Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 08:09   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Veldig lite i forhold til noen her. Max 5%

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:31   #22
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Siden jeg fører budsjett kan jeg fortelle at jeg gjennomsnittlig de 10 siste månedene har brukt 0,3% på klær til meg selv Jeg var faktisk ikke klar over at det var så lite!!!

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:36   #23
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Ingen lønn, så her brukes mye i forhold til inntjening ! Nei, så mye klær blir det ikke handlet, men litt blir det. Når vekten viser det jeg vil, da skal det handles!

Shopping er kjedelig, blir bare svett og lei. Er jeg den enenste som syntes det er kjedelig?

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:39   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.


Er jeg den enenste som syntes det er kjedelig?

Ja.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:41   #25
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Synes ikke det er kjedelig, men jeg gidder ikke gå i mange butikker og lete. Avhengig av å vite at om jeg går i en butikk, så vil jeg etter stor sannsynlighet finne i alle fall noe jeg liker...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:47   #26
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Shopping er kjedelig, blir bare svett og lei. Er jeg den enenste som syntes det er kjedelig?

Du er ikke alene. Jeg liker ikke å shoppe.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:54   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Synes ikke det er kjedelig, men jeg gidder ikke gå i mange butikker og lete. Avhengig av å vite at om jeg går i en butikk, så vil jeg etter stor sannsynlighet finne i alle fall noe jeg liker...

Ike jeg heller, jeg har mine faste butikker, kun to i Drammen feks
Gidder ikke å bruke tid på å lete etter klær

Dersom jeg er ute med flere derimot, er saken helt anderledes
Men det er jo ikke noe man vanligvis gjør
Da blir shoppingen kombinert med skravling, og det er ihvertfall kjempehyggelig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:56   #28
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Jeg liker heller ikke å shoppe, så da er vi tre. Men pga graviditet, og at klærne mine nå "detter" fra hverandre så må jeg dessverre shoppe litt. Men kiloene renner foreløpig av, så jeg kjøper bare det jeg absolutt må ha.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:13   #29
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Er jeg den enenste som syntes det er kjedelig?

Nei, er helt enig med deg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:40   #30
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Jeg syns også det er rimelig kjedelig å shoppe. Hvis jeg skulle være så "heldig" å være i shoppehumør så blir det som regel til at jeg shopper en hel del, for det kan være lenge til neste gang. Kanskje jeg kommer i shoppehumør ca en gang imåneden eller no'.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:51   #31
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Nå har jeg brukt kalkulator for harde livet her. Og har funnet ut at det aldri overstiger 5% i måneden, men ligger vanligvis rundt ca. 3%. :IKKE shoppinggal:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:07   #32
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Som oftest 0%. Handler som regel kun til snuppa.
Pengene flyr allikevel da

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:12   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Tja.. si det.. Handler kun fra min konto jeg og, ikke mannen sin... så ligger kanskje mellom 10-15%?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:22   #34
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Jeg bruker mellom 3 og 5% vil jeg tro.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:27   #35
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Tja, rundt 5 % i gjennomsnitt?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:33   #36
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Dere som bruker opp mot 50%, hvor lagrer dere alle klærne?

Med ei helt normal lønn så blir det jo rundt 8-9000 kr i mnd.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:36   #37
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Dere som bruker opp mot 50%, hvor lagrer dere alle klærne?

Med ei helt normal lønn så blir det jo rundt 8-9000 kr i mnd.

Det kan jo hende de kjøper en bukse til 3000 og en kåpe til 6000.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:38   #38
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det kan jo hende de kjøper en bukse til 3000 og en kåpe til 6000.

Kåper til 6000 tar mere plass enn en billigkåpe. Så det så.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:39   #39
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Kåper til 6000 tar mere plass enn en billigkåpe. Så det så.

Det skal du ikke være sikker på. Jeg kjøpte et gedigent beist av en jakke på UFF en gang, og den kostet bare en tohundrelapp om jeg ikke tar helt feil.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:42   #40
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye av månedslønn (ca. i %) brukes på klær til DEG?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det skal du ikke være sikker på. Jeg kjøpte et gedigent beist av en jakke på UFF en gang, og den kostet bare en tohundrelapp om jeg ikke tar helt feil.

Det var nok denne. Man skal ikke ha dyr i skapet. De trenger ganske stor plass å utfolde seg på.
Mat må de også ha.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no