Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er antrekket julekvelden?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 21:26   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Hva er antrekket julekvelden?

Jeg er så usikker på hva jeg skal ha på meg på julaften.
Inspirasjon ønskes...
Hva er ditt antrekk julekvelden?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:28   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Jeg skal ha på meg en mørkelilla kjole fra B-young.
Den ble kjøpt i fjor, men skal brukes i år også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:29   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Jentene her i huset blir nok seende slik ut:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:30   #4
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Regner med at det blir en kjole fra Container, knekort, ca, med en slags rosemønster i skjørtet, og sorte blonder i toppen. -Hvis jeg ikke finner noe som frister mer.
Gutta vet jeg ikke helt hva ender opp i. Penbukse, skjorte, slips og vest, kanskje?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:32   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Planlegger ikke, tar en finkjole i skapet. Samme med niåringen. Gutta får bukse og skjorte eller noe sånt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:34   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Jeg vet ikke helt. Skal til Tromsø til helgen og skal se om jeg finner noe der. Samtidig har jeg ikke så lyst til å bruke så mye penger på klær siden jeg er på vei ned i vekt, så vi får se

Guttene skal enten ha dress(dvs skjorte, vest og bukse, jakken skal de få slippe.)eller bunad.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:35   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Har ikke den fjerneste ide, men det blir vel en eller annen finkjole.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:35   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Jula går i kategorien "man tager hva man haver" - jeg enkder sikkert opp i en kjole jeg har hatt på meg en julaften eller to før

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:39   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Same som i fjor, reknar eg med. Ein knelang (kort?), svart strikkakjole i bomullsblanding frå Claire.dk. Kanskje ei ny strømpebukse? Hadde lilla i fjor. Har eit par andre kjolar som kunne fungert, men dei er litt nakne og eg blir pottesur når eg fryser, så eg bør kanskje bort desse.

Storesøster har kjole frå Vintage-kolleksjonen til Kappahl. Lillebror har finbukse frå Mex, skjorte og vest.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:43   #10
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jula går i kategorien "man tager hva man haver" - jeg enkder sikkert opp i en kjole jeg har hatt på meg en julaften eller to før

Jepp

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:43   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Jeg skulle ønske det var tradisjon for bunad, for jeg har så lyst til å ha på beltestakken min. Den er ny av året, kanskje jeg bare skal lage meg en tradisjon på det?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:43   #12
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Aner ikke. Jeg kommer fra jobb i 12-tida, da hopper jeg nok inn i den kjolen som passer humøret best. Jeg er ikke av dem som stivpynter seg på julaften, jeg skal jo lage mat, ordne unger, dekke på, servere gjester, rydde inn oppvask og vaske opp krystall i antrekket. Da gidder jeg f.eks ikke bunad.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:44   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Det blir enten sort og sølv eller sort og rødt. Mulig det blir noe nytt, eller så får det bli noe jeg har. Skjørt, topp og evnt. jakke blir det i alle fall. Skal ha julaften hjemme med mange gjester, så det blir nok noe kortarmet overdel i år.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:45   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Vi skal forøvrig ikke feire julaften hjemme i år - men dra til middag hos min bror klokka fem. jeg skal derfor sose rundt i trusa store deler av dagen - kle på meg til kirka, tror jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:45   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Vet ikke, all den tid det er tre alternativer for hvor jeg kommer til å være.

Det blir enten a) joggebukse b) en eller annen strikket kjole av noe slag, eller c) stivpynta frysepinn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:48   #16
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Tja, jeg har planer om en av to røde kjoler, eller en mørk lilla kjole - har ikke helt bestemt meg, men regner med at det blir en av de røde på selveste julekvelden og den lilla en av juledagene.

Guttungen har bunad på julekvelden, jentungen kjole, strømper og bolero nylig kjøpt inn fra H&M - hun har dessverre ikke bunad enda.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:49   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jula går i kategorien "man tager hva man haver" - jeg enkder sikkert opp i en kjole jeg har hatt på meg en julaften eller to før

Samme her. Noe sier meg at jeg kommer til å gå i det samme som på julebordet. *fantasiløs*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:52   #18
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Jeg har flere fine kjoler i skapet, tar en av de. Mannen går i dress og Propellen går i penbukse, skjort eog slips.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:57   #19
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Vi er hjemme.
Vi skal ha gjester.
Jeg skal lage mat.

Antrekket blir noe enkelt, men pent som kan komme på i siste øyeblikk.

Da vi feiret jul hos svigermor og svigerfar, og bare var på stas var bunaden på.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:57   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Julaften = mye god mat, kaker og snop = noe som er komfortabelt..
Kjøpte meg en kjole i fjor, og den har jeg planer om å ha på i år også.
Min er i dyp lilla, veldig tungt stoff, så den faller veldig pent:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 21-11-10 kl 22:21.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no