Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koffert 55x35x25 cm

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-22, 12:59   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Koffert 55x35x25 cm

Er det noen som har tips til koffert med målene 55x35x25?

Skal reise med KLM og de har disse spesifikke kravene for håndbaggsje.
Min Samsonite har målene 55x35x15, og jeg kjenner det ikke hadde skadet å ha de 10 cm ekstra plass til bagasje, men jeg finner ingen på nett med akkurat disse målene.

Kofferten må kunne kjøpes i fysisk butikk-kjede denne uken, da det ikke er tid til netthandel.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-22, 14:25   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koffert 55x35x25 cm

Siden du ikke kan netthandle og jeg synes ofte butikker med reiseeffekter er utsolgte så sjekket jeg kjedebutikker som også selger kofferter. Aner ingenting om kvaliteten altså, men vet at flere her inne har snakket varmt om kvaliteten på kofferter fra f.eks. Europris.

Denne fra Clas funker.

Denne fra Rusta.

Denne fra Europris virker jo smart, da den passer målene i standardsstørrelsen, men kan utvides på mange måter.

Sjekket også Obs, men de virker utsolgte i butikkene sine.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-22, 16:20   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koffert 55x35x25 cm

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Siden du ikke kan netthandle og jeg synes ofte butikker med reiseeffekter er utsolgte så sjekket jeg kjedebutikker som også selger kofferter. Aner ingenting om kvaliteten altså, men vet at flere her inne har snakket varmt om kvaliteten på kofferter fra f.eks. Europris.

Denne fra Clas funker.

Denne fra Rusta.

Denne fra Europris virker jo smart, da den passer målene i standardsstørrelsen, men kan utvides på mange måter.

Sjekket også Obs, men de virker utsolgte i butikkene sine.

Takk, den på Clas fant jeg også! Ser ut som det er kun Europris sin av disse som kan ble 25 cm dype.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no