Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vindtett jakke til turbruk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-20, 17:52   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Vindtett jakke til turbruk

Jeg er på utkikk etter en vindtett jakke til vår, sommer og høstbruk. Den må gjerne tåle noen regndråper, men vi snakker turbruk, ikke ekstremsport.

Jeg liker godt jakker som har litt lengde, men det er ikke noe absolutt must.

Noen tips?

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-20, 18:20   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vindtett jakke til turbruk

Sånn type Swix Skijakke, /overtrekksjakke, evt fra andre merker ? Min tåler litt regn og våt snø.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 22:07   #3
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Vindtett jakke til turbruk

Finner du Bergans Microlight i en størrelse du kan bruke er den på salg her.

https://www.bergans.com/no/salg/dame...la-light-viola

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 22:45   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vindtett jakke til turbruk

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Finner du Bergans Microlight i en størrelse du kan bruke er den på salg her.

https://www.bergans.com/no/salg/dame...la-light-viola

Denne jakka. Anbefales! Tynn, tar ingen plass i sekken, tåler lett regn, jeg bruker den til alt, skalljakka er bare i bruk i øspøs regnvær den nå.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 12:36   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vindtett jakke til turbruk

Stormberg har blant annet denne: https://www.stormberg.com/no/veivise...art-jakke-dame

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 12:37   #6
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vindtett jakke til turbruk

Takk for tips, alle sammen!

Jeg fant en jakke på finn til en fin pris, men skal jammen vurdere den fra Bergans også. Hvordan er de i størrelse?

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 13:31   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vindtett jakke til turbruk

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Takk for tips, alle sammen!

Jeg fant en jakke på finn til en fin pris, men skal jammen vurdere den fra Bergans også. Hvordan er de i størrelse?

Den er litt stor i størrelsen. Ellers enig med de andre: En superlett jakke og også tåler en regnskur.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no