Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum > Spanskkurs

Et spørsmål om veiledning

Spanskkurs Forum for spanskkurs.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 16:48   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Et spørsmål om veiledning

Jeg er nå aktivt i gang med å lese i (Får ikke til oppned !, selv med koder ) Claro que si!, men i blant støter jeg på småting jeg lurer på. Er det da mulig for meg å spørre om dette i en tråd her inne?
Kunne eventuelt laget en egen tråd for "ikke-lekserelaterte-spørsmå", men dette krever jo at spansklæreren og hjelpelærerene har tid til dette.
Jeg forstår godt dersom dette blir for tidkrevende, for det er sikkert flere enn meg som har ting de lurer på.

Fant forresten ut at i Claro que si!, så folger det med en cd-rom med alle oppgavene på. Kjempekjekt, for da kan man gjøre oppgavene på dataen, og så få umiddelbart svar på om man har gjort det rett.

Synes forresten at det er supert at du har spanskkurs for oss, Gremli!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no