Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er antrekket julekvelden?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 19:36   #61
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Jeg vet ikke i det hele tatt hva jeg skal ha på meg... har en brun OM-kjole som jeg er veldig glad i... ellers er jeg høyst usikker....

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 19:53   #62
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Siden jeg endelig fyller ut kjolene oppe og vel så det, har jeg veldig lyst til å kjøpe meg stroppeløs kjole som blant annet skal brukes på julaften. Noen gode forslag? *har planer om å amme leeenge* ;p

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 20:07   #63
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Jeg regner med at jeg kommer til å ha på en eller annen kjole. Må bare finne en som passer voksende mage først.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 00:20   #64
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Antar det blir en 10 år gammel sort kjole fra H&M som passer bedre i år enn på mange år.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 00:28   #65
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Ingen anelse. Jeg har ingen klær som passer til meg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 07:38   #66
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?



Litt lite bilde, men denne skal jeg ha på. Den er litt lenger til meg.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 08:48   #67
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Har flere sorte kjoler i knehøyde. Antar det blir en ab de med noe skjerf eller pynt til.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 08:53   #68
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Det pleier jeg å ta på sparket. Siden vi alltid er hjemme, og det er meg som lager maten, så er det ikke noe i sart silke den dagen. Det må være noe som både er fint og behagelig og ikke for ettersittende når man skal spise julemiddag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 08:54   #69
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Vi ska være hjemme, bare oss

Lillejenta og storejenta skal ha fine kjoler. Store har sett seg ut en snerten en på wow, og lillejenta vil nok ha noe glitter og stas hun heller (selv om mor helst hadde sett dem i fine strikkakjoler etc. så syns jeg man kan få være den prinsessen man vil være også av og til)

Mor har en svart kjole som egentiger litt for stor, men som passer godt med gravidmagan. Den kjøpte jeg på cubus i fjor, den er enkel og har sløyfe i ryggen og ikke noe utfordrende utringing der puppestellet kanf ale ut eller noe ... så blir det vel en deilig strømpis og en bolero til den.

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 09:01   #70
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Jeg gidder sikkert ikke å ha på bunaden min, i og med at vi bare skal være oss fire hjemme. Men jeg har en hel del kjoler å velge i, akkurat nå tenker jeg en lilla Boden kjole.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 23:13   #71
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Får man tak i det på hm nå?

Jeg kjøpte den for tja 2 uker siden ihvertfall. Kjempe billig 249kr !

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 08:17   #72
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Jeg kjøpte den for tja 2 uker siden ihvertfall. Kjempe billig 249kr !

Jeg må visst på HM.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 10:07   #73
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Og der har jeg fått lagt av str M og L og må ut for å prøve ammekjole.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 11:08   #74
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

I fjor var vi på hytta, og jeg hadde på meg noe enkelt og pent. De minste gikk i ullundetøy.
Det var fantastisk deilig!! Vi hadde med penklær til de, men de ville ikke skifte og det var helt ok for oss.

I år skal vi ha folk hjemme, så da må jeg vel frem med en eller annen kjole.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no