Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

"Sparkle" mur ute

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-16, 18:47   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

"Sparkle" mur ute

Finnes det noe en kan bruke til å sparkle sprekker og små hull i utvendig mur? Jeg trodde muren var i grei nok stand helt til jeg begynte å ha på hvit murmaling. Alt av småfeil synes, og det blir virkelig ikke pent.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 18:51   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Sparkle" mur ute

Hvis det er store skiller, så må du pusse på nytt. Ellers kan du bruke Jotun Filler. Det er som grunning med sand i, tjukk og kornete, og fyller småsprekker og hakk på inntil 5 mm, mener jeg det sto. Muren min blei veldig fin med sånn. Man skal grunne først med primer, så ha et strøk filler og så et strøk maling.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no