Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er din yndlingsjeans?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 19:27   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hva er din yndlingsjeans?

Jeg har en fra vero moda med små lommer bak og en liten metallring. Alle får utrolig fin rumpe i den! Lett bootcut og helt tight ellers. Mye stretch og ganske vid i livet til min fødselsmage slik at ikke det blir helt muffin top.

Nå skal jeg bytte inn diesel Joize i morgen i noen andre og trenger tips om noen fiiiine noen.

Mannen synes dieselen jeg synes var kul, var schtøgg.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 19:32   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Får man ikke gedigen rumpe med små lommer, særlig hvis rumpa er litt stor i utgangspunktet? Bilde?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 19:52   #3
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Får man ikke gedigen rumpe med små lommer, særlig hvis rumpa er litt stor i utgangspunktet? Bilde?

Man får gedigen rumpe av STORE lommer! Om jeg skal ta bilde av rompa mi, tja... kanskje en annen gang.

Ebba jeans heter de forresten, bilde under. Men jeg synes de var ørlite granne for små de modellen her har på seg. De behøver ikke være SÅÅÅ trange!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 19:53   #4
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Den var fin

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 20:00   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Yndlingsjeansen min er den jeg har på nå - en snerten, mørkeblå sak med lavt liv (øff kårs) fra Vero Moda. Den har små lommer foran med glidelåser på, og ganske lave baklommer. Noe bootcut.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 20:04   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Jeg er ingen olabuksedame, egentlig, men har vært godt fornøyd med Lee Marion-buksa som jeg kjøpte i vinter. Den er helt mørkeblå uten noen form for fabrikkmekka slitasje i stoffet. Modellen er ganske trang med litt bootcut, og passer til meg som har litt kraftige hofter og lår uten at den blir for vid i livet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:09   #7
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Den var fin, Trulte!

Min favoritt for tiden er en sort Replayjeans. Husker ikke modellen, men den er helt enkel. Rett og tight i beina.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:14   #8
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Levis 572.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:19   #9
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Lee Powell.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:20   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Jeg har slitt ut en drøss med Lee-bukser, Leola tror jeg det er.
De var knall på min kropp pre-barn.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:31   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Simple Wish
Perfekt for oss med store lår og stor rompe

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:45   #12
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Det er jo min yndlingsbukse det jo Trulte. Har kjøpt meg to stk av den nå.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 00:50   #13
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Klarer ikke finne noen yndlingsjeans, jeg... Enten er de kjerringaktige - eller så har de altfor lavt liv (er ikke så schtiilig når valkene formelig velter uttafor...)

(Hva er tipset til en som ikke er akkurat slank (men heller ikke feit), mangler hofter, og rumpe og liv nærmest går i ett? )

I ungdommen var det bare DOBBER som gjaldt for meg. Nå vet jeg sannelig ikke om de fins lenger...?

  Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 07:37   #14
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Finnes det noen Only nettbutikk?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 07:48   #15
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Levis engineer, 504 Eco , 481 og 571.

Diesel Thanaz

Lee Powell

Maaange favoritter....

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 07:53   #16
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Jeg fikk ei dongribukse ifra Lindex i julegave.
Jeg elsker den! Har lett over alt etter en bukse som ligner, men finner ikke noen. De fleste buksene jeg finner er kjempe lave i livet og det hater jeg.

Har hatt buksa siden 2004.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 08:04   #17
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Juhu!!! Tenk at jeg endelig kan svar at jeg har kjøpt meg VeroModa-jeans igjen og ikke i den største str engang Jeg har nemlig gått ned 18 kg og shoppet masse nye klær. Yndlingsbuksa mi er den nyeste VM-jeansen min. Skal se om jeg kan spore bilde. Den er utrolig fin på...

Jada, er litt stolt da

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 08:54   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Åh, vanskelig spørsmål! Jeg har mange jeanskjærligheter, men den største er nok min Fornarina Flirt-Bit, svart, slitte detaljer og ganske rocka!

Er på jakt etter en ny svart jeans, siden denne begynner å bli mer lysegrå enn svart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:01   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Klarer ikke finne noen yndlingsjeans, jeg... Enten er de kjerringaktige - eller så har de altfor lavt liv (er ikke så schtiilig når valkene formelig velter uttafor...)

(Hva er tipset til en som ikke er akkurat slank (men heller ikke feit), mangler hofter, og rumpe og liv nærmest går i ett? )

I ungdommen var det bare DOBBER som gjaldt for meg. Nå vet jeg sannelig ikke om de fins lenger...?

Sjekket Cubus?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:03   #20
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

De lommene hovedinnlegger viste var jo ikke akkurat små. Men mindre enn det, og rompa blir diger.

Jeg driter i hvilket merke jeg kjøper, så lenge buksa har forholdsvis store lommer uten noe som helst dekor, pyntesøm, glitter&strass osv; bootcut eller gjerne bittelitt sleng nederst for å balansere ut rumpa.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no