Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 20:42   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Ja, i dag fant jeg altså ut at dette er dagen dersom jentene skal fri! (det er jo selvsagt tull i grunn, men kan jo være gøy for å huske datoen)

Så, er det noen som har tenkt til å fri til sin kjære?

Jeg vurderer det litt, på tross av at jeg har sagt at det skal jeg aldri, og at det er mannens oppgave, bla, bla, bla = treeeeeg mann

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:44   #2
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Er jo allerede godt gift. Får finne på noe annet romlemantisk Er jo på en fredag...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:48   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Hm, kanskje det. Det er jo en win/win-situasjon. Sier han nei må han jo kjøpe 12 par hansker til meg i stedet.

Nå har jeg jo egentlig fridd allerede, men jeg kan jo mase litt!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:49   #4
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hm, kanskje det. Det er jo en win/win-situasjon. Sier han nei må han jo kjøpe 12 par hansker til meg i stedet.

Nå har jeg jo egentlig fridd allerede, men jeg kan jo mase litt!

Lykke til, Glitter!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:50   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hm, kanskje det. Det er jo en win/win-situasjon. Sier han nei må han jo kjøpe 12 par hansker til meg i stedet.

Nå har jeg jo egentlig fridd allerede, men jeg kan jo mase litt!

WOW! 12 par hansker ja! Det er jo win/win. De hanskene forsvinner jo som dugg for solen hjemme hos oss.

Jeg vil aller helst ha ja da, hvis jeg tør å spørre

Og lykke til ja!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:50   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Min søster fridde på skuddårsdagen. Det ble en i etterkant komisk affære.

Han skulle hente henne på et treningssenter og tanken var at hun skulle foreslå at de skulle gå på en restaurant rett over veien. Der hadde hun i forvei levert en rose og på kortet hadde hun skrevet selve frieriet. Han kom og hentet og hadde meg seg McDonalds mat, noe de aldri hadde spist sammen før. Det krevdes litt overtaling til å få ham med til restauranten, det var jo liksom ikke noen mening for han hadde jo kjøpt mat til dem begge. Når hun vel får han inn i restuaranten (etter å ha fått ham til å tro at det var noen venner til dem som satt der inne som de bare skulle hilse på) så tok han en titt på kortet og gikk ut, uten å si noe. Han var jo nødt å parkere bilen lovlig. Personalet som visste hva som stod på kortet ble helt fra seg. Han hadde bare gått! Han ville ikke gifte seg med henne! Å så forferdelig!

Han kom tilbake leste kortet en gang til (han hadde visst bare sett på bildet og sett hennes navn nederst), smilte stort og sa JA!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 20:52   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Min søster fridde på skuddårsdagen. Det ble en i etterkant komisk affære.

Han skulle hente henne på et treningssenter og tanken var at hun skulle foreslå at de skulle gå på en restaurant rett over veien. Der hadde hun i forvei levert en rose og på kortet hadde hun skrevet selve frieriet. Han kom og hentet og hadde meg seg McDonalds mat, noe de aldri hadde spist sammen før. Det krevdes litt overtaling til å få ham med til restauranten, det var jo liksom ikke noen mening for han hadde jo kjøpt mat til dem begge. Når hun vel får han inn i restuaranten (etter å ha fått ham til å tro at det var noen venner til dem som satt der inne som de bare skulle hilse på) så tok han en titt på kortet og gikk ut, uten å si noe. Han var jo nødt å parkere bilen lovlig. Personalet som visste hva som stod på kortet ble helt fra seg. Han hadde bare gått! Han ville ikke gifte seg med henne! Å så forferdelig!

Han kom tilbake leste kortet en gang til (han hadde visst bare sett på bildene og sette hennes navn nederst), smilte stort og sa JA!

Hehe, festlig!

Det kan være risikabelt å overplanlegge, det kan fort gå litt skeis ja

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 21:07   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Da tror jeg mannen min ville blitt paff, gitt – nesten helt uavhengig av hvem jeg rettet frieriet mot.

Jeg håper jeg er godt ferdig med det å fri. Det har jeg gjort én gang, og det får jammen holde. Jeg fridde for øvrig en dag i juni, og jeg er jammen glad for at jeg ikke følte meg bundet til å fri én bestemt dag av 1461 mulige for å få det gjort.

Forøvrig husker jeg fortsatt med stor glede hun som tok ordet under Eventuelt på Lørdagsmøte i Studentersamfundet i Trondheim, lørdag 29. februar 1992 og fridde til kjæresten sin foran fullsatt Storsal. Det er romantikk helt etter mitt hjerte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 21:31   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Da tror jeg mannen min ville blitt paff, gitt – nesten helt uavhengig av hvem jeg rettet frieriet mot.

Jeg håper jeg er godt ferdig med det å fri. Det har jeg gjort én gang, og det får jammen holde. Jeg fridde for øvrig en dag i juni, og jeg er jammen glad for at jeg ikke følte meg bundet til å fri én bestemt dag av 1461 mulige for å få det gjort.

Forøvrig husker jeg fortsatt med stor glede hun som tok ordet under Eventuelt på Lørdagsmøte i Studentersamfundet i Trondheim, lørdag 29. februar 1992 og fridde til kjæresten sin foran fullsatt Storsal. Det er romantikk helt etter mitt hjerte.

Det er sant at det er dumt å føle seg bundet til en dag av så mange, men når man er som meg, som egentlig vil la mannen fri (men som har en mistanke om at han ikke kommer til å gjøre det med det først, av treghet) så er kanskje 29. februar en god dag?

Det studentfrieriet var utltraromantisk! Skulle ønske det var meg

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 21:39   #10
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Jeg har allerede fridd et utall ganger - også på skuddårsdager - men jeg har enda ikke (etter 17 år) fått ja. Ikke har jeg fått hansker heller, så jeg tror ikke jeg gidder.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 21:41   #11
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Litt for seint, gitt....

Venninna mi' fridde til sin (kommende) mann på skuddårsdagen i 1996. De giftet seg 4 mnd. senere, og er fortsatt gift.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:03   #12
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

ååhhh den som bare kunne vært forelsket og gifteklar.. ( satser på neste skuddår jeg )

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:10   #13
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Jeg leste "Noen som skal ha fri på skuddårsdagen", og lurte på hvorfor det var så spennende.

Kokosbolle; har du tenkt at det skal være en overraskelse, eller regner du med at den potensielle Kokosbollemannen ikke leser rundtomkring på FP?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:11   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Å som jeg merker det murrer i magen når jeg tenker på det (god murring altså!)

Jeg har lenge visst at jeg har funnet mannen i mitt liv, og etterhvert som venner og bekjente gifter seg, blir man jo mer og mer klar over at det er dette man har lyst til, og med denne mannen!

Men, så tenker jeg; hva hvis han svarer tja! Altså, ja, jeg vil gifte meg med deg, men først om en stund (eller noe lignende)...

Dilemma!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:12   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg leste "Noen som skal ha fri på skuddårsdagen", og lurte på hvorfor det var så spennende.

Kokosbolle; har du tenkt at det skal være en overraskelse, eller regner du med at den potensielle Kokosbollemannen ikke leser rundtomkring på FP?

Regner med at kokosmannen ikke er i nærheten av FP Det hadde jo vært veldig lite spennende ellers

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 04:19   #16
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Hadde ingen store planer om det nei.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:27   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Ingen altså?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:42   #18
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Jeg er egentlig gift.
Men kanskje sender jeg sender brev til Johnny Depp og spør!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:47   #19
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, i dag fant jeg altså ut at dette er dagen dersom jentene skal fri!

Ja, gjør det da! Og så må du fortelle oss hvordan det gikk!

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ingen altså?

Jo, du!


(Ikke se på meg, jeg er gift. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:54   #20
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jo, du!


(Ikke se på meg, jeg er gift. )

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
frieri, hansker, skuddår


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no