Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det ikke typisk?!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 16:57   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Er det ikke typisk?!

Hadde time hos tannlegen i dag - min halvårlige time. Avbestilte fordi den krasjet med et møte, og på spørsmål om hun skulle sette meg opp på ny time sa jeg at jeg skulle ringe når det passet - tennene mine er jo helt ok, og det er jo bare et halvt år siden sist time.

Jada. Etter middagen i dag følte jeg at noe satt fast mellom tennene. Så jeg gikk opp og brukte tanntråd. Og det som kom ut var to store biter av en av den ene jekselen .

Det passer bare SÅ dårlig med en tannlegetime nå. Men enda dårligere å gå rundt med 3/4 jeksel. Så da er det vel bare å ringe tannlegen og håpe jeg kan få kommet inn i morgen. Onsdag har jeg overhode ikke tid, og torsdag skal jeg reise bort for helgen....

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 17:01   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det ikke typisk?!

Huff, det høres typisk ut ja. Mannen har to slike jeksler som må reparers, så jeg ser tusenlappenene flagre!

Krysser fingre for at du får en akuttime i morgen!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:05   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det ikke typisk?!

for at du får time i morgen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:08   #4
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det ikke typisk?!

Uff! Ikke moro!

Håper du går time i morgen og blir tatt godt vare på!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:20   #5
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det ikke typisk?!

Jeg føler virkelig med deg.. Skal dit i morgen. Mine tenner var helt fine de, inntil jeg tygget feil på en tyrkisk pepper..
Jeg har ikke verken råd eller tid..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:32   #6
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ikke typisk?!

Takk for medfølelsen folkens .

Jeg liker virkelig ikke tannleger, etter flere år med en alldeles grusom skoletannlege. Klarte å unngå tannleger i 5-6 år mens jeg studerte, men har de siste 8-9 årenen gått regelmessig, og de siste to årene har jeg gått to ganger i året. En gang for sjekk og en gang i året for skifte ut gammel amalgan i tillegg. Den timen jeg avlyste var en vanlig sjekk. Som jeg tenkte at jeg sikkert ikke trengte den, og siden jeg hadde det travelt og sånn... Jadda. Det straffet seg tydeligvis

Nå sitter jeg her og kjenner med tungen der det mangler litt tann. Ekkelt! Håper ikke det er kommet hull i tilleg. Hvorfor i alle dager begynner tennene å ramle fra hverandre på det viset?? Det var en tann med en gammel amalganfylling i. Noe som vel betyr at jeg må skifte denne nå. Og vips, der fløy 4000 spenn ut av vinduet . Vel, får trøste meg at de hadde flydd til høsten uansett iom at jeg har bestemt meg for å kvitte meg med alt som heter amalgan....

Og Superior: Ekstra kjiipt når det går hardt ut over lommeboka i tillegg .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no