Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ER det med trusestørrelsene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 21:23   #81
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Jeg kan anbefale noen bomullstruser (de har både hipsters og "vanlige") fra Change, ikke ille dyre heller. De er sømfrie, utrolig kvalitet, jeg har noen som jeg kjøpte for 2 år siden, og har vært favoritter siden. Går i tørketrommel hver gang.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 21:33   #82
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Men hva er problemet med hipstere, egentlig. Jeg må nemlig ha det inn med teskje: Er det skjæringen midt over rumpeballene som skaper valk? Eller er det det høye livet som skaper bilring? Eller kombo?

Ja, skjæringen i nedkant går gjerne rett over mitt aller bredeste og dvaskeste punkt. Det vil enten skape valker, eller så ser jeg for meg at den vil begynne å rulle seg. Og så er det rett som det er påpekt over her - skjæringen i livet er jo så lav at magen ikke kan holdes noenlunde flat. Videre blir det ofte problemer med skjæringen i låra, da jeg er ualminnelig bred akkurat der beina er festet.

Acsa:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:52   #83
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Ååååh, M&S-truser! De er gode, de! Har bare 5, men skulle hatt flere...

Jeg bruker hipstere i bomull fra KappAhl, de som kommer i 3-pac. De har de jo i vanlig truse også. De strammer ingensteder, selv på schvære meg.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:57   #84
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Skal sjekke ut de M&S trusene. Skal innom M&S til helga i Skottland.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 23:03   #85
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Jeg er så glad for å se at det er flere som sliter med trusestørrelsen.. Det er ikke noe moro når man bruker str 38/40 i bukser, men må kjøpe str 44 i truser for at de skal være behagelige... Hva klippe bort størrelseslappen.. det må jeg gjøre for å ikke bli deprimert...
Man blir jo rimelig eitrandes når man ser slike bilder som du viser. At du ikke sender det til VG og setter debatt på det.

Sånn ellers, takk for Pierre Robert tips! *noterer*

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 23:04   #86
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.



Men de er nok ikke for deg Elinblu, for det er virkelig bestemorskjæring.

Som bestemor så må jeg ile inn her og legge inn protest! Det der er oldemorskjæring, minst!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 23:54   #87
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Mitt problemområde er riktignok flankene, som er bredere enn hoftene *deler* så jeg er OK med truser faktisk.

Sloggi sømløse mikrofiberhipsters.

Og ellers Fauve/Freya trusene som matcher BHene jeg kjøper.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 08:51   #88
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Mitt problemområde er riktignok flankene, som er bredere enn hoftene *deler* så jeg er OK med truser faktisk.

Jeg gransket elendigheten i speilet i går kveld, og må medgi at hipsters ikke egentlig sitter på mitt bredeste punkt heller. Jeg er atskillig bredere et stykke lenger ned, men det er et 20 centimeter bredt "belte" der som er et sorgens kapittel.

I går var jeg på en rask truseshopping! Hadde tatt med meg en av de sømløse Sloggi-hipsterne dere skryter sånn av, men så oppdaget jeg at de også fantes i en shortsmodell. Da valgte jeg den i stedet, i håp om at den går litt lenger opp på magen. Det virker slett ikke galt! Den gikk nesten til navlen, virker behagelig og M var nesten litt stort.

Jeg var også på Lillestrøms mest veletablerte kjerring-/undertøysbutikk og kjøpte en Calida-variant med bred blonde. Faktisk tror jeg den er identisk med den min daværende svigermor kjøpte til min 17-årsdag i 1990. Den gikk nesten over navlen, og virker også lovende - nesten litt stor. (Sånn kan det gå når S svarer til 40-42.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 08:52   #89
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Det beste med desse Sloggi-trusene som eg meinar, er at ingen saumar lagar bulkar i lår og rumpe, for der er ingen saumar på dei strategiske plassane.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:01   #90
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Sloggitrusene er ikke i bommul, er de?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:03   #91
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Sloggitrusene er ikke i bommul, er de?

Nei, det er noe mikrofibergreier. (Det finnes jo bomullstruser også, som de Elisabet viste fram. De hadde disse på Cubus her, men kun i hvitt.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:05   #92
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Sloggitrusene er ikke i bommul, er de?

Dei eg meinar er i mikrofiber, men dei går på 60 grader. Ikkje sikker på om dei går i tørketrommel.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 15:53   #93
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Men mikrofiber er jo ekkelt for tissen! Det blir klamt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 17:07   #94
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Dei eg meinar er i mikrofiber, men dei går på 60 grader. Ikkje sikker på om dei går i tørketrommel.

ALT går i tørketrommel. :datapunkt:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 21:15   #95
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Men mikrofiber er jo ekkelt for tissen! Det blir klamt.

Neida. Den har det helt fint. :beroliger:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 21:17   #96
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Men mikrofiber er jo ekkelt for tissen! Det blir klamt.

Bomull anbefales vel til dei som er plaga av sopp, meinar eg å ha lest. Men eg har aldri opplevd mikrofiber som klamt.

(roteinnlegg retta opp )

__________________
Bergensis

Sist redigert av Bergensis : 07-04-10 kl 22:17. Årsak: roteinnlegg retta opp!
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 21:43   #97
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Bomull anbefales vel ikkje til dei som er plaga av sopp, meinar eg å ha lest. Men eg har aldri opplevd det som klamt.

hm, trodde det var omvendt, jeg. At man anbefalte truser med bomull fordi de kan vaskes på så høy temp at soppen drepes....., men er slettes ikke sikker i mitt utsagn. altså...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:16   #98
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

hm, trodde det var omvendt, jeg. At man anbefalte truser med bomull fordi de kan vaskes på så høy temp at soppen drepes....., men er slettes ikke sikker i mitt utsagn. altså...


JOda, eg som surrar! Bomull til dei som er plaga med sopp. Har eg lest.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:19   #99
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Mener også at man bør bruke bomullstruser når man er plaget av sopp ja

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no