar med sitat
Gammel 25-04-09, 12:00   #46
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klestips for pærer

Er det ikke pupper å klage på, så finner man noe annet. Armer f.eks. Eller noe annet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:16   #47
puselini
Aktiv
 
puselini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 198
puselini er litt kul
Standard

Sv: Klestips for pærer

Her var det jo en god del tips å få med seg. Jeg er er en utpreget pære

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:07   #48
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klestips for pærer

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Eller så bruker jeg hettejakker på fritiden i diverse utforminger. Av de typene som er innsvinget rundt midjen - ikke noe baggy greier.

Har du bilde/døme på ei sånn jakke. Eg er litt usikker på kva du meinar, men synes det høyrdes ut som eit bra alternativ til meg.

Eg har aldri tenkt over dette med kroppsfasong, men min søster påstår at me begge er klassiske pærer. Eg ser ikkje heilt at me er like i fasong ettersom ho er litt høgare og mykje tynnare enn meg. Etter å ha lest litt om dette med fasongar/kroppstypar, lurer eg litt på om eg kan vere timeglas, evnt. ein god mix. Skuldrene er ikkje smale og eg har mellomstore puppar (C-cup). Hofter og lår og leggar er kraftige, beina er korte

Smale bukser og tights er totalt uaktuelt. Smale skjørt likeså. Innsvinga overdelar, halterneck og puffermar er ok. Pga. korte bein og lang overkropp, synes eg bukser med høgt liv er ok. Klokkeforma skjørt, både ankellange og knelange er ok. Tunika som skrår frå bryst og ut ser alldeles komisk ut på meg.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:09   #49
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klestips for pærer

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Enig med Elinblu - den nederste der er mord på min fasong ihvertfall. Rynker i det hele tatt er ikke noe som passer på meg. Ikke på hverken hud eller klær når jeg tenker meg om.

Den vil nok vere rimelig lite snerten på meg også.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 20:15   #50
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klestips for pærer

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Halterneck er fint på de som har små pupper:

Halterneck synes jeg er håpløst på meg ihvertfall. Alle slike kjoler og topper jeg har prøvd krever at det skal være noe inni der oppe. Ihvertfall når man bruker større størrelser.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 20:29   #51
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for pærer

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Halterneck synes jeg er håpløst på meg ihvertfall. Alle slike kjoler og topper jeg har prøvd krever at det skal være noe inni der oppe. Ihvertfall når man bruker større størrelser.

Helt enig - i mindre størrelser også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 20:38   #52
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Klestips for pærer

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg er litt sånn mellom timeglass og pære tror jeg. Skuldrene er mer enn brede nok, lårene er det nok å ta i, men i mellom der er det skrantent.

Der har du meg også.

Jeg kler definitivt best bukser med litt vidde nederst, og har samme problem som Elinblu med at skrå lommer spriker (det er ekstra ille og synlig hvis fôret i lommene er i en annen farge).

Skjørt bruker jeg praktisk talt aldri, for jeg har også kraftige legger (takk for de genene, farmor). Det skal visstnok være kledelig med skjørt og høye støvletter når man er slik, men jeg finner jo aldri høye støvletter som glidelåsen går igjen på.

Rund hals er drepen for meg hvis den ikke er dyp nok, men det har antakelig mer med kraftige kjevebein enn med pærefasongen å gjøre. Jeg føler meg vel i høyhalset og i v-utringning. Skjorter i ordentlig damefasong er supert, hadde jeg bare vært glad i å stryke...

Innsvinget midje er utmerket, midjen er jo det flotteste med denne figuren. Jeg er også glad i jakker med belte i midjen.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 03:17   #53
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for pærer

Her må jeg henge med! Halterneck passer meg. Jeg er vel kanskje mer timeglass en pære.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no