Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Oppvaskmaskinhjelp

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-12, 09:44   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Oppvaskmaskinhjelp

Vi skal ha ny oppvaskmaskin og ønsker ASKO pga veldig god erfaring med det fra før.
Vi har sett på to typer og blir ikke helt enige.
Nr.1 har to trådkurver og er som en helt vanlig oppvaskmaskin innvendig. Det er dog ikke bestikkskuff noe jeg gjerne skulle hatt.

Nr.2 har bestikkskuff, men denne er i midten av maskinen slik at det blir tre skuffer innvendig. Den midterste som da er bestikkskuffen, vil gjøre at middagstallerknene våre ikke får plass. Man kan ta ut bestikkskuffen evt bare ta ut den ene dele slik at det blir en halv skuff (om dere skjønte dette).
Nr. 2 koster 2000,- mer enn nr. 1 og jeg kjenner jeg ikke er så veldig villig til å betale to lapper ekstra hvis denne bestikkskuffen ikke er ekstraordinær, superduper schmart å ha.
Noen som har erfaringer med en av disse?

Nr.1: denne

Nr.2: denne

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no