Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Har du en hobby?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-07, 15:21   #41
Rufserine
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelagen
Innlegg: 16
Rufserine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du en hobby?

Jeg lager også kort, strikker og hekler. Så broderer litt på bunaden min om våren og sommeren (bedre lys da ) Kryssord løses best på wc

Rufserine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 21:49   #42
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en hobby?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Er det sant? Jeg har alltid hatt lyst til å begynne med fekting.

Jeg begynte i fjor høst, men så ble jeg gravid og da måtte jeg ta en pause. En gravidmage og stålsverd er ingen god kombinasjon.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 09:29   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en hobby?

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Jeg begynte i fjor høst, men så ble jeg gravid og da måtte jeg ta en pause. En gravidmage og stålsverd er ingen god kombinasjon.

Haha, nei det skjønner jeg. Er det gøy? Jeg vurderte også å begynne for noen år siden,men savnet litt mer sånn fekting opp og ned trapper ala Tre Musketerer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 09:30   #44
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en hobby?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 22:23   #45
Gaffa
Nybegynner
 
Gaffa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 6
Gaffa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du en hobby?

Jeg syr en del og så er det fryktelig mye jeg skulle ha gjort men aldri får tid til

Gaffa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 22:29   #46
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en hobby?

Nei.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 23:22   #47
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en hobby?

Jeg leser og driver med håndarbeid. Begge deler kan jeg bedrive på t-banen!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 23:34   #48
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en hobby?

Hest
Når jeg ellers har bedre tid er det en million andre ting jeg også liker å holde på med; lese bøker, hage, politikk, taekwondo, gå tur, trene, strikke, akvarium, lydighet med hunden osv, osv. Men tiden stopper alt dette og det er hest jeg prioriterer.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 12:05   #49
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en hobby?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Haha, nei det skjønner jeg. Er det gøy? Jeg vurderte også å begynne for noen år siden,men savnet litt mer sånn fekting opp og ned trapper ala Tre Musketerer.

Jeg syntes det er veldig gøy. Det blir ikke så mye fekting opp og ned trapper, men jeg kan jo late som jeg er Éowyn.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 10:42   #50
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en hobby?

Jepp - jeg spiller sax!

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 10:45   #51
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en hobby?

Masse hobbyer.
Jeg blogger, shopper, fotograferer, strikker, leser, innreder. Alltid noe å henge fingrene i. Jeg har enda til gode å kjede meg.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:02   #52
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en hobby?

Jeg er mye online. Driver et forum, og er aktiv i mange andre. I tillegg spiller jeg WOW, og der går det jo en del tid. Så leser jeg en del. Liker å laste ned og se diverse serier. Bortsett fra det....nei..

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:03   #53
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en hobby?

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Sverdfekting.

Ikke tilfeldigvis i Kongshirden eller de frie musketerer eller hva de nå kaller seg for tiden?

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:14   #54
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en hobby?

Jeg har altfor mange hobbyer: Male, tegne, sy, hekle, bake, lese, danse... det var et jeg kom på i farta.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:18   #55
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.095
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en hobby?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Selv lever jeg et intenst liv og har aldri hatt så lite fritid, men likevel finner jeg mer tid enn noen gang til å drive med en av mine hobbyer (lurer på om det er fordi jeg flyter på et evilangt adrenalinkick), nemlig å sy klær.

I tillegg synger jeg (men det får jeg gjort alt for lite) og driver til tider med litt andre kreative ting.

Har du en eller flere hobbyer? Fortell...

Siden sist har jeg blitt veldig engasjert i en ny hobby. Dvs jeg har alltid vært veldig interessert i interiør og design. Nå har jeg begynt å pusse opp gamle møbler.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 17:30   #56
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Har du en hobby?

Jeg scrapper på det 5.året og nå har jeg jammenmeg begynt å strikke.
Ikke bare rett, men vrang og.

*fnis*

Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no