Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-13, 21:13   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Trenger gode tips til spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim! Skal overraske venninnen min med besøk og opplevelse

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 21:18   #2
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Spa på Britannia hører jeg er fint og relativt rimelig.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 21:20   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.718
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Emilies og Credo har kjempegod mat!

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 02:36   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Har nå sjekket spa på Britannia, og det hørtes jo deilig ut! MEN de skal jo ha kr 500,- for bare inngang, om ikke man kjøper 60 min behandling... Ikke slått det fra meg altså, men synes det ble dyrt (betaler jo for oss begge).

Andre tips om spa eller noe annet som egner seg for slike anledninger?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 07:58   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Solsiden spa er veldig bra og kan fint legges opp som "venninneutflukt". :btdt: De er jo heller ikke billige da, men det vet jeg ikke om noen spa-steder i Trondheim som er.

Hvilket budsjett hadde du sett for deg?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 08:36   #6
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

http://www.tyrkiskbad.no

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 11:50   #7
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Jeg liker også SPA-et i Britannia.
Emilies og Credo har deilig mat, ja. Men det blir dyrt, altså. Nå har det blitt brasserie i 2. etg på Credo. Der for du kanskje rimeligere, men fortsatt god mat. Jeg liker godt maten Kao Thai i Søndre gate har. Bakgården har god tapas, i alle fall. Hyggelig sted er det også.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 12:15   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Hvis jeg skjønner deg rett, så sier du at 60-minutters spabehandling blir for dyrt? Det er selvsagt helt forståelig, men da hadde jeg kuttet ut både spa og restaurant fra planleggingen. Ingen av de kommer på under 700-1000 pr pers uten å bli vel sparsomme. Jeg hadde ikke invitert på spa uten å ha et budsjett på minst 800 kroner pr pers. Går du på Credo bør du ha et budsjett på 1500-2000 kr pr. pers. Det finnes billigere restauranter, absolutt, men 1000 kroner pr. pers blir det jo fort om man skal ha tre retter og vin.

Hva med å ta med venninnen på en hyggelig kafé eller enklere spisested med middag, kino og deretter et glass vin på en pub? Eller noe i den retningen da. Da får du masse hygge for en langt billigere penge og du slipper å føle at du må spare inn på noe. Hvis det var meg som ble invitert ville jeg langt foretrekke en overdådig billig-kveld enn en sparsom luksus-kveld, hvis du skjønner hva jeg mener. Dels fordi det er mye morsommere, og dels fordi det er aldeles skrekkelig å bli påspandert noe som man mistenker at giveren ikke helt har råd til.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 12:21   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Takker for innspill Jeg har faktisk ikke tenkt så mye på hvor mye jeg skal legge i det. Men 800,- er absolutt innenfor, og ender nok opp med endel mer

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 12:37   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Takker for innspill Jeg har faktisk ikke tenkt så mye på hvor mye jeg skal legge i det. Men 800,- er absolutt innenfor, og ender nok opp med endel mer

Ja, men da har du jo verden for dine føtter.

En venninne og jeg tok "Spa bli ny ansikt, 3 timer" på Solsiden Spa for et år siden. Det var aldeles deilig og veldig "venninnevennlig".
http://www.solsidenspa.no Jeg klarer ikke å linke direkte, men klikk på "Priser" og deretter på "Spa meny". Det finnes flere varianter av tretimersbehandling.

Sitat:

Spa bli ny ansikt 3 timer Kr. 1690,-
- massasjebad/infrarød sauna + forfriskning
- ansiktsbehandling
- vippefarge, napp, voks etter behov
- makeup

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 12:43   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spa, restaurant eller andre koselige venninneaktiviteter i Trondheim?

Ja, Solsiden virket som hadde "venninnemuligheter" (behandling sammen), men der var det kun en time i spaavdelingen, mens det virker som om det er ubegrenset tid i Britannia. Spørs jo hvor mye mennesker det er der også.
Hørtes artig ut den dere tok, Teofelia

Noen som har vært både på Solsiden og Britannia?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no