Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er din yndlingsjeans?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-07, 09:03   #21
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

(Hva er tipset til en som ikke er akkurat slank (men heller ikke feit), mangler hofter, og rumpe og liv nærmest går i ett? )

Det lurer jeg også på.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sjekket Cubus?

Jeg har Cubus-jeans nå. Den fineste jeg har, men den er litt lav i livet.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:09   #22
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

De lommene hovedinnlegger viste var jo ikke akkurat små. Men mindre enn det, og rompa blir diger.

Jeg driter i hvilket merke jeg kjøper, så lenge buksa har forholdsvis store lommer uten noe som helst dekor, pyntesøm, glitter&strass osv; bootcut eller gjerne bittelitt sleng nederst for å balansere ut rumpa.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:40   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Trulte, Ebba var kjempefin! Men vid i livet, er vel ikkje det samme søm høg? Eg treng ikkje den så vid, men treng litt høgde.

Min favoritt pr. no er Levis 572. Ellers likar eg også VeroModa-buksene med tette små lommer og bootcut. Eg får definitivt mindre og nettare rompe med små tettsittande lommer. Lee Marion såg ikkje bra ut på mi rompe. Dessverre, for eg likar å vere Lee-babe.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:45   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Cubus er virkelig ikkje noko for min kropp. Alt for vidt i midja i forhld til resten. No er eg forholdsvis proposjonert i kroppen, så det har ikkje med det å gjere heller. Og så får eg stygg rompe i dei.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:54   #25
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Jeg synes True Religion kan være fine på de som ønsker å krympe rompa litt. Koster mer, men jeansene er jo rimelig varige da.

Min favoritt akkurat nå er en fra Armani, faktisk. Litt høyde i livet, uten at den blir for høy, og pen over rompa.

Jeg har forresten fått høre av en "insider" at dette med at buksene fremover kun blir smale nederst ikke stemmer. Det kommer en ny runde med bootcut e.l. fremover. Hurra for det, sier bare jeg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:55   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Moonson, hurra for gode bootcut-nyheiter!

Kor får du tak i TrueReligion forresten?

Mamma bruke også Armani og eg må virkelig seie at det ser ut til å vere gode bukser!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 10:20   #27
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.


Kor får du tak i TrueReligion forresten?

I Oslo selges de hos 4 Women. Jeg aner ikke om det er en kjede som finnes andre steder i landet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 13:11   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Trulte, Ebba var kjempefin! Men vid i livet, er vel ikkje det samme søm høg? Eg treng ikkje den så vid, men treng litt høgde.

Min favoritt pr. no er Levis 572. Ellers likar eg også VeroModa-buksene med tette små lommer og bootcut. Eg får definitivt mindre og nettare rompe med små tettsittande lommer. Lee Marion såg ikkje bra ut på mi rompe. Dessverre, for eg likar å vere Lee-babe.

Definitivt finere rompe i 572 enn Marion ja
Jeg fikk heller ikke fin rompe i Marion

Hurra for bootcut!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:45   #29
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Trulte, Ebba var kjempefin! Men vid i livet, er vel ikkje det samme søm høg? Eg treng ikkje den så vid, men treng litt høgde.

Min favoritt pr. no er Levis 572. Ellers likar eg også VeroModa-buksene med tette små lommer og bootcut. Eg får definitivt mindre og nettare rompe med små tettsittande lommer. Lee Marion såg ikkje bra ut på mi rompe. Dessverre, for eg likar å vere Lee-babe.

Nei, den er ikke så høy, men ikke så lav heller.

Levis 572 prøvde jeg, men jeg får liksom skikkelig damerompe i den og lee leola.
Jeg landet på lee cade i dag.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:56   #30
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Høgd på Ebba kontra 572 da?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:59   #31
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Høgd på Ebba kontra 572 da?

Litt lavere kanskje..
Men den er så vid i livet i forhold til 572 at valkene mine ikke tyter utover. Vil si at ihvertfall mine babyvalker var tydeligere med 572. Anbefaler deg virkelig å ihvertfall prøve dem. Alle jeg har sett med dem på er superfine uansett om de er veldig tynne eller fyldige.

Lee cade buksa jeg kjøpte i dag er og fin, men ingenting mot ebban min og lee er til og med 300 kr dyrere..

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 19:00   #32
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Cade er slim fit det?

Trur eg må prøve Ebba når lønna er på plass.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 20:17   #33
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Man får gedigen rumpe av STORE lommer! Om jeg skal ta bilde av rompa mi, tja... kanskje en annen gang.

Ebba jeans heter de forresten, bilde under. Men jeg synes de var ørlite granne for små de modellen her har på seg. De behøver ikke være SÅÅÅ trange!

Den var fin! Kan jeg spørre hvilken størrelse du bruker? Er den feks fin for en som bruker str 42 i klær? Er den kort i livet?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 00:07   #34
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Den var fin! Kan jeg spørre hvilken størrelse du bruker? Er den feks fin for en som bruker str 42 i klær? Er den kort i livet?

Ja den er absolutt fin for ei som bruker 42 i klær. Ikke så kjempelav i livet, men ikke høy. Jeg bruker 36 i dem. MEN jeg er bare 158 høy, så jeg er ikke supertynn..
Niesa mi har dem, og hun er ca 40-42 i bukser, og hun er veldig fin. De holder liksom de ikke ekstisterende musklene mine på plass og lager peeen rompe på alle.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 00:09   #35
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Cade er slim fit det?

Trur eg må prøve Ebba når lønna er på plass.

Det er to forskjellige cade modeller i Lee. En som er vanlig og en som er slim fit. Jeg har slim fit. Den er trang frem til knærne og skrår så ut i bootcut. Prøvde aldri den som heter bare cade, så den vet jeg helt ikke hvordan er.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 00:46   #36
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Mine jeans er fra Kön og Mön og fra Mexx.

Jeg er veldig fornøyd med Kön og Mön. De passer fasongen min bra.
http://www.kon-mon.dk/

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 09:17   #37
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Jeg skulle prøve en topp på Lindex her om dagen og dro med meg en bukse i tillegg, fordi jeg hadde på meg skjørt og ville prøve toppen med en bukse. Ble ganske overrasket over at buksa satt som et skudd og var FIN på. Så endte med at det ikke ble noen topp, men en bukse.
Buksa er veldig høy i livet og smal i bena. Det er mye stretch. Bruker denne masse om dagen og tror jeg skal dra å kjøpe en til.
Det var hyggelig å finne en litt rimeligere modell som faktisk var fin.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 17:51   #38
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Synes 7 for all Mankind er de aller, aller beste buksene
Får ikkje tak i de her eg bur så takk og pris for ebay, den siste eg kjøpte var denne (litt høgere i livet og vide bein):

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 17:57   #39
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Såg forresten at denne vidda nederst er upcoming. Nesten sleng jo. Første eg såg var sjølvsagt Kate Moss, men Vanessa Rudjord og Vibeke Klemetsen stilte i slike bukser til åpninga av Oslo Fashion week.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:02   #40
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er din yndlingsjeans?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Man får gedigen rumpe av STORE lommer! Om jeg skal ta bilde av rompa mi, tja... kanskje en annen gang.

Ebba jeans heter de forresten, bilde under. Men jeg synes de var ørlite granne for små de modellen her har på seg. De behøver ikke være SÅÅÅ trange!


Jeg ble så inspirert av denne tråden at jeg bare måtte prøve denne.
Den var bare fantastisk fin på, så den ble med meg hjem i dag.

Tusen takk for tipset!

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no