Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Perledyr

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 22:44   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Perledyr

Noen her som har lagd det??

Jeg og jenta mi har forsøkt oss litt på dette, og det er moro. Er kun enkle dyr vi har lagd hittil, men jeg har planer om å prøve meg på de i 3D. Problemet er at jeg ikke helt skjønner hvordan de lages...

Noen med peiling som kan hjelpe?

http://pagesperso-orange.fr/mk.perle...%20animaux.htm

Der kan dere se eksempler på både enkle og 3D dyr.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 22:54   #2
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Perledyr

Har kun prøvd meg på de enkle jeg også. Har en elev på skolen jeg jobber som er en reser på 3D-figurer, men hun tar meg ikke seriøst når jeg spør om kurs. :hehe: Hun har vist meg arbeidstegninger, men jeg tror jeg trenger å bli vist det før jeg skjønner det.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 23:09   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perledyr

Det er jo tegninger på den siden jeg linker til, men slik jeg leser dem, så er det kun oversiden av dyrene vi ser der. Og da stopper det for meg, med tanke på resten av dyret...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 15:37   #4
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Perledyr

Det er nok ikke kun oversiden, selv om det ser flatt ut, men jeg skjønner altså ikke... Man må jo ihvertfall ha mer enn en tråd å jobbe med om gangen, vil jeg tro??

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 15:39   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perledyr

Prøvde meg på en i går kveld, men det ble heller mislykket...

Tror jeg skal ta meg en tur på Panduro i morgen og kjøpe en av de bøkene. I hvert fall ta en titt i dem og se om det står en litt mer inngående forklaring der.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 00:16   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Perledyr

Kjøpte bok i dag, og det var jo kjempeenkelt. Fått til to 3D-dyr nå. Moro.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no