Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-07, 11:48   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/07/09/505751.html

HURRA!!!

Selv om "min" Mikael egentlig har litt langt hår og ser mer ut som fattern i Pelle og Proffen (av en eller rar grunn).


Sist redigert av Mandarin : 09-07-07 kl 11:55.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 12:37   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Å nei, Persbrandt er så ekkel!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 13:09   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Jeg synes Persbrandt er tøff jeg, og liker han godt som Gunvald i Beck filmene bl.a, men Sverige har vel noen andre skuespillere enn han? Synes han er litt oppbrukt jeg..

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 14:36   #4
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Tror han kan funke bra, jeg. Men hvem skal være Lisbeth Salander? Henne har jeg et rimelig bestemt bilde av i hodet mitt!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 14:37   #5
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Persbrandt er en skikkelig sukkerklump med honning på! :sikler:

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 16:04   #6
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg synes Persbrandt er tøff jeg, og liker han godt som Gunvald i Beck filmene bl.a, men Sverige har vel noen andre skuespillere enn han? Synes han er litt oppbrukt jeg..

Helt enig.

Gunvald Larson alias Mikael Blomkvist, liksom? :kjempeforvirret:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 16:05   #7
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Sånn har jeg sett for meg Lisbet Salander hele tida:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 16:10   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Persbrandt er både kjempe tiltrekkende, men samtidig ikke. Det føles som om han er en type Sawyer. Utrolig lekker, men kanskje en som kvinnen i meg forteller at man ikke helt kan stole på og som kanskje ikke er den beste faren til dine barn.

Jeg har drømt om ham, jeg kan fortelle at han er ekstremt flink i sengen.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:47   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Helt enig.

Gunvald Larson alias Mikael Blomkvist, liksom? :kjempeforvirret:

Jeg kan også styre meg for Persbrandt som Blomkvist, men han er perfekt som Gunvald!


Han her er derimot midt i blinken som Blomkvist etter min mening:

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:50   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg kan også styre meg for Persbrandt som Blomkvist, men han er perfekt som Gunvald!


Han her er derimot midt i blinken som Blomkvist etter min mening:

Åja, helt enig. Det er han som har spilt i de nyeste Wallander filmene?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:50   #11
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/07/09/505751.html

HURRA!!!

Selv om "min" Mikael egentlig har litt langt hår og ser mer ut som fattern i Pelle og Proffen (av en eller rar grunn).

Eller som "Lasse" i Tilsammans, "Stefan" i tv-serien "Wallander" - nemlig Ola Rapace Norell.

Et bilde til:

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:50   #12
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Åja, helt enig. Det er han som har spilt i de nyeste Wallander filmene?

Det stemmer! Han spiller "Stefan".

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:52   #13
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Eller som "Lasse" i Tilsammans, "Stefan" i tv-serien "Wallander" - nemlig Ola Rapace Norell.

Et bilde til:



Nei, Persbrandt er bedre.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 21:15   #14
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Blomkvist ser akkurat ut som Persbrandt i mitt hode

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 21:17   #15
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Blomkvist ser akkurat ut som Persbrandt i mitt hode

Rart hvordan man lager seg bilder. Min Blomkvist er mindre, tynnere og yngre enn Persbrandt. Så egentlig passer han som ~TM~ la inn bedre i mitt hode.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 22:04   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Persbrandt er digg, rå osv.osv. ME LIKE!!



__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 22:22   #17
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Sånn har jeg sett for meg Lisbet Salander hele tida:

Slik ser "min" Lisbeth Salander ut også. Hvem er det forresten?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 22:27   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Persbrandt er som skapt til denne rollen synes jeg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 06:43   #19
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Persbrandt er den deiligste! Fy faen som han er lekker! :siiiiiikle:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 09:03   #20
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Persbrandt som Mikael Blomkvist (www.dagbladet.no)

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Slik ser "min" Lisbeth Salander ut også. Hvem er det forresten?

Rebecka Hemse - men den artikkelen HI viser til, nevner Rakel Wärmländer som en mulighet. Må si jeg også likte utseendet til R.H. med tanke på Salander.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no