Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-14, 22:36   #41
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Mange gode tips her. Og kult, Bomull!

Han sa nettopp på tlf at han ønsket seg Minecraft og Freerunning. Sistnevnte aner jeg ikke hvor man får kjøpt.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 23:20   #42
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Vi har pusset opp rommet til 8-åringen nå i sommer, og han har bla fått en hel vegg malt med tavlemaling og en wallies med verdenskartet. Veldig fornøyd! Resten er/blir mye fotballrelatert.

Du så tøft, Bomull! Hvordan har dere fått det til?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-14, 08:25   #43
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Minsten på 10 har mest fotballplakater, skal få nytt rom nå og vil ha fotballplakater :P

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-14, 23:06   #44
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Mange gode tips her. Og kult, Bomull!

Han sa nettopp på tlf at han ønsket seg Minecraft og Freerunning. Sistnevnte aner jeg ikke hvor man får kjøpt.

Finner noen på eBay, allposters.no og cafepress

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 00:05   #45
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Takk!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 00:38   #46
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Du så tøft, Bomull! Hvordan har dere fått det til?

Så denne nå. Skal utdype i.morgen

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 11:01   #47
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Rommet til eldste var tidligere vårt soverom. Veggen som nå er blitt tavle var tapetsert med en blomstrete sak, så jeg grunnet først to ganger over tapeten før jeg malte et strøk med magnetmaling (som jeg fint kunne spart meg, det var noe dyr drit) og så to-tre strøk tavlemaling, sistnevnte fra Biltema. Veggen er ca 6 kvm, så jeg brukte 4 bokser tavlemaling. Selve verdenskartet er største color wallsticker fra www.trendystickers.no

Resten av rommet har også fått real overhaling, jeg fikk satt sammen til en veldig ok "reol" med elementer fra Trofast-serien til Ikea, samt at der vi hadde garderobe har mannen nå bygget inn en køyeseng og skrivepult for optimal plassutnyttelse. Det ble veldig bra!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 11:17   #48
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Han har et ganske stort bilde av en skater i aksjon, som jeg bestilte fra Allposters en gang i tiden, innrammet og greier. Ellers klassebilde, og så et bilde som skal opp på veggen når jeg har fått kjøpt ramme, av de i Big Time Rush.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 11:44   #49
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Da var Minecraft- poster kjøpt og hengt opp. To parkour/ freerunning- postere bestilt fra ebay. Blir bra.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 12:10   #50
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Star Wars-plakater i ramme. Jeg sikler på en av dem selv, så han må gjerne bytte.

Jeg har stjelt den ene og hengt den opp i tv-stuen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-14, 22:38   #51
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Hva har 9-10 år gamle gutter på veggen?

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Storebror har tapet på ramme med LED-lys rundt. Litt dårlig bilde dessverre.

Så utrolig kult! Har du bare brukt en vanlig sponplate? Hvor har du fått tak i lenken med led-lys?

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no