Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon go introduksjon for nybegynner

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-21, 07:25   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pokemon go introduksjon for nybegynner

Leser jo litt i denne pokemon go tråden som stadig dukker opp..

Som født på 90 taller er jeg jo mitt i pokemon generasjonen selv husker veldig godt den aller første episoden på tv og har ganske mange pokemon kort til en eh ja.. ganske høy verdi nå

Jeg har også brukt 280 000 perler på å perle de 151 første pokemonene i serie 1 som hang til utrulling på biblioteket her jeg bor…

Men så kom pokemon go og jeg lastet ned spillet som de fleste andre jeg vandret rundt og fanget dyrene men så kom jeg aldri lenger og egentlig forstår jeg ikke bæret med lucky egg, venner osv.. men jeg elsker jo pokemon da.

Kan noen forklare dette med litt t skje?

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-21, 20:18   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon go introduksjon for nybegynner..

Jeg kan jo starte, ihvertfall.

Da spillet kom i 2015 (?) gikk det kun an å fange pokemons og måler var enten å klare å fange alle de 149 ulike typene i den generasjonen eller å gå kjapt opp i nivå. Nå er det innført raids der du alene eller sammen med andre slåss mot raid bosser som tidvis overtsr gymmen. Premien er xp + at du får mulighet til å fange pokemonen du har slått. Du kan også battle på pokestops, mot venner eller bare trene mot tilfeldige spillere.

Ved å tjene xp går du etterhvert opp i level. Du får xp når du fanger pokemons, utvikler (evolver) disse, i gym og ved å gi og motta gaver med venner lenge nok til å utvikle vennskap. I tillegg kan du tjene xp på å utføre ulike oppdrag i spillet. Bruker du Lucky egg, får du dobbelt så mye xp for alt du gjør i 30 minutter.

Insense lokker til deg flere pokemons uansett hvor du er. Lure moduler lokker pokemons til pokestopen den plasseres på, og er tilgjengelig for alle.

Tja, hva mer? Star dust trengs for å evolve og powre opp.
Du tjener 3 candy når du fanger en pokemon, og 1 når du sender den til professoren. (Transfer. Hvis du ikke vil ha den selv. ) Det er ulikt hvor mange candy som trengs for å evolve en pokemon, men du må bruke den spesifikke typen eller en type som kan brukes på alle. Disse er tilgjengelig under Items.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-21, 21:24   #3
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokemon go introduksjon for nybegynner..

Takk for enkel innføring

Tror enda jeg får for å fange hehe.. men nå forstår jeg litt mer

Jeg er jo mest interessert i den første serien så jeg gjenkjenner ikke de andre men men..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-21, 22:56   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon go introduksjon for nybegynner..

Om å gjøre å løse oppgavene. Nye kommer hele tiden. Og så er det enkelte veldig sjeldne pokemon som er gøy å finne.

Cp er ikke alt. Hvor mange stjerner en pokemon har er viktigere. 3* og 4* er de beste. Og så har man shiny og lucky.

Anbefaler pokemon comunity på fb. Venner fra hele verden og mange gode tips. Gøy å få gaver fra japan, peru og sør afrika.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-21, 23:01   #5
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokemon go introduksjon for nybegynner..

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Om å gjøre å løse oppgavene. Nye kommer hele tiden. Og så er det enkelte veldig sjeldne pokemon som er gøy å finne.

Cp er ikke alt. Hvor mange stjerner en pokemon har er viktigere. 3* og 4* er de beste. Og så har man shiny og lucky.

Anbefaler pokemon comunity på fb. Venner fra hele verden og mange gode tips. Gøy å få gaver fra japan, peru og sør afrika.

Da skal jeg melde meg inn der.

Jeg husker jo godt hvordan man spilte med kortene

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no