Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-12, 10:55   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Ser jo at denne uten tvil er stilig, men den er lav i ryggen og det er vel største aberet.. Er den for lav slik at det ikke er mulig å sitte ok i den?
Kan man f.eks montere på nakkestøtte slik som på Scandinavia sofaen?

Hvilket stoff er best? Har lyst på lys grå farge.

Er det forskjellige sittekvaliteter på putene, eller får man bare en sort på denne?
Er det noen som vil fraråde å kjøpe den??

Vi har ikke Bolia i nærheten og må evt bestille på nett, så derfor er jeg usikker.. men har siklet på denne lenge

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 11:20   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Jeg har prøvd den og endte opp med Scandinavia. Men den er lekker altså! Litt kort i ryggen og litt bred i setene, slik at man må sette seg helt inn til med ryggen på en måte. Du kan ha dun i putene.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 11:28   #3
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Vi prøvde den, men endte som Daisy opp med Scandinavia.
Den er jo kjempefin og jeg liker den litt tøffere stilen, men vi synes den er litt for lav i ryggen. Og litt for dyp i forhold til den lave ryggen, hvis du skjønner.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 11:47   #4
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Vi har denne, og synes den har overraskende god sittekomfort; den ser "hardere" ut enn hva den er. Den har nok litt stor sittedybde, men vi merker det ikke så godt siden vi ofte sitter litt henslengte oppi sofaen. Jeg tror det har litt med hva man er vant med fra før også; jeg er vant med sofaer med lav rygg (og stor sittedybde), og trives ikke så godt med sofaer med høy rygg.

Skal jeg sitte slik man gjør ved kaffeselskap, tar jeg en pute bak ryggen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 13:42   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Jeg liker ikke sofa med lav rygg, men jeg har prøvd Seville i butikken og synes ikke den er for lav i det hele tatt. Det er bred rygg, så om du vil ha hodestøtte kan du legge vanlige avlange sofapute oppe på ryggen å hvile hodet på om du ligger bakover. Jeg liker at det ikke er løse puter i den og det er ikke ryggputer du får trykket sammen når en legger armen oppå ryggen, noe som er veldig bra. Men den er god å sitte i. Jeg skulle ønske jeg kunne kjøpt den sofaen, men den passer ikke inn der vi skulle ha den uansett hvordan jeg prøvde å sette sammen to sofaer av den siden vi skulle ha stor sofa, og det går ikke ann å ta av armlenene på den for å sette mot en annen sofa.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 16:25   #6
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

.....

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.

Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:46.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 22:24   #7
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Tusen takk for svar
Er egentlig like klok... he he.. får gruble litt til

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 12:39   #8
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Hvilken størrelse anbefaler dere forresten? 6 seter eller 7 seter?

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 13:05   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Ta så stor som du har plass til. Jo større jo bedre. Mannen min er forøvrig 190 cm høy og han synes sofaen var veldig god og sitte i, og han liker heller ikke for dype seter eller for lav rygg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 20:35   #10
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Vi er veldig fornøyd med Seville. Alle som er på besøk er overrasket over hvor god den er å sitte i. Vi har 6-seteren. Man kan ikke ha nakkestøtte på den.
Scandinavia er også lekker.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 20:57   #11
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

....

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.

Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:45.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 21:23   #12
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Seville fra Bolia igjen! Noen som ikke er fornøyd? Vurderer å bestille uprøvd...

Vi har også puffen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no