Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-18, 16:46   #21
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.806
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Mannen som vasker og rydder etter meg

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:21   #22
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Haha, skulle heller spurt om hva man er minst fornøyd med, og hva man ville endret på :P

Men ok, jeg har et stort og fint kjøkken. Masse skapplass, masse benkplass og alt logisk plassert i forhold til hverandre. Plass til et stort spisebord, og enda mye rom å bevege seg på. Det var noe vi var klare på da vi bygde her.

Men ja, skulle jeg bygd igjen, eller endret på kjøkkenet, så er lista lang på hva jeg skulle gjort annerledes.

Jeg tar gjerne imot tips om hva du ikke ville gjort om igjen

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 20:58   #23
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Gratulerer med nytt hus!

Jeg er mest fornøyd med størrelsen, det at vi har plass til et stort spisebord med sofa og gode stoler rundt. Og flisene mellom kjøkkenbenk/skap, opp langs veggene.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 21:40   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.175
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Her er link til sånt skap vi har

https://www.drommekjokkenet.no/kjokk...-eskf6-d-ui-kr

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 22:10   #25
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Her er link til sånt skap vi har

https://www.drommekjokkenet.no/kjokk...-eskf6-d-ui-kr

Aha. Sånt skap har jeg sett på og tenkt at måtte være kjempekjekt. Noe å tenke på.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 23:59   #26
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Mye benkplass og stikkontakter spredd ut over dem.
Sitteplass ved benken med god plass til bena under. Vi kom til at vi ville ha det helt åpent under benken der vi har stoler.
Induksjonstopp.
Skuffer til kjeler under induksjonstoppen.
Dobbel vask.
Plass til å lage matpakker rett ved sidn av kjøleskapet, skuffer med matbokser og matpapir under benken.
Kjølerom.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 08:37   #27
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Stor benkeplate av stein, stor underlimt vask som tar hele stekebrett, kjølehjørne (men det får man vel ikke lenger), skap som går helt opp i taket og to stekeovner.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 13:57   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.422
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

liefje, det høres ut som du har et luksus-drømmekjøkken. Skulle gjerne hatt denne:

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

samt teppanyaki-plate (som jeg ikke bruker).

Måtte google siden jeg aldri hadde hørt om det, men jeg hadde likt å ha en sånn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 16:46   #29
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.378
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

liefje, det høres ut som du har et luksus-drømmekjøkken. Skulle gjerne hatt denne:

Måtte google siden jeg aldri hadde hørt om det, men jeg hadde likt å ha en sånn.


Takk, ja kjøkkenet er genialt, stort og lukseriøst (lov å skryte når det var der da vi flyttet inn vel ).
Jeg hadde egentlig også lyst på en sånn teppanyaki-plate, men problemet er faktisk rengjøring av den. Den er kul å bruke og vi får bra resultat, men så ligger jo fett og sånn igjen og det er et sånt styr å gjøre rent at vi faktisk heller bare bruker vanlig stekepanne eller grill. Det finnes muligens et triks som jeg ikke vet om, så del i vei om noen vet.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 18:44   #30
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.801
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Du kunne ikke tenke deg å dele bilde, liefje?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 00:41   #31
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Jeg tar gjerne imot tips om hva du ikke ville gjort om igjen

Nå er mye sett ut fra vårt hus og vårt kjøkken, men for å ta praktiske ting først da. Stikkontakter...her skulle jeg hatt mange flere, spesielt over benkene. Vet ikke hva som skjedde, men det er mangelvare og begrenser hvor jeg kan jobbe med strømkrevende maskiner.

Så har vi et hjørneskap som overhodet ikke funker. Svært, og rommer masse. Problemet er hvordan man skal plassere. Vi har hyller, men må jo krype inn der for å komme til det innerste. Rundell ble vurdert, men detsynes jeg er en ting som ikke utnytter plassen.

I etterpåklokskap så skulle jeg også hatt kokeplass og vask nærmere hverandre. Er ikke langt unna nå heller, men langt nok til at det er irrierende. Jeg kan liksom ikke bare slenge en kasserolle rett i oppvaskkummen, men må forflytte meg.

Vi har sentralstøvsuger, og her kunne vi legge list på gulvet, langs benkene for å suge opp smuss og skit som naturlig kommer på et kjøkken. Kostet noen tusen ekstra, og jeg var kjip og sa at det trenger vi ikke. Angrer...

Så et problem som går på vårt hus da. Vi har tre gulv/tak vindu på kjøkkenet. Karnapp på fasaden av huset. Jada, fint og flott utseendemessig, men to store minus: Ettermiddagssola står på der, så i sommervarmen så koker jeg nesten middagen på bordet... Og så har naboen inngangsparti og kjøkken vendt mot oss, og det er lite kult å vite at de til enhver tid vet at nå har ikke jeg rydda middgasbordet nei...

Ut over dette så er jeg superfornøyd. Stort rom, plass til langbord, masse skaplass og arbeidsplass. Og lyst og trivelig, takket være vinduene :P

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 11:54   #32
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Nå er mye sett ut fra vårt hus og vårt kjøkken, men for å ta praktiske ting først da. Stikkontakter...her skulle jeg hatt mange flere, spesielt over benkene. Vet ikke hva som skjedde, men det er mangelvare og begrenser hvor jeg kan jobbe med strømkrevende maskiner.

Så har vi et hjørneskap som overhodet ikke funker. Svært, og rommer masse. Problemet er hvordan man skal plassere. Vi har hyller, men må jo krype inn der for å komme til det innerste. Rundell ble vurdert, men detsynes jeg er en ting som ikke utnytter plassen.

I etterpåklokskap så skulle jeg også hatt kokeplass og vask nærmere hverandre. Er ikke langt unna nå heller, men langt nok til at det er irrierende. Jeg kan liksom ikke bare slenge en kasserolle rett i oppvaskkummen, men må forflytte meg.

Vi har sentralstøvsuger, og her kunne vi legge list på gulvet, langs benkene for å suge opp smuss og skit som naturlig kommer på et kjøkken. Kostet noen tusen ekstra, og jeg var kjip og sa at det trenger vi ikke. Angrer...

Så et problem som går på vårt hus da. Vi har tre gulv/tak vindu på kjøkkenet. Karnapp på fasaden av huset. Jada, fint og flott utseendemessig, men to store minus: Ettermiddagssola står på der, så i sommervarmen så koker jeg nesten middagen på bordet... Og så har naboen inngangsparti og kjøkken vendt mot oss, og det er lite kult å vite at de til enhver tid vet at nå har ikke jeg rydda middgasbordet nei...

Ut over dette så er jeg superfornøyd. Stort rom, plass til langbord, masse skaplass og arbeidsplass. Og lyst og trivelig, takket være vinduene :P

Takk for at du tok deg tid til å fortelle dette også! Stikkontakter har jeg skjønt. Jeg kunne tenkt meg å ha dem nedfelt i benken, men får vurdere det.

Hjørneskap har vi i dag, og jeg ser absolutt den med "klatre inn i skapet". På hytta har vi rundell, som jeg liker godt. Men den utnytter jo ikke skapet fullt ut.

Det er ikke sentralstøvsuger i huset i dag, men jeg ønsker at vi skal installere det, og ha avsug ved kjøkkensokkelen. Mannen skjønner ikke vitsen. Jeg skal jobbe videre med argumentasjonen.

Vasken og komfyren har vi tenkt å la være på den plassen den er i dag, av prismessige hensyn. Men såvidt jeg kan se, er det omtrent i riktig avstand. I dag har jeg et kjøkken der jeg må krysse golvet for å legge noe i vasken, og mange dråper med fett og mat har blitt vasket av golvet underveis i matlaginga, så skjønner hva du mener!

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-18, 13:56   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

* At vi droppet overskap, og prioriterte store og mange skuffer.
* At vi har barløsning - som er genial både til matlaging og lekser.
* At vi valgte ekstra stor platetopp.
* At vi kjøpte fransk kjøleskap, og ikke amerikansk. Sånn at det er delt vannrett og ikke loddrett. Samt at det har vanndispensere med kullsyre.
* Samme farge på skap og benkeplate.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-18, 21:29   #34
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Svart benkeplate er stilig, men veldig upraktisk. Hver minste lille smule syns. Men den svarte vasken er jeg fornøyd med. Og hvitmalt strie på veggene er heller ikke særlig praktisk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 09:10   #35
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Vi skal snart bygge kjøkken igjen, og det jeg vil prioritere er:

- Masse benkeplass
- Områder uten overskap. Jeg vil nok ikke fjerne overskapene helt, til det har jeg for lite kjøkken, men jeg vil ha en plass jeg kan jobbe uten å stange hodet i overskap. Dette irriterer meg grenseløst i dag.
- Store romslige skuffer
- mest mulig slette overflater, ikke masse profilerte fronter som samler støv og fett

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-18, 01:00   #36
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.435
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Kjøleskuffer til pålegg og drikke under benk i kombinasjon med kjølehjørne/kjølebod i tilstøtende rom. Kjøleskufffene er rett under der man smører mat om morgenen.
Ventilator av typen stillegående, skråstilt.
Underlimt vask som er så stor at plater legges nedi.
Granitt-benkeplate, fantatisk å bake på.
Neff-ovn med slide under dør. Fantastisk bra ovn og deilig å slippe å lene seg over døren.
90 cm kokeplate med twist pad fra Neff, elsker å ha twist pad, mye letter å kjapt styre temperatur.
Mange mange mange stikk over benk
En ekstra hylle over benken, langs hele, til så sette ting på, så benken er uten stæsj.
Dampovn. Liker den bedre og bedre.
Lettstelt gulv med laminat oppå og kork under.
Vindu over oppvaskbenk.

Kjøkkenet var en del av en større oppussing, så det er vanskelig å skille ut håndverker-utgiftene. Vi kjøpte veldig bra hvitevarer, men brukte mye tid på å lete opp utstillingsmodeller etc.

Er det mulig å få se bilder av kjøkkenet ditt? Det høres veldig gjennomtenkt og smart ut.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-18, 11:17   #37
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Vi pusset opp kjøkenet for tre år siden, og jeg er veldig fornøyd med løsningene vi valgte. Kun noen få ting jeg kunne tenkt meg annerledes, men de skyldes hovedsakelig at vi hadde enkelte begrensninger ut fra selve rommet.

- Stekeovn: Halvannen stekeovn (60 cm + 30 cm), vi bruker den lille veldig mye. Utrolig praktisk med to ovner, har sjelden savnet å ha to full side ovner. 90 cm induksjonstopp. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til 60 cm koketopp!
- MASSE benkeplass. Det var pri en med mange meter benkeplass. Jeg er så benkeplassopptatt at jeg ikke ville ha nedfelte stikkontakter i benken fordi det ville stjele litt benkeplass. I tillegg har vi ekstra dyp benkeplate der jeg oftest står og lager mat, det er utrolig nyttig ved f.eks kjevling av store deiger.
- Smal skuffe (20 cm?) ved oppvaskkum til å ha rengjøringsmidler i. Liker ikke å ha sånt på benken.
- Stor, dyp skuffe til tallerkener og glass og det vi bruker av dekketøy til hverdags. Veldig effektivt sammenlignet med å ha fat etc. i skap.
- God belysning. Jeg får fnatt av dårlig belysning, og spesielt på kjøkkenet.
- Gulvet. Linoleum - marmoleum Click i gult og hvitt sjakkmønsteret. Lettstelt, godt å gå på og nydelig å se på. Føles som om det er sommer hele året på kjøkkenet!
- Benkeplaten. Vi endte opp med hvit laminat. Jeg var skikkelig skeptisk, siden jeg helst ville ha heltre, men økonomien tilloot det ikke (siden jeg ville ha så mye benkeplass som mulig). Stein ønsket jeg ikke siden jeg er var for harde lyder. Laminaten holder overraskende godt, den er lettstelt og jeg synes den er kul.
- Halvannen oppvaskkum med diger spylearm.
- Kjøkkenøy, 1 meter dyp. Fin til matlaging sammen med ungene og ungene spiser frokost og gjør lekser der. Og så er det et naturlig samtlingspunkt.
- At vi valgte åpen løsning. Jeg er mye på kjøkkenet, så åpen løsning gir en helt annen dynamikk i familien enn om vi hadde lukket kjøkken.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-18, 01:16   #38
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

Vi pusset opp kjøkkenet for to år siden, og det jeg er mest fornøyd med er:
tandem høyskap
2 stekeovner, derav en stekovn/fulldampovn og en stekovn/micro
80 cm koketopp med 5 kokesoner
integrert fryseskap i fullhøyde
stor kjøkkenøy
stor og dyp kjøkkenvask som rommer stekebrett
blandebatteri med uttrekkbar dusj

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 15:26   #39
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hva er du mest fornøyd med på kjøkkenet?

I dag har jeg fått tegnet kjøkken hos Kvik, og har tatt med meg noen av rådene jeg har fått fra dere. Tusen takk

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no