Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er den dyreste veska du eier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier?
Har ikke vesker 6 2,01%
300 47 15,77%
600 49 16,44%
1000 40 13,42%
1500 45 15,10%
2000 51 17,11%
4000 30 10,07%
6000 6 2,01%
8000 12 4,03%
10000 7 2,35%
12000 2 0,67%
15000 1 0,34%
20000 1 0,34%
25000 0 0%
Mer en 25000 1 0,34%
Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-15, 13:07   #41
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har to skinnvesker som kostet ca. 1500. Den ene var nok dyrere, men ble kjøpt på salg. Jeg kaster aldri noe som ikke er (veldig) ødelagt, så de to veskene kommer nok til å ha bortimot evig liv. Bruker alltid veske når jeg skal ut av huset.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:08   #42
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har en veske som jeg betalte ca 600,- for. Jeg har bare to vesker, en til daglig bruk og en penveske til julebord og sånne ting. Jeg bruker hovedveske til den er utslitt og så kjøper jeg en ny.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:09   #43
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har forholdsvis mange dyre vesker hvorav den dyreste vel er en vintage Limited Edition Mulberry som jeg kjøpte for kanskje ti år siden. Jeg begynte å kjøpe dyre vesker da jeg ble en klesstørrelse som gjorde at jeg ikke lenger kunne kjøpe "pene" klær, dvs. penger jeg tidligere brukte på pene klær brukte jeg heller på fine vesker (med det mener jeg penklær som ikke lages i store størrelser!).

Jeg synes egentlig det er vanskeligst å forsvare vesker til mange tusen kroner til meg selv, men har overhode ingen problemer med å forsvare det til folk som bruker x antall tusen på sportsutstyr og alt annet av minst like unødvendig duppedingser. Ei veske er tross alt noe jeg går og drasser på hver eneste dag og slikt sett har jeg utrolig mye glede av veskene mine.
Jeg kjøper for øvrig heller ikke vesker med logoer på utsiden og den dyreste vesken jeg har er ikke ei Mulberry veske av den klassiske sorten.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:11   #44
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Mulberry Bayswater i oak. Vakker, made in England, lukter godt. Kjøpt brukt men ubrukt til 4000,-. Ligger i dustposen 365 dager i året. Jeg bruker PC sekk, eller en liten crossover veske fordi det er så innmari praktisk. Vurderer å selge den og bytte til liten crossover Mulberry, men nei, det blir ikke det samme. Jeg har to små vesker til 800,- pr stk, de brukes mye mer.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:11   #45
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har en skinnveske fra Adax til 1900 kr som jeg har brukt nesten hver dag i snart et år.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:12   #46
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Intervallene blir for store, og pollen burde vært anonym...

Min dyreste veske koster ca 8,500,- jeg fikk den i gave, er veldig glad i den og har brukt den jevnlig i minst seks år. Jeg bruker den fortsatt, forøvrig. Plass til PC og bok har den og.

Jeg har ikke kjøpt veske til meg selv de siste seks årene, og ser heller ikke for meg at jeg kommer til å gjøre det med det første.

Og for the record; den reportasjen fra NRK Vestfold i går var bare trist. Og så fikk den komme på 21-nyhetene på NRK også.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:13   #47
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har en vintage Marc Jacobs som jeg betalte mellom 1500,- og 2000,- kroner for noen år siden. Jeg går rundt og ønsker meg en veske som koster i overkant av 3000,-, men jeg synes det er litt i overkant ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:16   #48
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg er ikke interessert i vesker. Den eneste vesken jeg har eid var en gassmaskeveske fra krigen som jeg kjøpte på Army shop for 22 år siden.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:17   #49
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har en veske mellom 8 - 10 tusen. Det er den jeg bruker og har den på femte året. Er like glad i den som når den var ny.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:19   #50
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Dyreste vesken jeg har betalte jeg 699,- for. Den vesken jeg bruker, og har brukt daglig i 3-4 år kjøpte jeg på marked i Spania til 10 Euro. Den er faktisk like fin, passe størrelse og veeeeldig praktisk.

Jeg bytter veldig sjelden veske fordi jeg er alt for lat til å flytte over innholdet fra en veske til en annen.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:19   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, det er ikke lett å vite når man blir lei, men jeg er i hvert fall langt fra lei dem nå. Den første var 40-årsgave fra meg selv (og alle dem som ga meg gavekort). Den andre var bare rett og slett kjærlighet. Og det som nok ER sant, er at når man har brutt den sinnsyke terskelen det er å kjøpe en sånn dyr veske, så blir det litt mindre crazy å gjøre det igjen. (Men jeg har klart å motstå den siste jeg har lyst på av samme designer, fordi jeg ikke trenger den. De andre to hadde jeg i det minste bruk for.)

Jeg tror egentlig ikke jeg noen gang har sluttet å bruke vesker fordi jeg ble lei, det har vært fordi de ble ødelagt eller slitt eller ikke var helt idéelle. Jeg reiser til tider ganske mye i jobben, og drasser på den hersens PC-en bestandig (og iPad og Kindle, men heldigvis ikke bok-mursteiner lenger), så de får kjørt seg og må være store nok og behagelige nok og representative nok.

Denne blir bare finere og finere etter hvert som den brukes.

Du er jo en person med en veletablert stil da, og ikke en som "følger moten" i samme grad som mange andre. Da er det jo enklere å finne en veske som er tidløs. Jeg tenkte nok i all hovedsak på dem som kjøper det siste av det siste, evt. er veldig unge. Det er jo ikke akkurat veldig hipt med de fryktelige Louis Vuitton-logoveskene lengre, selv om de par top of the pops for endel år tilbake. Jeg har hvertfall byttet stil adskillige ganger fra jeg var 16 til jeg landet et sted mellom 24 og 30 og selv etter det har jeg jo blitt påvirket av det rundt meg og endrer stilen bittelittegrann.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:20   #52
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har EN veske. Den kostet 2000 (eller 1990 for å være eksakt) Den er helt perfekt og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre den dagen den svikter meg. Jeg har den på 3. året nå - den ser fortsatt fin ut. (den er slik "hobo-bag") - Den rommer alt - og litt til.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:21   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Tally: mener du å si at jeg er gammel og satt?


__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:22   #54
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har en klassisk Mulberry Bayswater Oak som er den dyreste vesken min, det koster MYE penger. Jeg har hatt den i fire år og er ikke lei, jeg synes den er finere nå enn da den var ny. jeg har en Modalu Pippa med matchende lommebok som jeg har kjøpt her inne, og den legendariske Michael Kors-vesken fra en tråd her inne. Altså ikke bar samme typen, men den akkurat den vesken vi diskuterte. De er fin og ganske praktisk. Og hvis 12-åringen vil låne den, tror jeg hun skal få lov - bare på trass.
Jeg har gitt bort en haug med billigvesker, har en rosa skinn-crossover fra Zara som jeg ga 100 euro for og en desigualveske i tillegg til de tre klassiske designerveskene nevnt over. Samlingen min trenger en svart veske for å ære komplett. Jeg ønsker meg en Mulberry oversized Alexa, men tror neppe jeg noensinne blir gal nok til å kjøpe en slik til fullpris.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:23   #55
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har vel 4-5 vesker som er brukbare, den dyreste kosta neppe mer enn 400 kroner, og alle bortsett fra én er ti-femten år. Den nyeste er to. Jeg kunne vært villig til å bruke opptil 2000 kroner, tenker jeg, dersom det var ei jeg likte godt nok til å bruke over tid. Mer enn det, og vi er over på "Avsindig dyrt, Herregud, jeg har da bedre ting å bruke penger på". De siste åra har jeg nesten bare brukt pc-veske (jobb) eller stellevesker, så foreløpig har jeg ikke sett vitsen.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 03-02-15 kl 14:41.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:23   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Tally: mener du å si at jeg er gammel og satt?




Tulledame, du er jo superstilig!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:23   #57
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Jeg har Michael Kors-veske som koster 2000-2500 kr-ish. Men det var en gave. Resten av veskene er fra Fretex. Jeg er egentlig ikke en veske-person i det hele tatt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:24   #58
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Tulledame, du er jo superstilig!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:33   #59
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Mi dyraste veske er Mac-veska som kosta 1200. Den bruker eg når eg skal ha med laptop rundt omkring. Utover det, har eg ingen vesker som eg har betalt meir enn 6-700 kroner for.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 13:40   #60
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Den dyreste er en Calvin Klein veske jeg kjøpte på salg i junaiten for mellom 1500 og 2000 kanskje? Husker ikke. Resten er stort sett billig ræl.

Jeg har også siklet på en Burburry til 10000 eller noe, men det er jo altfor mange penger. Mannen tilbød seg å kjøpe den i julegave til meg i et anfall av gudene-vet, men jeg hadde en fornuftig dag for en gangs skyld, så jeg avslo. Flaks for han.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no