Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-16, 18:57   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Dere kan jo prøve Tilos eller Symi? Det er fly til Rhodos og båt videre. Veldig stille og rolig på Tilos, ikke noe som tiltrekker seg festende ungdommer eller folk som vil ha bamseklubber ol.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 19:09   #42
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg hadde ikke reist til Amalfi/Capri i starten av august for en romantisk ferie. Jeg er ikke redd for folkemengder, men her snakker vi å ligge som sardiner på stranden og stå i kø for alt. Og 2357,99 for en is, liksom.

Jeg hadde reist til et lite boutique hotel på Sicilia. Eller Sardinia.

Ja, det er dessverre sånn. Tipset om hotellet i Taormina på Sicilia kommer fra et par som bodde som turister flest og lå som sild i tønne på stranda og ønsket seg bort til dette hotellet som jeg linker til, med privat strand. Men i italiensk høysesong som er mellom 20. Juli og 20. August er alt dyrt og fullt. Da kan det lønne seg å kjøpe Italia reisen av StarTour, som dropper prisene ca 20. Juli. Gjerne et lite hotell kun med dobbeltrom.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 19:16   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.080
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Jeg må kikke litt mer når jeg kommer hjem fra ferie. Privat strand og/eller privat boblebad på terrassen frister.

Vi er ikke så opptatt av at alt skal være så romantisk, all den tid vi har mye romantikk i hverdagen. Men akkurat selve dagen/kvelden må vi finne en pen restaurant, gjerne med solnedgang og uteservering og der det er naturlig å gå i sølvfarget aftenkjole og ha blomster i håret. Og bobler i glasset.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 21:09   #44
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.861
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Neste sommer feirer vi 2 x 45-års dag og sølvbryllup (herlighet, det er jo bare gamle folk som har vært gift så lenge?), Neida, Helten og jeg feirer 30 til neste år, vi er så unge så. og vi planlegger 7-10 dager alene (altså kun oss to!) til varmere strøk. Santorini stå høyt på listen, eller en annen gresk øy. Santorini, ja dit vil vi igjen også. Ikke Spania, tror vi, der har vi vært 20 ganger. Men kanskje Italia? Eller Kroatia? Eller et annet sted vi ikke har tenk på?
Bali, Hawaii, Mexico osv er ikke aktuelt, ungene kommer til å bli dritsur om vi drar et slikt sted uten dem. Det må være i Europa, og gjerne en "kjedelig" plass for ungdommer.

Vi ønsker:
- Sol! Gjerne stand, men i alle fall flott basseng I Fira har alle hoteller/leiligheter basseng, men ikke strand. I Kamari har alle strand og de fleste (alle?) basseng.
- Et fint hotell/leilighet, men ikke et typisk familiehotell med tusen barnefamilier. Gjerne litt luxus, gjerne med frokost om det er hotell, men absolutt ikke all inclusive. Og som sagt: Basseng!
- God mat og god drikke Halloooo, Hellas har alltid god mat og drikke.
- Mulighet til å se noe pent, alt fra en solnedgang til utsikten fra en fjelltopp Santorini altså!
-Ikke for mye styr for å komme dit. Fly + flere timer med buss/båt er ikke aktuelt. I så fall er det leiebil og dermed mulighet til å farte rundt
- Grei forbindelse fra Bergen. Apollo flyr direkte fra Bergen til Santorini, flyplassen er i nærheten av Kamari på østkysten. Til vanlig reiser vi ikke charter, men så lenge vi slipper Lollo og Bernie (eller hva de nå heter), kamp om solsenger og brautende, fulle nordmenn, så er charter helt greit.

Målet for turen er rein avslapping og gode opplevelser. Og prisen bør ikke overstige 30 000,- for oss to.

Hvor bør vi reise og hvorfor bør vi reise akkurat dit?

Santorini er både romantisk, seværdig og relativt enkel å komme rundt med enten leiebil, buss eller drosje. Ikke er den øya stor heller. Calderaområdet rundt Fira er, med Apollo, omtrent dobbelt så dyrt som Kamari. I utkanten av Kamari finnes flere hoteller uten særlig mange barn, men jeg kan ikke anbefale deg noen, til det er det for lenge siden jeg selv var der. Yngste var der for to år siden med Bestemor og de var veldig fornøyd med lukuslivet i avslappende omgivelser.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 21:24   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Jeg har fire år på rad vært på den lille kanariøya La Gomera. Dit kommer du med fly til Tenerife og ferge videre. Øya er vill og ekstremt vakker, bratt og kjempefin for voksne. Vi leier bil og farter, det er mye å se og vidunderlig mat. Send meg en pm hvis du syntes det virker interessant -jeg skriver far mobil akkurat nå og orker ikke skrive så utførlig, men har Mac tilgjengelig hvis det ønskes mer utførlige tips.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 10-07-16 kl 21:25. Årsak: Rettet opp en rekke interessante ispell-forslag. :knegg:
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 21:29   #46
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.080
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Jens Rover, Pøbel?
La Gomera er aktuell som feriemål, men ikke til dette formålet. Pappa bor på en av de andre øyene, og vi planlegger en rundtur på alle Kanariøyene neste gang vi skal besøke han.

Strå: Tusen takk for god info! Jeg lot mannen lese svaret ditt, og han har snart bestemt oss. Tror han.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 21:34   #47
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jens Rover, Pøbel?
La Gomera er aktuell som feriemål, men ikke til dette formålet. Pappa bor på en av de andre øyene, og vi planlegger en rundtur på alle Kanariøyene neste gang vi skal besøke han.

Strå: Tusen takk for god info! Jeg lot mannen lese svaret ditt, og han har snart bestemt oss. Tror han.

Du skulle sett hva som sto istedet for "kjempefin" før jeg redigerte første gang.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-16, 23:19   #48
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Jeg tror Santorini har det dere ønsker til den turen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-16, 00:52   #49
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.861
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jens Rover, Pøbel?
La Gomera er aktuell som feriemål, men ikke til dette formålet. Pappa bor på en av de andre øyene, og vi planlegger en rundtur på alle Kanariøyene neste gang vi skal besøke han.

Strå: Tusen takk for god info! Jeg lot mannen lese svaret ditt, og han har snart bestemt oss. Tror han.

Det var da så lite. Og en fornøyelse.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 01:06   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.080
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Vel hjemme fra ferie har vi brukt tid på å lese svarene deres, se på linker, lese oss opp på reisemål og vi lander på Santorini. Helst ti dager, men i alle fall en uke.

Så da er spørsmålet: Bør vi gjøre som vi pleier og bestille fly og hotell hver for seg? Eller er charter greit nok? Og hvor bør vi bo og på hvilket hotell?
Vi har aldri vært i Hellas før, så vi er 100% grønn på landet/øya.

Og tusen takk for alle svar og tips i tråden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 03:37   #51
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Så gøy at det ble Santorini. Tenkte på denne tråden inatt ( når jeg ikke får sove uansett) og lurte på hvor dere havnet.
Kos dere og ha en fantastisk tur.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 09:22   #52
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vel hjemme fra ferie har vi brukt tid på å lese svarene deres, se på linker, lese oss opp på reisemål og vi lander på Santorini. Helst ti dager, men i alle fall en uke.

Så da er spørsmålet: Bør vi gjøre som vi pleier og bestille fly og hotell hver for seg? Eller er charter greit nok? Og hvor bør vi bo og på hvilket hotell?
Vi har aldri vært i Hellas før, så vi er 100% grønn på landet/øya.

Og tusen takk for alle svar og tips i tråden.

Hvis dere skal til Santorini, bo for all del på calderasida. Om man bor i Kamari, mister man jo den daglige tilgangen til alt som er spektakulært med Santorini. Det fineste jeg vet om, er å bo i fjellhulehus i Oia. Det er flere hotellanlegg der med hulehus og basseng – det synes jeg dere skal.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-16, 15:55   #53
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hvis dere skal til Santorini, bo for all del på calderasida. Om man bor i Kamari, mister man jo den daglige tilgangen til alt som er spektakulært med Santorini. Det fineste jeg vet om, er å bo i fjellhulehus i Oia. Det er flere hotellanlegg der med hulehus og basseng – det synes jeg dere skal.

Nå måtte jeg google og drømme litt... tror jeg kunne klart en uke her, feks: http://pezoules.gr

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-16, 17:30   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hvis dere skal til Santorini, bo for all del på calderasida. Om man bor i Kamari, mister man jo den daglige tilgangen til alt som er spektakulært med Santorini. Det fineste jeg vet om, er å bo i fjellhulehus i Oia. Det er flere hotellanlegg der med hulehus og basseng – det synes jeg dere skal.

Ja til alt dette. Oia er en veldig "fin" by (som i "jålete" eller "pyntet") også, særlig i gresk sammenheng - mange veldig velkledte folk, fine restauranter, påkostede butikker og slikt. Tror man føler seg mindre overpyntet med sølvkjole der enn de fleste andre steder jeg har vært i Hellas.

Jeg vil altså absolutt anbefale Oia, ikke Kamari (og ikke Fira heller, tror jeg, uten at jeg har gjort stort annet der enn å rusle litt rundt i forbindelse med bussbytte).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-16, 18:53   #55
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.080
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Jeg leser at Oia er dyrere enn Kamari, stemmer dette? Og ikke strand i Oia, selv om man går ned tusen trapper?

Jeg ser at luksusen vi vil ha koster flesk i Oia. Spørs om vi får både i pose og sekk, eller om vi farter litt rundt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-16, 19:09   #56
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Det er ikke strand i Oia, nei. Dere får ikke i pose og sekk på den måten - da vil jeg heller foreslå 2-3 dager med fantastisk utsikt i Oia, og så resten av dagene på et hotell nær fin strand et annet sted på Santorini. (Det er ikke snakk om store avstander for å komme seg fra den ene byen til den andre, det er helt kurant å ta drosje.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-16, 09:24   #57
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg leser at Oia er dyrere enn Kamari, stemmer dette? Og ikke strand i Oia, selv om man går ned tusen trapper?

Jeg ser at luksusen vi vil ha koster flesk i Oia. Spørs om vi får både i pose og sekk, eller om vi farter litt rundt.

Jeg kjenner noen som bodde i Oia nå i juni, utleieren kjørte og hentet til badested.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 00:56   #58
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Leter gjennom gamle tråder og kom over denne, så da lurer jeg på hvor havnet dere?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 01:13   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.080
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Ja, si det. Dette er et aktuelt tema i heimen for tiden.
Neste års flybilletter ligger ute, og vi vakler. Vi kan ta med oss de hjemmeboende barna til Spania, Italia og Kroatia på en toukers tur med leiebil til samme pris som som en Santorinitur for oss to koster. Så da er spørsmålet: familien på tur i to uker eller partur for oss to..
Jeg tror vi har landet på familietur. Vi har nok romantikk og partid i hverdagen, vi er ikke utsultet på voksentid. Ungene er halvvoksne, vi kan fint få egentid selv om de er med på tur.
Så pr nå, så tror jeg vi lander på Italia. Pr nå kan vi få flyilletter til oss fire (der alle er voksne) under 9000,- Så om noen vet om gode ferieleiligheter i Rimini-området, så kom gjerne med tips. Vi voksne vil gjerne til Spania igjen, men mellomste nekter og vil tilbake til Italia


Sist redigert av 007 : 23-10-16 kl 14:38.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 01:26   #60
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi feire sølvbryllup?

Vi måtte avbestille drømmeferien for mange år siden da vi kjøpte hus, men nå ser jeg Solia har tatt det inn i programmet sitt. Porto Santo utenfor Madeira

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no