Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er den dyreste veska du eier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier?
Har ikke vesker 6 2,01%
300 47 15,77%
600 49 16,44%
1000 40 13,42%
1500 45 15,10%
2000 51 17,11%
4000 30 10,07%
6000 6 2,01%
8000 12 4,03%
10000 7 2,35%
12000 2 0,67%
15000 1 0,34%
20000 1 0,34%
25000 0 0%
Mer en 25000 1 0,34%
Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-15, 12:50   #21
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.838
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg krysset feil. Krysset av på 4000 som var nypris, jeg kjøpte den for 1500,-
Det er min dyreste veske. Jeg har 3-4 vesker til ca 1000 kr pr stk.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 12:50   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har bare én veske av gangen, jeg. Eller rettere sagt, jeg har en sommerveske av stoff, som jeg ikke vil bruke om vinteren, fordi den blir så våt. Så én sommerveske og én vinterveske.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 12:51   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har flere vesker, ikke svindyre men heller ikke billige. De eldste er godt over ti år. Jeg liker å ha flere vesker og bytte på, og blir sjelden lei av dem.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 12:53   #24
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Har en Pippa fra Modalu, de kostet vel oppunder 4000 ny da jeg fant på nett til rundt 1600 NOK, med toll mva kom den vel opp mot 2000 kr. Den andre vesken min er en Adax, mener den kostet ca. 1700 DKK.

Selv om både vi og barna hadde hatt "råd", hadde jeg ikke tillatt et barn under 18 år å kjøpe en så dyr veske som det fremkommer at "mange" nå har. I ungdomsskolen!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 12:53   #25
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Rundt 1500. Vesker er forbruksvare hos meg. De blir slitt, sølt i/ på osv. Jeg skjønner ikke helt dette med klassiske vesker som kan arves, med mindre det er snakk om penvesker som brukes sjelden. Derfor kjøper jeg ikke dyre vesker.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 12:54   #26
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.838
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg bytter på veskene, litt etter antrekk og bruk. Har sort, grått og blått. Kjekt å veksle.
Har veskene mine i mange år, blir sjelden fort lei av dem.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 12:57   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg prøver å minimere antallet vesker da. Jeg syns det er bedre å ha en svinedyr enn tusen fra diverse billigkjeder. Men mitt inntrykk er at de som eier dyre vesker går lei av dem minst like fort som alle andre.

Jeg har to dyre vesker, begge fra Alexander Wang. De har ikke synlig logo, men det er klart, de som kjenner merket vet jo godt hva de er. De kostet et sted mellom 6 og 8, og jeg brukte en del gavekort og haggled pris, så jeg brukte ikke fullt så mye.

Jeg har vel hatt dem i hhv 2 og 2,5 år, og bruker den ene daglig på jobben, den andre hver gang jeg skal ut.

Utenom disse har jeg vel aldri brukt over 1000 på en veske noen gang. Knapt nok det. Så Tallys Hypotese (TM) stemmer ikke på meg, i hvert fall.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 12:57   #28
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Den jeg har nå kostet 1100,- tror jeg, og det er den dyreste veska jeg har kjøpt.

Jeg er ikke så opptatt av vesker, men vil at den skal være funksjonell, og er forsåvidt villig til å betale for deg. (Men med en øvre grense, definitivt!)

Jeg har bare en veske, og har aldri hatt mange samtidig. Hva trenger man det for?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 12:58   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Ikke forbruksvare her. Søler ikke i eller på veska, og de blir lite slitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 12:59   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Den jeg har nå kostet 1100,- tror jeg, og det er den dyreste veska jeg har kjøpt.

Jeg er ikke så opptatt av vesker, men vil at den skal være funksjonell, og er forsåvidt villig til å betale for deg. (Men med en øvre grense, definitivt!)

Jeg har bare en veske, og har aldri hatt mange samtidig. Hva trenger man det for?

Jeg trenger 2, en til jobben og en til bytur. Også har jeg noen veldig billige med bling til julebordet.

Jeg kaster jo aldri noe, så jeg har en del liggende i skapet jeg ikke bruker lenger, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:00   #31
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Må innrømme at jeg er en av dem med veskedilla.. Men jeg har mange "Kjøpt på marked i Syden" vesker, etpar Desigualvesker som kostet 500 - 700,- Og så har jeg en veske som kostet 1500,- det er en Dixieveske fra Moolo. Selv om jeg har maaange vesker, koster de fleste 10-20 Euro.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:00   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har vel hatt dem i hhv 2 og 2,5 år, og bruker den ene daglig på jobben, den andre hver gang jeg skal ut.

Utenom disse har jeg vel aldri brukt over 1500 på en veske noen gang. Knapt nok det. Så Tallys Hypotese (TM) stemmer ikke på meg, i hvert fall.

Nå syns jeg kanskje ikke det å ha samme veske i 2,5 år kan kvalifisere som veldig lenge, da. Om jeg hadde kjøpt en veske opp mot 8000 så hadde det vært for å bruke resten av livet. Og det kan det jo godt hende du har tenkt til altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:01   #33
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har to vesker fra Decadent som jeg har betalt mellom 3000 og 4000 for. Den ene kjøpte jeg for tre år siden og ble brukt daglig til jeg kjøpte en til nå før jul. Nå er det den nye som blir brukt.
Den gamle er fremdeles fin, og jeg kommer garantert til å bruke den i fremtiden også.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:01   #34
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg bruker sekk på jobb og er aldri på byen. (Jeg bruker den ene veska jeg har på kino, teater, shopping og sånt da. Men det er liksom alt. Så jeg kan liksom ikke forsvare mye penger på en veske.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:03   #35
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Tja. Jeg har fire vesker.

Sort skinnveske fra Tiger of Sweden (som jeg altså bruker veldig sjelden).

Liten sort kunstskinnveske som jeg bruker når jeg bare skal ha med mobil og lommebok.

Ganske stor rød kunstskinnveske. Det er den jeg bruker mest. Den har plass til strikketøy, lue og votter, vannflaske og alle mulige småting som jeg plutselig drasser på.

"Retro" veske, ganske stor, med logo fra Festspillene i Bergen. Gave som takk for frivilligarbeid i fjor. Jeg synes den er fin og bruker den en del.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:04   #36
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg kjøpte en skinnveske på salg til 1200 for noen uker siden, faktisk. Det er første gang i mitt liv jeg har kjøpt en veske til mer enn 4-500 kroner, og det blir nok lenge til neste gang det skjer. Stemte 1500.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:04   #37
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Den dyreste veska jeg har kostet under 1000 kroner.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:05   #38
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg skrev 300, men kom så på at det var litt løgn.

Har en PC-veske til ca 1000 kroner og en sånn lommebokveske til ca 1200 kroner.

Jeg er som bluen, bruker mest lommer. Akkurat nå har jeg så liten PC at den får plass i ei vanlig veske, så da bruker jeg det, men kun når jeg har PC-en med.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:06   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå syns jeg kanskje ikke det å ha samme veske i 2,5 år kan kvalifisere som veldig lenge, da. Om jeg hadde kjøpt en veske opp mot 8000 så hadde det vært for å bruke resten av livet. Og det kan det jo godt hende du har tenkt til altså.

Ja, det er ikke lett å vite når man blir lei, men jeg er i hvert fall langt fra lei dem nå. Den første var 40-årsgave fra meg selv (og alle dem som ga meg gavekort). Den andre var bare rett og slett kjærlighet. Og det som nok ER sant, er at når man har brutt den sinnsyke terskelen det er å kjøpe en sånn dyr veske, så blir det litt mindre crazy å gjøre det igjen. (Men jeg har klart å motstå den siste jeg har lyst på av samme designer, fordi jeg ikke trenger den. De andre to hadde jeg i det minste bruk for.)

Jeg tror egentlig ikke jeg noen gang har sluttet å bruke vesker fordi jeg ble lei, det har vært fordi de ble ødelagt eller slitt eller ikke var helt idéelle. Jeg reiser til tider ganske mye i jobben, og drasser på den hersens PC-en bestandig (og iPad og Kindle, men heldigvis ikke bok-mursteiner lenger), så de får kjørt seg og må være store nok og behagelige nok og representative nok.

Denne blir bare finere og finere etter hvert som den brukes.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:06   #40
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

1750,- på salg. Og synes egentlig det var litt dyrt....

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no