Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-09, 10:13   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bekalger, de der syns jeg er klumpete og groteske De er så busy, og prøver liksom å få med så mye ulike detaljer på en gang.

De støvlettene er p.t. mine kjæreste sko.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:14   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Jeg innser at Bivel er sko for meg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:14   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Styr unna disse hvis målet er å være klassisk og tidløs:


__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:17   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Huff, ja disse skoene (United nude, sant?) ser ikke ut som sko - mer som noen form for lest til en skomaker eller spesialsko eller noe sånn.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:47   #25
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Glitterchick: Skoene med den røde sålen er fra Christian Louboutin. De er driitlekre og driitdyre. Men det er nesten sånn at de er verdt det.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:51   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

De har forøvrig noen kopier på brandos - de er billige - og helt sikkert en nedtur sammenlignet med "the real thing"

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:51   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Blanding av sko og kontorstol, de over der?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:54   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Sko og kontorstol - fantastisk beskrivelse!

Bauche: Jeg har lært at kopier ofte ikke er verdt pengene når det kommer til sko. Jeg har blitt utrolig skosnobbete med åra, jeg syns billigsko ofte er dårlig limt, har dårlig passform og generelt ikke er spesielt pene. Så nå går jeg ofte for dyrere modeller, men de blir jo aldri oppbrukt, i tillegg til at jeg ofte velger ting som passer min stil i stedet for moteobjekter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:02   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Glitterchick: Skoene med den røde sålen er fra Christian Louboutin. De er driitlekre og driitdyre. Men det er nesten sånn at de er verdt det.



De selges i utlandet og noen nettbutikker sender også til Norge. Og så har Kamikaze Donna her i Oslo et lite utvalg. Og ja, de er SVINEdyre.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 11:13   #30
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Jeg syns denne kvalifiserer til den betegnelsen.
Høy og elegant, samtidig helt enkel. Jeg bruker mine til både skjørt og jeans.

Disse har jeg og de er faktisk kjempegode å gå i. Gikk i dem en hel dag da jeg giftet meg. (Hadde ikke brudekjole, derfor svarte sko) De er store i størrelsen. Har vurdert å kjøpe den i flere farger.

Jeg slår også et slag for Camper-skoen som Elin Blu viser til. Den er i alle fall en "hverdagens lille sorte". Eller dersom du skal til London i nærmeste fremtid er det MYE fint å finne på Aldo. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte med meg disse derfra: http://www.aldoshoes.com/uk/women/pu...901-olbrish/98

I skapt har jeg også en annen "liten sort" og den har jeg jo kjøpt av deg, glitter! De er gode å gå i og jeg bruker dem helst til pent, men har også brukt dem til jeans.


Sist redigert av Jenna : 23-04-09 kl 11:20.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 11:16   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Begge fra Marc Jacobs, hovedlinjen.
De første med litt hæl er de peneste penskoene mine.

__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 20-05-09 kl 23:32.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 11:36   #32
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Her er et annet par av de enkle, klassiske pumpsene, fra Sixtyseven, på salg de også:

Bestilte meg disse.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 11:41   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Eller dersom du skal til London i nærmeste fremtid er det MYE fint å finne på Aldo. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte med meg disse derfra: http://www.aldoshoes.com/uk/women/pu...901-olbrish/98

Takk for tips om Aldo, de der var jo supersøte.

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

I skapt har jeg også en annen "liten sort" og den har jeg jo kjøpt av deg, glitter! De er gode å gå i og jeg bruker dem helst til pent, men har også brukt dem til jeans.

De er veldig fine, bare så synd de ikke passet meg skikkelig (men fint for deg da! ). De skulle være mine "små sorte", også har jeg aldri greid å finne helt noen jeg har likt etter dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 13:07   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Hva sier nå egentlig Glittermannen til flere metre med sko, Glitter?

Ufattelig mange stilige sko her. Jeg har noen svarte fra Vagabond som fungerer utmerket til skjørt og bukse, men de er en halv størrelse for store.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 13:14   #35
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Hvordan er Biviel i størrelsen jenter? Jeg bruker 41 i støveletter, men de må ikke være det minste små i størrelsen...

  Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 13:19   #36
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvordan er Biviel i størrelsen jenter? Jeg bruker 41 i støveletter, men de må ikke være det minste små i størrelsen...

De jeg har er helt normale i størrelsen. Jeg kjøpte dem i str 39 under ett år etter fødsel mens jeg ennå var usikker på om jeg var 40 eller 39.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 13:28   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvordan er Biviel i størrelsen jenter? Jeg bruker 41 i støveletter, men de må ikke være det minste små i størrelsen...

De jeg har er ikke små. Jeg ligger vanligvis mellom 36 og 37, men kjøpte 37 fordi det var det minste de hadde. Må ha såler i dem. Siden prøvde jeg dem i en annen butikk, og 36 passet. Litt store i størrelsen, vil jeg dermed si.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 14:12   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hva sier nå egentlig Glittermannen til flere metre med sko, Glitter?

HYSJ! Jeg tenkte å bare lure dem inn. Ett par sko gir jo ikke en hel meter, bare noen cm ...

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 20:48   #39
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har litt lyst på disse nå:



http://www.logoshopping.com/detail.a...ko&SID=b9bb0d5

Disse har jeg prøvd i dag, og de sitter som en drøm på foten! De er helt ubeskrivelig gode å gå i, rett og slett. Men jeg klarer likevel ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe de. Egentlig er jeg ute etter noen nette og feminine pumps, og disse er litt vel grove i så henseende, er de ikke? (Prøvde også de Campers-pumpsene som Elinblu la inn bilde av. Gode de også, men synes de så så lange ut i min størrelse 39...)

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 20:56   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg skoenes svar på "den lille sorte"!

Jeg kjøpte nettopp et par fra Vagabond, helt enkle svarte med fin hæl. Finner ikke bilde, tror det er modell fra i fjor.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no