Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er "in" nå?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-11, 10:37   #1
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Hva er "in" nå?

Hjelp meg!! Jeg skal på jentefest i helga.. Og har faktisk ikke vært noe særlig ute de siste par årene. Har lyst å se litt tøff og fresh ut.. men har ingen ide hva man pynter seg i om dagen. Noen som kan hjelpe meg tro? Gjerne ideer fra ikke for dyre butikker som finnes mange steder

Er str ca 38/M, og liker egentlig mye forskjellig...

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:43   #2
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er "in" nå?

Det er jo veldig vanskelig å si noe om uten å kjenne deg da. Maxikjoler (ankel-lange) og jumpsuit er det mye av om dagen. Samme med gjennomsiktige (med topp inni) og litt store bluser, sammen med shorts f.eks. Men om du ikke er så interesser i mote tror jeg heller du skal dra litt rundt og finne noe du liker og som sitter fint på deg. Det er det viktigste, og mye av moten nå er rett og slett ikke så flatterende på.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 10:48   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "in" nå?

Jumpsuit og høye hæler?
Flott jeans, topp, dressjakke, støvletter, skjerf?
chinos, topp og skjerf?

kommer veldig an på hvilken type du er, men jeg ville gått for noe som skiller seg bittelitt ut!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 11:01   #4
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Hva er "in" nå?

Hvilke butikker ville dere kikket?

Jeg er nok ei jeans jente egentlig, men har litt lyst å være litt freshere enn vanlig.. Takk for tips! Må sjekke ut litt mere. Har fremdeles mage/rumpe/lår som er en del større enn vanlig etter siste fødsel11

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 11:09   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er "in" nå?

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Hvilke butikker ville dere kikket?

Jeg er nok ei jeans jente egentlig, men har litt lyst å være litt freshere enn vanlig.. Takk for tips! Må sjekke ut litt mere. Har fremdeles mage/rumpe/lår som er en del større enn vanlig etter siste fødsel11

Jeg ville kikket på de vanlige kjedebutikkene som HM, Vero Moda etc som alltid er up to date på det som er trendy og som er rimelig på pris slik du ønsker. Dersom du ikke er en som skiller deg veldig ut i klesveien og har tenkt å ta litt av (men man finner jo sånt der også). Siden du til vanlig er jeansjente og er litt større enn vanlig, så ville jeg tro du føler deg mest komfortabel med noe som ikke sitter for stramt og som ikke er altfor stæsja, selv om du vil være freshere og mer pyntet enn vanlig. Man "stråler" mer i antrekk man føler seg ordentlig vel i, det er nesten det viktigste.
Jeg hadde gått for en kul, relaxed kjole i bohem-hippie-blomsterstil, høye kule støvletter, fine strømpebukser, øreringer etc. Eller jeans og en kul topp og sko/støvletter med kult tilbehør (se på Accessories eller de fleste butikker har stæsj).

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no