Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-08, 10:43   #1
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Leste på et forum (husker ikke hvilket) om en organisasjon eller noe som ga gratis bleier til barn over 5 år som er sengevætere.

Allt man måtte ha var erklæring fra lege, eller resept.
Tenker da ikke på bleier på blå respet på apoteket.
Disse var gratis og man fikk dem tilsent hjem på døren.


Det sto også at det ikke var mange som visste om dem og de håpet at ryktet ble spredt slik at flere fikk benyttet seg av dem.

Noen som vet hva jeg snakker om og kan gi meg link, navn etc?

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 15:47   #2
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Ingen?

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 21:37   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Men altså, man får jo bleier på blå resept for barn over 5 år som er urininkontinente (eller hva det heter) - og det er gratis? Og man får det tilkjørt på døra fra apoteket også - hvertfall her vi bor...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 21:41   #4
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Dette var interessant - min guttunge bruker bleie hver natt. Men vi har nå bare kjøpt bleier selv vi da...

  Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 21:43   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

....


Sist redigert av m^2 : 29-02-08 kl 08:12.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 21:47   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Hos barn med nattenurese dekkes utgiftene fra barnet fyller åtte år. Det er et vilkår at forskrivningen er instituert av spesialist i vedkommende disiplin og at behandlingen med "signalmatte" og/eller relevant medikament ikke har ført frem.
Hos barn med daginkontinens for urin og/eller avføring dekkes utgiftene fra barnet fyller fem år, men fra barnet fyller ett år dersom det har varig lammelse av urinblæren og/eller endetarmen (spinale misdannelser/skader). Det er et vilkår at forskrivningen er instituert av spesialist i pediatri, barnekirurgi, nevrologi, urologi og/eller gastrokirurgi, og at adekvat undersøkelse og behandlingsforsøk ikke har ført frem.


Barn under 12 år betaler ikke egenandel for bleier på blå resept. Her vi bor får vi det fritt tilsendt. Vi får både nattbleier, libero dagbleier og badebleier på resepten vi har. I tillegg får vi sengekladder e.l. om vi ønsker fordi legen har skrevet "bleier og utstyr" eller noe i den duren på resepten.


Sist redigert av m^2 : 29-02-08 kl 08:14.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 22:17   #7
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Beklager, Michayla, det er fra 8 år for sengevætere


Hos barn med nattenurese dekkes utgiftene fra barnet fyller åtte år. Det er et vilkår at forskrivningen er instituert av spesialist i vedkommende disiplin og at behandlingen med "signalmatte" og/eller relevant medikament ikke har ført frem.
Hos barn med daginkontinens for urin og/eller avføring dekkes utgiftene fra barnet fyller fem år, men fra barnet fyller ett år dersom det har varig lammelse av urinblæren og/eller endetarmen (spinale misdannelser/skader). Det er et vilkår at forskrivningen er instituert av spesialist i pediatri, barnekirurgi, nevrologi, urologi og/eller gastrokirurgi, og at adekvat undersøkelse og behandlingsforsøk ikke har ført frem.

For et herlig språk i slike infoskriv...

  Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:45   #8
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Jeg tenker IKKE på bleier på blå respet, det skrev jeg jo..

De bleiene man får der kan man få fra 5 år, vet om flere som gjør det.
Kommer an på hvor "snill" legen og den lokal NAV er også sies det.

Men som sagt, vet om flere.

Bleier på blå resept er ikke gratis.
Egenandelen er på omtrent som en pakke bleie på butikken etter hva min svigerinne sier.Disse bleiene er jo svindyre.
Har hentet bleier på apoteket på blå resept for en bruker i rullestol via en sommerjobb og vi måtte legge ut for egenandelen hennes da hun hadde fått for lite bleier med seg av foreldrene.


Det er datteren til min svigerinne jeg prøver å finne denne til.
Hun er 8 og har prøvd alarm, disse pillene etc...




Men den organisasjonen jeg er ute etter er uavhengig av apotek og NAV og tullball..

Der var aldersgrensen 5 år og jeg finner ikke den linken igjen.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 00:01   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Bleier på blåresept er gratis så lenge barnet er under 12 år.
Ingen under 12 år betaler egenandel hverken hos lege eller på refusjonsberettiget utstyr/medisiner.

Vi får på resept og får tilsendt hjem fra Home Care. Sender rp til d, ringer å bestiller og har det på døra i løpet av et par dager.
Har aldri hørt om at man ikke trenger resept og synes det hørtes rart ut at en organisasjon deler ut gratis bleier.
Hvis NAV eller legen er involvert må man jo ha et refusjonsgrunnlag.

Har man sengevæter har man krav på blåresept og jeg mener det er over 5 år.
Er det et reelt behov så har vel ikke legene noe problem med å skrive ut resept uansett om h*n er snill eller ikke.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 00:02   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Sitat:

Egenandelen er på omtrent som en pakke bleie på butikken etter hva min svigerinne sier.Disse bleiene er jo svindyre.

Det er feil, og man kan godt få Libero eller Pampers på resept.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 00:34   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Det er ikke Home Care du tenker på da? http://www.homecare.no/

Obelix: Det står at man ikke betaler egenandel på bleier på blå resept når barnet er under 7 år.

Sitat:

Du må selv dekke en del av kostnadene gjennom egenandel. Barn under 7 år og minstepensjonister slipper å betale denne egenandelen. Det skal betales maksimalt kr 1 660,- pr år (2007 sats). Når en har innbetalt kr 1 660,-, har en rett på frikort for resten av kalenderåret. Forutsetningen er at du har tatt vare på kvitteringene. Frikort får du ved å henvende deg skriftlig eller ved fremmøte på trygdekontoret. Det er lønnsomt for deg å be legen skrive ut alle blåresept-medisinene på samme resepten. Da betaler du bare en egenandel for hver gang du benytter resepten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 00:41   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Sitat:


Enkelte pasientgrupper er unntatt fra å betale egenandel. Dette gjelder:

  • Minstepensjonister (må framvise dokumentasjon hos apotek og bandasjist)
  • Barn under 12 år
  • Personer med supplerende stønad (må framvise dokumentasjon hos apotek og bandasjist)
  • Personer med en allmennfarlig, smittsom sykdom.
  • Personer med immunsvikt
  • Personer som trenger lindrende behandling i livets sluttfase
  • Personer som avtjener verneplikt (må framvise dokumentasjon hos apotek og bandasjist)

Klippet fra NAV sine sider.

Var det ikke slik at egenandelsgrensen for barn var 7 år en periode i fjor eller året før?
Kanskje ikke Home Care har oppdatert sidene sine.

Vi får bleier derifra og det har aldri vært snakk om å betale egenandel.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 07:06   #13
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Som sagt dette handler ikke om blå resept/apotek etc og jeg er ikke inntressert i info om det.
Min svigerinne betaler egenandel, ferdig med det.


Det er ikke Homecare, men takk for tipset Teofelia

De har kun ting som omhandler barn som er sengevætere-


Ååååh, så utrolig irriterende at jeg ikke finner det ut.....

De skrev på siden at det desverre var mange foreldre som ikke viste om dem og at de håpet og nå mange fler foreldre etterhvert.
Leger og apotek var og uviten om dem visstnok.


Ser ut som jeg må gi opp søket-
Har lagt ut spm. på andre fora også....


Jaja--

Takk for hjelpen da jenter.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 09:09   #14
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Sitat:

Kommer an på hvor "snill" legen og den lokal NAV er også sies det.

Du skriver jo dette så da er det nærliggende å tro at det må resept til.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 11:44   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Som sagt dette handler ikke om blå resept/apotek etc og jeg er ikke inntressert i info om det.
Min svigerinne betaler egenandel, ferdig med det.

Jøss. Folk prøver å hjelpe deg med tips og råd, og du oppfører deg som en kjip lærer som har elever som ikke følger med i timen.

Jeg regner med at folk kommer trekkende med de blå reseptene sine, fordi det virker rimelig, ut i fra regelverket, at niesen din burde slippe å betale egenandel, og at det kanskje ligger noen tips å hente i det offentliges tilbud likevel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:11   #16
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jøss. Folk prøver å hjelpe deg med tips og råd, og du oppfører deg som en kjip lærer som har elever som ikke følger med i timen.

Jeg regner med at folk kommer trekkende med de blå reseptene sine, fordi det virker rimelig, ut i fra regelverket, at niesen din burde slippe å betale egenandel, og at det kanskje ligger noen tips å hente i det offentliges tilbud likevel.



Jeg har takket for hjelp jeg, fatter ikke hva du hisser deg opp for

Men skrev allerede i 1 innlegg at det jeg leter etter ikke har noe med apotek etc å gjøre, dermed ikke trenger tips om dette, men at man må gå til legen for å få en erklæring/resept for å få disse bleiene graits hos denne organisasjonen jeg leter etter og at der var aldersgrensen for å få bleier 5 år.
Så jeg forsto ikke hvorfor det ble diskutert om regler fra NAV, blå resept etc, når det ikke var det jeg var ute etter.
Denne infoen om NAV etc har hun i massevis da hun er i systemet der og får bleier fra apoteket. Dette har hun sjekket opp grundig og må betale egenandel frem til egenandelskortet er fylt opp. Så sånn er det.

Men kan man spare summen man må ut med før man får frikort av NAV så hjelper det på økonomien når man har flere bleiebarn. Alle monner drar.
Jeg lovet å prøve å spore opp denne siden, men det er mulig at den ikke er lenger også for allt jeg vet, da det er ca 2 år siden jeg leste om den.


Kan ikke se at jeg var kjip eller utakknemlig jeg og var heller ikke meningen, men hvis du/dere følte det slik så beklager jeg det.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 20:22   #17
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Du skriver jo dette så da er det nærliggende å tro at det må resept til.


Blandet setningene der litt, beklager.


Ang. snill leger, så er det ikke alle som får resept til bleier.
Man må man til spesialist (pediatri/uroligi eller hva det heter) som har med dette å gjøre og allt må ha vært prøvd uten resultater før en har rett til blå resept.

Mens mange leger ikke gjør dette, de gir resept uten at barnet har vært igjennom utredning og så er det å håpe at det lokale NAV aksepterer resepten og ikke vil ha opplysninger om barnet er utredet..


Min niese er fortsatt kun hos legen sin og holder på med piller nå, uten særlig effekt synes min svigerinne.
Men hun har fått blå resept av legen alikevel, selv uten utredning hos spesialist. (de tror rett og slett at hun sover for hardt)
Alarm fungerer heller ikke, hun våkner ikke.

Nevnte de forskjellige reglene som har kommet opp her og dette hadde hun sjekket opp for lenge siden.

Hun hadde jo ikke vært inntressert i linken, hvis hun allerede fikk bleiene gratis.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´

Sist redigert av Michayla : 29-02-08 kl 20:27.
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 23:17   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Jeg har takket for hjelp jeg, fatter ikke hva du hisser deg opp for

Men skrev allerede i 1 innlegg at det jeg leter etter ikke har noe med apotek etc å gjøre, dermed ikke trenger tips om dette, men at man må gå til legen for å få en erklæring/resept for å få disse bleiene graits hos denne organisasjonen jeg leter etter og at der var aldersgrensen for å få bleier 5 år.
Så jeg forsto ikke hvorfor det ble diskutert om regler fra NAV, blå resept etc, når det ikke var det jeg var ute etter.
Denne infoen om NAV etc har hun i massevis da hun er i systemet der og får bleier fra apoteket. Dette har hun sjekket opp grundig og må betale egenandel frem til egenandelskortet er fylt opp. Så sånn er det.

Men kan man spare summen man må ut med før man får frikort av NAV så hjelper det på økonomien når man har flere bleiebarn. Alle monner drar.
Jeg lovet å prøve å spore opp denne siden, men det er mulig at den ikke er lenger også for allt jeg vet, da det er ca 2 år siden jeg leste om den.


Kan ikke se at jeg var kjip eller utakknemlig jeg og var heller ikke meningen, men hvis du/dere følte det slik så beklager jeg det.

Du skriver nok engang at man må ha erklæring/resept, så da skjønner jeg ikke hva du mener jeg.
Hva er forskjellen på å få de fra en organisasjon og f.eks Home Care?

Håper du finner ut av det da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 01:12   #19
Wit
Av og på bruker
 
Wit sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 194
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Sorry, kan ikke hjelpe deg. MEN, jeg håper du får den støtten du trenger. Vet alt om hvordan dette kan være.

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 01:16   #20
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe (gratis bleier)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Du skriver nok engang at man må ha erklæring/resept, så da skjønner jeg ikke hva du mener jeg.
Hva er forskjellen på å få de fra en organisasjon og f.eks Home Care?

Håper du finner ut av det da.


Pga at foreldrene må bevise at barnet faktisk trenger dette og ikke er ute etter gratis bleier uten at barnet har et sengevæter problem.
Derav erklæring/resept (hvit) fra legen.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no