Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-22, 22:21   #181
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så synd med avslag. Søk andre og ikke gi opp.

Er i samme situasjon selv.

Ja, du får prøve videre du og. Mye å søke på her heldigvis.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 22:42   #182
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ble også veldig overrasket over hvor lei meg jeg ble av dette. Mannen min kjenner dem, men det er ikke derfor. Jeg kjenner dem ikke. Men de bor i nærheten. Jeg ble ordentlig lei meg. :( De virker så genuint snille.

Det er de også! Naboen til mamsen deler tomtegrense til kolonihagen deres, og de hjelper henne til stadighet med småting og er helt supre begge to.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 22:48   #183
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

I-landsgruff her også.

Jeg skal til London i november (det er ikke gruffet altså) og hadde bestilt flybilletter. For å finne ut etter en ukes tid at jeg IKKE har bestilt til kl 9.30 fredag morgen....men 19.30 fredag kveld! Og når en bare skal være der til søndag teller hver time. Så den som måtte punge ut med 1000 ekstra kroner for å endre billett var meg. Gratulerer med 50-årsdagen min, liksom! :gruff:

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 05-10-22, 23:19   #184
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Å det var kjipt Taien.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 11:47   #185
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Jeg er så lei av halvvoksne og voksne unger som tror de bor på hotell

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 13:05   #186
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Airbnb! Skal bare bo på hotell heretter, og har ikke reist enda en gang!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 06-10-22, 13:20   #187
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Jeg prøver så langt jeg kan å ikke være gretten middelaldrende dame, men jeg har en kollega som utfordrer det voldsomt. Besserwisser med kun studier som erfaring er en dårlig kombo. "Foreleseren min sa ..." trumfer ikke all erfaring som sitter i rommet, nei. :himler:

Sånn. Nå skal jeg være hyggelig videre. Det er jo ikke hennes skyld at hun er ung.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 14:19   #188
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Har ikke så veldig mye å gruffe for altså. Men det irriterer meg at jeg ikke så tidligere at Celin Dion kommer til Norge for synes det er så dårlige plasser igjen.. æsj.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 15:09   #189
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Papirmølla når 85 % av elevene skal ha særskilt språkopplæring og det både skal forhåndsvarsles og vedtas… Mange timers arbeid på meg og inspektør, og en del tid på rektor. Tidstyver i hverdagen, men må sikkert være sånn.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 15:24   #190
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Jeg føler meg som en sur kjerring som gruffer over dette, men jeg blir like sur og (egentlig ikke lenger så) overrasket over at hver gang jeg reiser bort noen dager kommer jeg hjem til en kjøkkenbenk som knapt har vært ryddet eller vasket mens jeg var borte og at kosten ikke har vært i nærheten av kjøkkengulvet slik at jeg kan kjenne igjen hva de har spist de siste dagene. Jeg har en slabbedask til mann.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 18:30   #191
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Regjeringen. Jeg kjenner politikerforakten min øker for hver dag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 07-10-22 kl 00:20.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 18:42   #192
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Syk. Ikke tid til dette, men jeg er god, gammeldags syk. Ikke korona, bare feber, hodepine, tette ører, snått og hoste. Og slakk. Jeg som burde jobbe 24/7.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 18:49   #193
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

God bedring!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 19:35   #194
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Dette er ikke gruff, det er sinne på grensen til raseri. For tre uker siden oppdaget vi at det ene nummerskiltet på bilen vår var borte. Vi ringte politiet og varslet, som er standard prosedyre for å få nye skilt. Det er ergerlig å bruke så mye tid og krefter på noe sånt, men vi fikk nye skilt og dett var dett. Vi tenkte at det bare var noen fulle folk som syntes det var morsomt å bølle litt, vi bor tross alt midt i partysonen til studentene.
Men i dag oppdaget vi at et av de nye skiltene var nappet løs. Og det betyr at det er noen som bevisst og målrettet går etter oss. Det er dritskummelt å vite at det er noen der ute som vil oss vondt, og hva om det eskalerer? Hva blir det neste?
Da vi ringte politiet reagerte de momentant de hørte at dette var andre gang, og en patrulje var innom for å prate med oss. Blir vi trakassert fordi vi er to damer? Eller er det en misfornøyd øst-europeisk håndverker som går utenom lovlige veier?

Jeg har kjøpt overvåkingskamera i dag.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 20:34   #195
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.551
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg prøver så langt jeg kan å ikke være gretten middelaldrende dame, men jeg har en kollega som utfordrer det voldsomt. Besserwisser med kun studier som erfaring er en dårlig kombo. "Foreleseren min sa ..." trumfer ikke all erfaring som sitter i rommet, nei. :himler:

Sånn. Nå skal jeg være hyggelig videre. Det er jo ikke hennes skyld at hun er ung.

Ei venninne av ei venninne (40), sier alltid: Ho mamma si …..
Og da er det sånn.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 21:17   #196
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Dette er ikke gruff, det er sinne på grensen til raseri. For tre uker siden oppdaget vi at det ene nummerskiltet på bilen vår var borte. Vi ringte politiet og varslet, som er standard prosedyre for å få nye skilt. Det er ergerlig å bruke så mye tid og krefter på noe sånt, men vi fikk nye skilt og dett var dett. Vi tenkte at det bare var noen fulle folk som syntes det var morsomt å bølle litt, vi bor tross alt midt i partysonen til studentene.
Men i dag oppdaget vi at et av de nye skiltene var nappet løs. Og det betyr at det er noen som bevisst og målrettet går etter oss. Det er dritskummelt å vite at det er noen der ute som vil oss vondt, og hva om det eskalerer? Hva blir det neste?
Da vi ringte politiet reagerte de momentant de hørte at dette var andre gang, og en patrulje var innom for å prate med oss. Blir vi trakassert fordi vi er to damer? Eller er det en misfornøyd øst-europeisk håndverker som går utenom lovlige veier?

Jeg har kjøpt overvåkingskamera i dag.

Så skummelt! Og fint at politiet tar det på alvor!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 21:30   #197
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Har opplevd noe lignende, Albertine, og det er fryktelig slitsomt pg tærer på. Godt politiet er på. Og klem til dere.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 23:01   #198
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Ei venninne av ei venninne (40), sier alltid: Ho mamma si …..
Og da er det sånn.

Jeg har ei som jeg har gått i klasse med i 12 år, som også sier: Ho mamma sei... Bla har ho mamma sagt at ho ikke like kallenavnet vi har brukt i alle år, så dermed får vi ikke bruke det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 23:02   #199
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Dette er ikke gruff, det er sinne på grensen til raseri. For tre uker siden oppdaget vi at det ene nummerskiltet på bilen vår var borte. Vi ringte politiet og varslet, som er standard prosedyre for å få nye skilt. Det er ergerlig å bruke så mye tid og krefter på noe sånt, men vi fikk nye skilt og dett var dett. Vi tenkte at det bare var noen fulle folk som syntes det var morsomt å bølle litt, vi bor tross alt midt i partysonen til studentene.
Men i dag oppdaget vi at et av de nye skiltene var nappet løs. Og det betyr at det er noen som bevisst og målrettet går etter oss. Det er dritskummelt å vite at det er noen der ute som vil oss vondt, og hva om det eskalerer? Hva blir det neste?
Da vi ringte politiet reagerte de momentant de hørte at dette var andre gang, og en patrulje var innom for å prate med oss. Blir vi trakassert fordi vi er to damer? Eller er det en misfornøyd øst-europeisk håndverker som går utenom lovlige veier?

Jeg har kjøpt overvåkingskamera i dag.

Så ekkelt. Håper politiet finner ut av dette.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 06-10-22, 23:18   #200
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.865
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #12

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Dette er ikke gruff, det er sinne på grensen til raseri. For tre uker siden oppdaget vi at det ene nummerskiltet på bilen vår var borte. Vi ringte politiet og varslet, som er standard prosedyre for å få nye skilt. Det er ergerlig å bruke så mye tid og krefter på noe sånt, men vi fikk nye skilt og dett var dett. Vi tenkte at det bare var noen fulle folk som syntes det var morsomt å bølle litt, vi bor tross alt midt i partysonen til studentene.
Men i dag oppdaget vi at et av de nye skiltene var nappet løs. Og det betyr at det er noen som bevisst og målrettet går etter oss. Det er dritskummelt å vite at det er noen der ute som vil oss vondt, og hva om det eskalerer? Hva blir det neste?
Da vi ringte politiet reagerte de momentant de hørte at dette var andre gang, og en patrulje var innom for å prate med oss. Blir vi trakassert fordi vi er to damer? Eller er det en misfornøyd øst-europeisk håndverker som går utenom lovlige veier?

Jeg har kjøpt overvåkingskamera i dag.

Så utrolig ekkelt. Håper politiet tar tak i det.

Anne C er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no