Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Deco blue i stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-16, 10:44   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deco blue i stua

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.



Neida. (Det fine med å følge sin egen smak og ikke utelukkende høre på andre, er jo at man slipper å bry seg når noen ikke liker det, heller. For du veit at det funker for deg. Da er det så bra det får blitt.)

Jeg har for øvrig lilla adventsputer i den brune sofaen mot den blå veggen.

Jeg fant faktisk dette bildet som fikk meg til å tenke "hm, mint kan også være fint".

Det er nok noe med at når jeg tenkte plommefarget sofa så tenkte jeg lounge, fløyel, kos, og så med ett for meg et nydelig rom med mørke vegger, dyp plommefarget sofa, masse fløyelsputer i litt ulike blå og lillatoner, og to i sennepsgult. Jeg hadde liksom allerede innredet det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 11:11   #22
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deco blue i stua

Jeg har deco blue på kontoret mitt og synes den er fantastisk som bakgrunn for dette bildet i rød/lillatoner.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2016-10-22 11.36.26.jpg (41,3 KB, 22 visninger)
__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 12:28   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deco blue i stua

Jeg er glad i kontraster, og tror jeg også heller ville gått for en grønnlig farge. Gjerne med en del gult i seg, som oliven eller kaki, men det kan også være kult med grønnfarger som går mer mot blått, som petrol eller mint.

Noe sånt som dette tror jeg hadde vært skikkelig stilig mot en lilla sofa:
.

Eller enda mer gult, en skikkelig olivengrønn hadde også vært en kul kontrast:


Eller litt mer grålig, om man vil ha et mer dempet inntrykk.


Eller ta den helt ut med en mørkere, mer blålig grønn, for en skikkelig dramatisk effekt.



__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-12-16 kl 12:45.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 13:10   #24
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deco blue i stua

Tusen takk for alle innspill, utrolig bra!

Nå er jeg veldig i tenkeboksen, heldigvis har jeg en mann som tar lett på dette og sa at "vi prøver med Deco blue, funker det ikke, så bytter vi farge igjen." Men jeg skal tenke litt til og se fargen skikkelig live først. Med gule detaljer tror jeg det blir i den retningen jeg drømmer om. Likte innredningen din, Tally!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 14:20   #25
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deco blue i stua

Kanskje dette på gulvet?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 14:26   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deco blue i stua

Ja, det tror jeg hadde blitt superlekkert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 14:31   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deco blue i stua

Det teppet blir strålende til sofaen.


Se så kult med helt mørke vegger til lilla sofa!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 14:40   #28
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deco blue i stua

Det blir så "koko crazy bananas" når jeg sammenligner med mitt ganske så hvite hjem, at jeg nesten ikke tør å tenke på det. Men som sagt, ingen dyre møbelkjøp, kun maling, så det er arbeidet som blir stress om det ikke fungerer.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no